نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
استقلال ۲ - پدیده صفر؛ تیر دروازه به کمک آبی‌ها آمد/ شاگردان فرهاد سه امتیاز را در تاریکی به جیب زدند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

استقلال در دیداری که پیش از آن حواشی زیادی در رابطه با اختلاف مدیریت باشگاه و کادرفنی داشت و برق ورزشگاه آزادی نیز قطع می‌شد، سه امتیاز کسب کرد.

خبرورزشی - تیم فوتبال استقلال در دیدار معوقه از هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۱۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده مشهد رفت که با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. گل‌های استقلال را آرمان رمضانی در دقیقه ۴۸ و مهدی قایدی در دقیقه ۱۶+۹۰ به ثمر رساند. در دقیقه ۸۴ با قطع برق ورزشگاه آزادی حدود ۷ دقیقه بازی متوقف شد و یک دقیقه پس از شروع مجدد مسابقه یکی از نورافکن‌ها خاموش شد تا بار دیگر داور برای ۴ دقیقه بازی را متوقف کند. در مجموع داور مسابقه برای نیمه دوم ۱۵ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند (۹۰ - آرش داج‌لیری)، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور (۴۶ - مهدی قایدی)، وریا غفوری (۴۶ - محمد دانشگر)، محمد نادری، آرمان رمضانی و ارسلان مطهری.

عکس تیمی استقلال؛ استقلال - پدیده

ترکیب پدیده: میلاد فراهانی، علی نعمتی، احسان حسینی، رضا یزدان‌دوست (۵۹ - حسام پورهاشم)، یوسف وکیا، محمدرضا فلاحیان (۵۹ - صادق صادقی)، امیرحسن جعفری (۵۹ - حسین مهربان)، امین قاسمی‌نژاد، امیرحسین کریمی (۸۳ - محمد محمدزاده)، مهرداد بایرامی (۶۹ - احمد الجبوری) و عرفان معصومی.

داور: کمیل غلامی

نیمه اول

دقیقه ۱۳: کرنر ارسالی روی دروازه پدیده با ضربه سر محمدحسین مرادمند همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: مهرداد بایرامی پس از ورود به محوطه جریمه استقلال ضربه‌ای را روانه دروازه این تیم کرد که توپ او با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه ۳۶: امیرحسن جعفری با عبور از عارف غلامی خود را در موقعیت خوبی قرار داد، اما ضربه او با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۴۲: عرفان معصومی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۴۴: وریا غفوری در محوطه جریمه پدیده اقدام به شوتزنی کرد که توپ پس از برخورد به مدافعان این تیم توسط میلاد فراهانی مهار شد.

دقیقه ۳+۴۵: مهدی مهدی‌پور ارسالی را روی دروازه پدیده داشت که ارسلان مطهری روی تیر دوم ضربه سر را به قصد گشودن دروازه پدیده زد که علی نعمتی از روی خط دروازه توپ را برگرداند.

استقلال - پدیده

نیمه دوم

دقیقه ۴۸: مهدی قایدی پشت محوطه جریمه استقلال با پاس پشت مهدی فرصت را برای گلزنی آرمان رمضانی مهیا کرد تا این بازیکن به زیبایی دروازه پدیده را باز کند.

دقیقه ۵۱: ضربه ایستگاهی نصیب استقلال شده بود که شوت فنی مهدی قایدی را فراهانی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۳: این بار مهدی قایدی کرنری را روی دروازه پدیده ارسال کرد که ضربه سر مرادمند راهی به دروازه نداشت و به اوت رفت.

دقیقه ۵۵: محمدرضا فلاحیان قصد داشت با شوتی ناگهانی دروازه استقلال را تهدید کند که ضربه او از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۶۱: از سمت راست ارسالی روی دروازه پدیده انجام شد که سیاوش یزدانی موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه سر بی دقت او فاصله زیادی با چارچوب دروازه داشت.

شادی گل آرمان رمضانی؛ استقلال - پدیده

دقیقه ۶۳: ارسال دیگری روی دروازه پدیده توسط قایدی از روی نقطه پنالتی صورت گرفت که این بار چیزی به باز شدن دروازه این تیم نمانده بود، اما ضربه سر دانشگر از روی خط دروازه به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۷۱: مسعود ریگی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۷۲: محمد نادری با خطا روی یوسف وکیا کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۸۴: با قطع برق ورزشگاه آزادی حدود ۷ دقیقه بازی متوقف شد و یک دقیقه پس از شروع مجدد مسابقه یکی از نورافکن‌ها خاموش شد تا بار دیگر داور برای ۴ دقیقه بازی را متوقف کند که داور مسابقه ۱۵ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

دقیقه ۱۰+۹۰: کرنر ارسالی روی دروازه استقلال در یک رفت و برگشت به علی نعمتی رسید و ضربه این بازیکن به تیر دروازه استقلال برخورد کرد.

دقیقه ۱۵+۹۰: احمد الجبوری شوتی سنگین را روانه دروازه استقلال کرد که ابتدا سیدحسین حسینی و سپس تیر دروازه مانع باز شدن دروازه این تیم شدند.

دقیقه ۱۶+۹۰: ارسلان مطهری روی یک ضد حمله مهدی قایدی را صاحب توپ کرد که این بازیکن در موقعیت تک به تک با میلاد فراهانی دروازه پدیده را باز کرد.

شادی گل مهدی قایدی؛ استقلال - پدیده

استقلال با برگزاری این دیدار معوقه خود تعداد دیدارهایش را با سایر تیم‌ها برابر کرد و امتیازش را به عدد ۴۰ رساند تا در چله تابستان در جدول رده‌بندی ۴۰ امتیازی و چله‌نشین شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پوکر و دو فینال واقعی آسیا IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    با کمک داور و تیر دروازه و پنالتی سوخته پدیده و هزاران امداد دیگه کیسه بالاخره بازی را برد اگر پرسپولیس یه همچین بردی کسب میکرد الان مافیای رسانه ای کیسه هوچیگری میکردن که دولت داره از پرسپولیس حمایت میکنه اما الان با وجود یه چنین برد کثیفی کسی علیه کیسه صحبت نمیکنه چون شرافتی نیست....
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      یکی از مسئولین رده بالا بیاد جواب بده چرا در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی وقتی پرسپولیس یک بر صفر جلو بود برق استادیوم رو قطع نکردند تا تمرکز پرسپولیسی ها رو به هم بزنن ولی در بازی استقلال و شهر خودرو برق استادیوم رو عوامل مهندسی کن در بیرون زمین قطع می کنند تا بازیکنان استقلال سرد بشن و بازیکنان شهر خودرو هم به خودشون بیان و کمی استراحت کنن. بعد از اینکه برق وصل شد دیدیم ه استقلال دیگه تمرکز نداشت و دوبار شهر خودرویی ها به تیر دروازه زدند که دومی رو سید حسین حسینی منحرف کرد. استقلال نزدیک بود بازی برده رو مساوی کنه ولی خوب اون بالایی نذاشت مهندسین لیگ برتر به هدفشون برسن.
  • هفت تیرکش معروف IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    با اجازتون قاسمی نژاد توپو از خط دروازه کشید بیرون، مقایسه کنید با وا دادن های محسن بنگر و سروش رفیعی جلو لنگ))))))
    • کیسه رئیس سازمان مافیایی IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      نظری در مورد پنالتی واضح پدیده نداری؟ آیا همچنان تمام ارکان دولت پرسپولیسی هستند؟
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    آرمان رمضانی اگه از اول فصل تو استقلال بود الان داشت با شهباززاده مهاجم سپاهان برای آقای گلی رقابت میکرد. لامصب تاکتیک های یحیی مو مصنوعی بازیکن هارو خراب میکنه.
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    کینگ آرمان ...لنگیها بسوزن خخخ زیر نظر فرهادخان چوب خشک هم باشی تبدیل به زلاتان میشی ..یحیی دانش فنی نداشت میگفت بازیکن خوبی نیست خخخ
  • شکارچی تاریکی IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    ماشاالله قایدی یه گل زد و یه پاس گل داد
    • اشکان IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      خدا وکیلی نعمتی این بازیکن نیمه اول استقلال تعطیل رسمی بود واقعا فقط بکش زیر توپ قایدی اومد قشنگ بازی رو در آورد واسه استقلال اما فرهاد مجیدی هیچ پلانی واسه نبود قایدی نداره و اگر این بازیکن استقلال نبود الان تیم وسط جدول لیگ بود
  • پسر آبی IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    این برد رو به همه هوادارا، کادر فنی ، بازیکنا تبریک میگم همچنین به اقا فرهاد مجیدی و بچه ها خسته نباشید میگم واقعا سنگ تموم گزاشتن و امیدوارم این بردا ادامه دار باشه
  • رضا IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    امین قاسمی نژاد برگ برنده استقلال
  • لنگ خاص IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    آرمان لنگی سوز،خخخ
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    از امشب استارت قهرمانی رو زدیم و هفته ۳۰ با برد سپاهان تو آزادی جشن قهرمانی میگیریم و لنگیها و شله زردها هم بشینین گریه کنن خخخ فقط ۸ امتیاز فاصله با صدر داریم و چون استقلال راه افتاده جبران میکنیم
    • طرفدار حقیقت IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      داداش میدونم استقلالی دو اتیشه هستی و عاشق تیمی ولی سعی کن یه کمی نظراتت با منطق و خرد بیشتری همراه باشه و نه از روی احساس.استقلال برای قهرمانی لیگ شانس خیلی کمی داره.هر چند روی کاغذ هنوز شانس داریم ولی در واقعیت احتمالش خیلی کمه.ولی تو جام حذفی شانس بالایی برای قهرمانی داریم و اگه وزرارت لنگی بذاره و مشکلات استقلال حل بشه.میتونیم تو اسیا هم بدرخشیم.
  • لنگ خاص IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    ننگ ما ،ننگ ما،لنگ بیرنگ ما
  • لنگ سوخته IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    با رمزهای مجیدی قهرمان میشم
  • Amir perspolisi IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    الان یکی از فرهاد مجیدی و ماجدی بپرسه اون توپی که بازیکن استقلال با دست زد چی بود؟؟؟
    • لنگ خاص IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      ببخشید شما با فرشچین نسبتی ندارین؟
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    خدمتی که مربیان کیسه کش امسال در حق کیسه کردن ستودنیه خخ.۶ امتیاز از پدیده..مهدی رحمتی یک تنه کیسه رو نجات داد خاک برسر مسیولان تیم پدیده که به این فرصت دادن .کیسه اگه تیم بود به پیکان ۱ گل میزد خخخ
  • ............ IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    راضیم ازت آرمان
    • لنگ رو هرکاری کنی بازم لنگه، میدونی چرا؟ چون لنگه. IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      البته این شعار یحیی گل محمدی هستش برای باز گردوندن آرمان به تیم پیروزی خخخخ
  • شمسعلی AE ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    بلاخره معلوم نشد چرا استقلال در نبود قائدی با شهر خودرو بازی نکرد ؟؟؟؟؟؟؟؟ البته بعد این بازی معلوم شد استقلال نیمه ی اول مانند یک تیم محلی بود و اگر قائدی نبود نهایتا این بازی مساوی می شد البته همه تیمها خفه خون گرفته بودن از جمله خود مسئولین شهر خورو و امثال خطیبی و ساکت الهامی و بقیه ی مربیان استقلالی لیگ که فقط صبح تا غروب ............... پرسپولیس را ..............
    • لنگ رو هرکاری کنی بازم لنگه، میدونی چرا؟ چون لنگه. IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      شمسعلی . متنت زیاده واسه خوندنش حوصله آدم سر میره . نمیخونمش .
  • کیسه حقیر زنگ تفریح اسیا IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    کیسه کش های حقیر بالاخره با هر بدبختی بردین البته سالی یه بار این نتیجه رو میگیرین جون بکنین با باند بازیهاتون حداقل سهمیه بگیرین ننگ بر دوچرخه سواران سعودی
  • مینا ازلندن IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    تو لندن همه از موفقیت های استقلال صحبت میکنند
  • حمید علوی CA ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    همینه.تمام ارکان تیم،بویژه کادرفنی و بازیکنا فقط بایستروی کارشون تمرکز کنن و از حاشیه ساختن و رو‌ مخ هوادار راه رفتن و فتنه انگیزی دوری کنن.
    • شکارچی تاریکی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      دقیقا، از نظر فنی هم خوب بودیم
  • Blue Love IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    خیلی سخته گل زدن آرمان رمضانی رو ببینی، یا پاس گل ارسلان رو؟
    • مهرداد ارتش سرخ IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      داداش لیگ رو که نگرفتین که اینقدر دایره خوشحالیاتون اینقدر کوچیکه
  • ورزشی IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    تیم ملی والیبال مربیانی خارجی مانند خولیو ولاسکو.،رائول لوزانو، ایگور کولاکوویچ می‌خواهد که کاریزماتیک باشند و بازیکنان از آنها حساب ببرند و اسمشان بزرگتر از بازیکنان باشد وگرنه پولی که خرج قرارداد الکنو می‌شود را به مربیانی مانند مصطفی کارخانه که پایه گذار نسل طلایی والیبال ما در تیم های ملی پایه بود بدهند تا ببینند از این روس غیر حرفه ای خیلی بهتر است و اگر پول ندارند برای آوردن مربی درجه یکی مانند لوزانو یا ولاسکو یک شماره حساب بدهند تا مردم کمک کنند و پول بریزند تا مربی هم سطح ولاسکو یا لوزانو یا حتی پارک کی وون به تیم ملی بیاید
  • م IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    چقد گل زدن رمضانی لنگی سوزه (=
  • کامی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    استقلال نباید نا امید باشه میتونیم قهرمان بشیم .پرسپولیسو ،سپاهان امتیاز ازدست میدن ماقهرمانیم.اومدنه دانشگر خیلی به برده استقلال کمک کرد نباید فصل بعد بفروشیمش .مجیدی نباید با لجبازی هوادارو ناراحت کنه دانشگر خیلی دفاعه خوبیه
  • رایان IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    دقت کردید هر تیمی که مربیش قبلا تو کیسه بازی کرده به این تیم میبازه....بعداز بازی فورمالیته یه دادبیدادی میکنه به داور یعنی بله ما ناراصی هستیم.خودتی اقا...
  • شلیک به قلب مافیا IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    این برد رو تقدیم میکنیم به آقای علینژاد بخاطر پیگیری های بی امان و شبانه روزی او برای حل بحران استقلال خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • رایان IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    چرا کیسها هوچیگر الان نمیگن وزیر پرسپولیسی نتایج مهندسی شده اس.پاپا مسعود.....الان اون افراد متوهمی کجان.داور خوب بازی رو براتون در اورد اگه پنالتی به حق گرفته بود مساوی میشد اون موقع هوچیگری شروع میشد.خخخخخخ
    • آرمان لنگ سوز . IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      عه ... شمااسم پاپا مسعود رو دیگه چرا میاریییی آخه ... خخخخ .
  • بابا مسعودم . IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    آرمان لنگ سوز بسوزون جای رو که باید بسوزونی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی