نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم پرسپولیس گفت که بازی فردا با السد مهمترین بازی گروه D لیگ قهرمانان است.

ماهینی: بازی با السد فینال گروه است

به گزارش خبرورزشی، حسین ماهینی در نشست خبری پیش از بازی فردای پرسپولیس و السد گفت: باید از میهمان نوازی قطریها تشکر کنم و جا دارد بابت سانحه هوایی یاسوج تسلیت بگویم. با تمام احترامی که برای تیمهای ازبکستان و اماراتی گروه دارم، اما فکر میکنم مهمترین بازی این گروه بین ما و السد است.

 السد بازیکنان و کادرفنی قدرتمندی است و دیدار ما مقابل آنها به نوعی فینال گروه محسوب میشود. میدانیم السد تیمی قدرتمندی است، همانطور که ما فصل گذشته در لیگ قهرمانان نشان دادیم تیم خیلی خوبی هستیم و اگر در بازی با الهلال 5 بازیکن غایب نداشتیم به فینال میرفتیم و شاید قهرمان هم میشدیم.

مدافع-هافبک پرسپولیس با تأکید بر اینکه این تیم قدرت خودش را نشان داده است، گفت: در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا در بازی اول توانستیم به خوبی پیروز شویم و هوادارانمان را امیدوار کردیم. السد را هم میشناسیم و مرتضی پورعلیگنجی دوست خودم در این تیم است. همه بچهها میدانند که بازی سختی داریم و امیدوارم فردا برنده بازی باشیم و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

ماهینی در خصوص اینکه چقدر از تیم السد و شرایط تاکتیکی این تیم شناخت دارد، اظهار داشت: به شرایط بازیکنان تیم السد واقف هستیم. آنها را خوب میشناسیم و میدانیم آنها به لحاظ قدرت بدنی و تکنیک بازیکنان خوبی در اختیار دارد و اکثر تیمهای عربی و قطری از خط هافبک تا مهاجمانشان بازیکنان خوبی دارند. السد در هر سه پست دفاع، هافبک و خط حمله بازیکنان خوبی دارد که نتیجه آن شرایط خوبشان در لیگ قطر است که شانس قهرمانی دارند.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی