سه‌شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
۰ |
۵
سایپا - پدیده؛ نفس‌های آخر سایپا در لیگ برتر؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سایپا بیش از هر زمانی خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کند.

اگر سه امتیاز دیدار با پیکان به حساب سایپا واریز نمی شد این تیم اکنون یکی از دو نامزد سقوط به دسته پایین تر بود. با این حال سایپا در حاشیه امنیت قرار ندارد. به خصوص که ممکن است رای بازی این تیم با پیکان تغییر کند و اگر هم این اتفاق رخ ندهد سه امتیاز بهانه قانع کننده ای برای اینکه سایپا احساس امنیت کند نیست.

تصور کنید سایپا در بازی با پدیده بازنده از میدان خارج شود و رقبا بازی این هفته پیروز شوند در این صورت سایپا یکی از دو نامزد سقوط خواهد شد. 

سایپا از نظر توانمندی فنی شایسته ادامه حضور در لیگ برتر است. همانند نساجی و حتی ذوب آهن. اگر این تیم هم اکنون نامزد سقوط به دسته پایین تر است به این خاطر که است که به درستی هدایت نشده است و به درستی نتوانسته از توانمندی خود بهره ببرد.

البته اکنون زمان فکر کردن به این موضوع نیست و حتی دردی را دوا نمی کند. الان نوبت این است سایپا تغییر رویه دهد تا در نتیجه گیری تغییر حاصل شود.

سایپا در هفته ۲۵ دیدار با پدیده را تجربه خواهد کرد. تیمی که نه داعیه کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان دارد و نه خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کند. البته می توان پیش بینی کرد پدیده در این بازی با همه توان حاضر خواهد شد به این خاطر که می خواهد موقعیت خود را در جدول رده بندی بهتر کند. این موضوع را در بازی هفته گذشته این تیم دیدیم که موفق شد ۱۰ نفره تیم تراکتور را شکست دهد. پدیده به نیمه بالای جدول آمده است و دوست دارد این موقعیت را حفظ کند و حتی از رده هشتمی جدول فراتر رود. 

اینطور می توان پیش بینی کرد در این بازی به همان اندازه که سایپا به دنبال کسب سه امتیاز است پدیده هم می خواهد برنده از میدان خارج شود. در آستانه این بازی سایپا دچار حاشیه شده است. ابتدا عنوان شد که محسن مسلمان از تیم اخراج شده است که باشگاه آن را تکذیب کرد. این حواشی می تواند به سایپا آسیب بزند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی