نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند موفق شد دومین کلین‌شیت ایران در تاریخ جام‌های جهانی را برابر مراکش به ثبت برساند. او در این دیدار ۲ سیو فوق‌العاده داشت و بر اساس آمار در جمع برترین‌ها قرار دارد.

بیرانوند دهمین گلر جام جهانی
به گزارش خبرورزشی، بر این اساس اوچوآ دروازه‌بان تیم ملی مکزیک با ۹ سیو مقابل آلمان در رده نخست برترین گلر‌های دور نخست جام جهانی روسیه قرار گرفته است. هالدورسن ایسلندی با ۷ سیو موفق جایگاه دوم را به خود اختصاص داده که اشمایکل دانمارکی را با ۶ سیو پشت سر خود می‌بیند. رده چهارم برترین گلر‌های دور نخست جام جهانی روسیه به رایان (استرالیایی) تعلق دارد که ۴ سیو داشت. استویکوویچ (صربستان)، مانوئل نویر (آلمان)، موسلرا (اروگوئه)، سومر (سوئیس) و محمد الشناوی (مصر) با ۳ سیو در رده‌های بعدی قرار دارند.
اما رده دهم متعلق به علیرضا بیرانوند و کابایایروی آرژانتینی است که این دومی برخلاف سنگربان ایرانی در بازی مقابل ایسلند گل خورده است. حالا علیرضا بیرانوند با این عملکرد توانسته اطمینان خط دفاع ایران را جلب کند.
او این فرصت را دارد که با درخشش مقابل اسپانیا و پرتغال آمار خود را بهتر کرده و حتی با یک کلین‌شیت دیگر بهترین دروازه‌بان ایران در تاریخ جام‌های جهانی لقب بگیرد؛ اتفاقی که با این آمادگی بالای بیرانوند و خط دفاع قدرتمند کشورمان دور از ذهن هم نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی