نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عباس الیاسی به جدایی بازیکن - سرباز این تیم و صدور برگ تسویه حساب عالیشاه از سوی باشگاه و بازگشتش به پرسپولیس واکنش نشان داد.

واکنش سرپرست باشگاه تراکتورسازی به صدور برگ تسویه عالیشاه

به گزارش خبرورزشی،سرپرست جدید باشگاه تراکتورسازی، درباره سمت جدیدش در این باشگاه اظهار کرد: در جلسه روز گذشته هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تصمیم اعضا بر این شد که مدیریت این باشگاه به من سپرده شود البته من هنوز کار خود را در باشگاه آغاز نکردم و از جمعه کار خود را شروع خواهم کرد.

او ادامه داد: ابتدا باید با بازیکنان و سرمربی تیم یعنی آرتوئرول سائلام صحبت کنم و جو تیم را بسنجم. اولویت نخست ما حمایت از آنها و ایجاد فضایی برای آرامش تراکتورسازی است. تیم ما اکنون به چنین آرامشی نیاز دارد تا از منطقه سقوط فاصله بگیرد و بتواند با خیال راحت به برنامههای فصل بعد خود برسد تا تیم قدرتمندی را برای لیگ هجدهم داشته باشیم.

الیاسی درباره صدور برگ تسویه حساب امید عالیشاه، بازیکن - سرباز این تیم گفت: هیاتمدیره وظیفه وظیفه بررسی چنین کارهای اجرایی را ندارد. من هم در جریان این تسویه حساب نیستم و تازه از این قضیه مطلع شدم. امضای برگه تسویهحساب عالیشاه نه از سوی من و نه از سوی هیاتمدیره صورت نگرفته و این مسائل مربوط به نظام وظیفه و لشگر عاشوراست.

این صحبتهای الیاسی در حالی مطرح میشود که مدیرعامل سابق این تیم یعنی سردار آجرلو و باشگاه تراکتورسازی اذعان کرده بودند که عالیشاه باید برای گرفتن تسویه حساب با یگان خدمت خود یعنی این باشگاه به توافق برسد و سپس به سایر کارهای خود برای دریافت کارت پایان خدمت برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی