نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حكم آرنت بازيكن خارجي مهرام به باشگاهش و شكايت پتروشيمي بندرامام از داوران هم به كميته داوران ارجاع شده است.

اردستانی: شكايت پتروشيمی به دپارتمان داوری رفت

به گزارش خبرورزشی،منصور اردستاني رئيس كميته انضباطي فدراسيون بسكتبال كه به محض حضورش روزهاي شلوغي را پشتسر گذاشته، درباره عدم اعلام حكمهاي تصويب شده ميگويد: «به دلايل شرايط خاص فينال اين احكام رسانهاي نشد اما همه از وضعيت حكم بازيكن خارجي كه محروميت تعليقي و جريمه نقدي بود باخبر شدند اما بقيه احكام به خواست روابط عمومي به خاطر گذشت زمان اعلام نشد.»

او در پاسخ به شكايت باشگاه پتروشيمي بندرامام از سه داور ليگ برتر تأكيد ميكند: «شكايت آنها مطرح شد و به خاطر وجه تخصصي آن به عملكرد داوران در كميته انضباطي مصوب شد تا موضوع به دپارتمان داوري ارجاع شود. چنانچه آنها با بررسي به لحاظ فني و تخصصي مواردي درباره ناديده گرفتن معيارهاي قضاوت و عمدي سوت زدن، همچنين تكرار اشتباهات را متوجه شوند مراتب را به كميته انضباطي اعلام میکنند ولی هنوز به ما اطلاعی ندادهاند.»

هر چند سه داور مورد شكايت از سوي رئيس كميته داوران قبلي اشتباهشان تأييد شده بود اما براي فينال به كار برده شدند. اردستاني در ارتباط با قضاوت داوران شكايتي در فينال نظري نميدهد: «اين سؤال را بايد از ورژ آبكاريان پرسيد. او عضو كميته است و بند يك جلسه 14 بهمن  را امضا كرده است. اگر نقص سريع بوده بايد اطلاعرساني ميكردند. حتماً ايشان ملاحظاتي در انتخاب داوران داشتهاند.»

در ارتباط با وضعيت شكايت هروس آوانسيان از مهران شاهينطبع، سرمربي پتروشيمي هم ميگويد: «در اين يك ماهي كه بنده به فدراسيون آمدهام هنوز از سوي رياست فدراسيون چيزي در اين مورد به كميته ارجاع نشده و امكان دارد در آينده اين اتفاق بيفتد.»

رئيس كميته انضباطي در نهايت اظهار اميدواري ميكند: «سياست ما بيشتر اين است تا در فضاي سالم و با نشاط ورزشي آن هم در يك رشته دانشگاهي با رويكرد فرهنگي پيش برويم. بسكتبال فرهنگ فاخري دارد. نگاهمان پيشگيرانه است. به زودي هم آييننامه كميته انضباطي را با كدهاي فيبا هماهنگ ميكنيم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی