نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
جمعه ۱ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم ملی برزیل پس از پیروزی مقابل کاستاریکا گفت: با آوردن فیرمینو تاکتیک‌های مختلف را به نمایش گذاشتیم.

تیته: نیمار تحت فشار زیادی بود
به گزارش خبرورزشی، از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه برزیل در دومین بازی جام جهانی خود به مصاف کاستاریکا رفت و در نهایت توانست به سختی به پیروزی ۲ بر صفر دست یابد.
تیته پس از این پیروزی گفت: ما زمان زیادی با بازیکنان داشتیم و کاراکتر‌هایمان باعث شد تا بتوانیم با ریسک‌کردن کاری که می‌خواهیم را انجام دهیم. زمانی که تیم رقیب با چهار و پنج لایه دفاع می‌کرد، من فیرمینو را به زمین فرستادم تا به همراه ژسوس بازی کند. ما چند تاکتیک دیگر را در بازی به نمایش گذاشتیم. این اتفاق جواب داد و به خاطر شناختن کاراکتر بازیکنانمان بود.
مربی تیم ملی برزیل ادامه داد: داگلاس هم در چپ می‌تواند بازی کند و هم در راست، با آمدن فیرمینو با فاگنر را به عقب بردیم. فاگنر خوب کار کرد و ما در آن جایگاه مارکینیوش و فرناندینیو را هم داریم. دنیلو در آخرین تمرینات خوب کار نکرد.
وی در خصوص گریه نیمار نیز گفت: من در این رابطه حرف نمی‌زنم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که او خوشحال است از اینکه توانسته با افتخار پیراهن تیمش را به معرض نمایش گذارد. فشار و شجاعتی که داشت باعث شد احساساتش را نشان دهد. من هم آدم احساساتی هستم و هر کس نیز یک کاراکتر مخصوص خودش را دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی