نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی امشب هفته دوم لیگ قهرمانان هم به پایان می‌رسد که نگاه‌ها بیشتر به سمت نوکمپ و نبردِ بارسا مقابل اینتر خواهد بود.

به گزارش خبرورزشی، دومین هفته از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هم امشب به پایان خواهد رسید. بارسلونا و اینتر در مهم‌ترین بازی به مصاف هم خواهند رفت. لیورپول، دورتموند، چلسی و آژاکس هم دیگر تیم‌های مطرحی هستند که امشب بازی خواهند کرد. گروه E؛ شروع از آنفیلد
درست مثل فصل قبل قرار است در مرحله گروهی لیورپول با ناپولی چالش داشته باشد. شکست در سن‌پائولو برای هواداران لیورپول دردناک بود، اما با توجه به سابقه نتایج‌شان در ایتالیا دور از ذهن نبود. تیمی که همه بازی‌هایش در لیگ برتر را برده امشب در جست‌وجوی نخستین پیروزی در لیگ قهرمانان برابر رقیب اتریشی است. لیورپول به مصاف ردبول سالزبورگ خواهد رفت و آمار خوب در آنفیلد به پیروزی امیدوارشان می‌کند. ۴ برد، یک تساوی و یک شکست حاصل کار لیورپول برابر تیم‌های اتریشی بوده. سرخ‌ها در ۵ بازی آخر اروپایی‌شان مرسی‌ساید هیچ گلی دریافت نکرده‌اند. ردبول هم که با برد درخشان ۶ گله در هفته نخست برابر خنک به انگلیس می‌آید، در این کشور فقط باخت داشته و گلی هم نزده. ناپولی هم به بلژیک خواهد رفت، جایی‌که یک برد و ۲ شکست در اروپا داشته است، اما حالا پارتنوپی تیم آماده‌ای است که می‌تواند صدر جدول را از قهرمان فصل پیش بگیرد. خنک در ۴ بازی برابر ایتالیایی‌ها ۲ برد، یک تساوی و یک شکست داشته. عملکرد خوبی در ۲ بازی آخر اروپایی‌شان نداشته‌اند و ۱۰ گل خورده‌اند. البته تیم آنچلوتی هم خارج از خانه نشانی از تیم خوبی که در خانه است، ندارد. ناپولی در ۶ بازی آخر خارج از خانه پیروز نشده است.
هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا؛ همه‌چیز تحت الشعاع نبرد بزرگ نوکمپ
گروه F؛ به قلعه نوکمپ خوش آمدید
یک سال پیش بود که در نوکمپ، بارسلونا به مصاف اینتر رفت، اما مثل اینکه بازی این فصل هیجان دوچندانی خواهد داشت. اینتر با استخدام کونته بلندپروازی‌اش را نشان داد و حالا صدرنشین سری A است. نراتزوری می‌خواهد بیش از سال‌های اخیر احترام فوتبال‌دوستان را داشته باشد و نمی‌خواهد به‌عنوان یک حریف معمولی گام به نوکمپ بگذارد. بارسلونا همیشه مدعی و همیشه بزرگ است، حتی اگر نتایج خوبی نگرفته باشد. چیزی غیر از صدرنشینی برای کاتالان‌ها یعنی ناکامی. تیمی که از سال ۲۰۱۳ در لیگ قهرمانان در نوکمپ نباخته و ۳۲ رقیب اخیر برابرش در این ورزشگاه ناکام بوده است، می‌خواهد در این قلعه اینتری‌ها را دوباره گیر بیندازد. نبرد فصل پیش در همین ورزشگاه با ۲ گل به سود بارسا تمام شد. در مجموع فقط یک باخت برابر اینتر داشته‌اند، ۴ بازی را برده‌اند و ۳ بازی مساوی شده است. نکته منفی و عجیب برای اینتری‌ها این است که در ۴ حضور در نوکمپ گل نزده‌اند. کونته دو فصل پیش هم در یک‌هشتم نهایی برابر بارسلونا قرار گرفت که چلسی با هدایت او در این ورزشگاه ۳ گل خورد. امشب نوکمپ میزبان بزرگ‌ترین بازی هفته خواهد بود. دورتموند هم که شانس خوبی داشت و در هفته نخست توانست بارسلونا را شکست دهد، در پراگ بازی خواهد کرد. زنبور‌ها که در بوندس‌لیگا از صدر فاصله گرفته‌اند برای اولین مرتبه برابر اسلاویا قرار خواهند گرفت. دورتموند با آن خط حمله زهردار در ۳ بازی آخر اروپایی‌اش گل نزده و در پی شکستن طلسم در نزدیکی قصر پراگ است. ۳ تساوی و ۳ شکست آخرین نتایجی بوده که اسلاویا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان گرفته، تیمی که در این گروه کاندیدای آخر شدن است! از طرف دیگر دورتموندی‌ها با ۳ برد و ۲ تساوی، خاطرات خوبی در چک داشته‌اند.
هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا؛ همه‌چیز تحت الشعاع نبرد بزرگ نوکمپ
گروه G؛ نبرد مدعیان در سن‌پترزبورگ
پیش از شروع مرحله گروهی هم اشاره کرده بودیم که گروه G گروهی فشرده و نزدیک خواهد بود. فعلاً لایپزیش با برتری در بازی نخست خودش برابر بنفیکا گام اول را محکم برداشته و این باخت خانگی باعث شده عقاب‌های پرتغالی نیاز مبرم به امتیاز گرفتن در سن‌پترزبورگ داشته باشند. نبرد زنیت و بنفیکا در روسیه یکی از حساس‌ترین بازی‌های امشب است، نبردی که در ۶ بازی آخر برابر بوده است. زنیت ۳ برد و ۳ باخت در ۶ بازی قبلی مقابل این حریف داشته که ۲ باخت آخر باعث شد در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ حذف شوند. بنفیکا یک‌مرتبه در سن‌پترزبورگ پیروز شده، اما ۲ باخت هم داشته است. زنیت ۴ بازی آخر خانگی‌اش در لیگ قهرمانان را هم برده. ۲ برد، ۲ تساوی و ۵ شکست در روسیه نشان می‌دهد بنفیکا در سرمای این کشور چندان شرایط خوبی ندارد. زنیت امشب سردار آزمون مهاجم ایرانی‌اش که زننده گل نخست مرحله گروهی هم بود را احتمالاً در ترکیب خواهد داشت. لایپزیش هم میزبان لیون خواهد بود. ناگلزمن می‌خواهد اولین صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را تجربه کند و برای هدفش شروع خوبی داشته. ۲ برد، یک تساوی و یک شکست حاصل جدال لایپزیش با تیم‌های فرانسوی بوده است. در مقابل لیون در ۴ بازی آخر برابر آلمانی‌ها ۲ تساوی و ۲ شکست داشته که آمار خوبی نیست. ناگلزمن پیش از این با هوفنهایم برابر لیون ۲ مرتبه بازی کرده که هر دو بازی مساوی شده است.
هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا؛ همه‌چیز تحت الشعاع نبرد بزرگ نوکمپ
گروه H؛ تغییر رویه لمپارد و شاگردانش
چلسی مثل لیگ برتر در لیگ قهرمانان هم شروع خوبی نداشت. والنسیا برای‌شان حریف کوچکی نبود، اما انتظار هم نمی‌رفت که بازی اول را در استمفوردبریج برابر این تیم ببازند. همان‌طور که در لیگ برتر وضعیت چلسی بهتر شده حتماً در لیگ قهرمانان هم شرایط فرق خواهد کرد. امشب به مصاف لیل خواهند رفت، تیمی که از بقیه تیم‌های گروه شانس کمتری برای صعود خواهد داشت. آبی‌ها در فرانسه یک برد، ۲ تساوی و ۵ شکست داشته‌اند. لیل هم آمار خوبی در بازی‌های اخیرش در خانه نداشته و در ۹ بازی اروپایی است که رقبا را نبرده. بازنده‌های هفته اول برای کسب ۳ امتیاز گام به این میدان خواهند گذاشت. آژاکس که با برد قاطع ۳ گله هفته اول برابر لیل مدعی صدرنشینی گروه است در مستایا به مصاف والنسیا خواهد رفت. یکی از ۴ تیم برتر فصل پیش خاطره خوبی از آخرین حضورش در اسپانیا دارد و رئال را در این کشور ۴ بر یک برد. والنسیا هیچ‌گاه در خانه از تیم‌های هلندی شکست نخورده است. این دو تیم فصل ۲۰۰۲-۲۰۰۳ هم در مرحله گروهی به مصاف هم رفتند که هم بازی رفت و هم بازی برگشت با تساوی یک-یک تمام شد.
هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا؛ همه‌چیز تحت الشعاع نبرد بزرگ نوکمپ

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی