نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
بازیکن تیم ملی بعد از اردوی قطر با پرسپولیس امضا می‌کند/ ستاره محبوب سرخ‌ها می‌آید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توافقات باشگاه پرسپولیس و سروش رفیعی انجام شده و قرار است پس از اردوی تیم ملی در قطر هافبک فصل قبل سپاهان قراردادش با سرخ‌ها را رسمی کند.

باشگاه‌های لیگ برتری مدت‌هاست که فعالیت خود را در نقل و انتقالات آغاز کردند و در این بین باشگاه پرسپولیس پرکارترین تیم در نقل و انتقالات بوده است.

بعد از تمدید قرارداد با مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و دانیال اسماعیلی‌فر را هم به خدمت گرفت تا در بین تیم‌های لیگ برتری بهترین عملکرد را داشته باشد.

خرید این ۳ بازیکن اما پایان کار پرسپولیس در نقل و انتقالات نخواهد بود و چند بازیکن داخلی و خارجی دیگر هم مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار دارند و به زودی و بعد از توافق با این نفرات، قراردادشان امضا خواهد شد. یکی از این بازیکنان سروش رفیعی است. سروش که در دو مقطع سابقه بازی برای پرسپولیس را در کارنامه دارد، دوباره مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفته و توفقات کلی هم بین او و باشگاه پرسپولیس انجام شده است. رفیعی که هم اکنون در اردوی تیم ملی در قطر حضور دارد، قرار است بعد از بازگشت کاروان تیم ملی از دوحه، به باشگاه پرسپولیس برود و قرارداد ۲ ساله خود را امضا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    سروش فانتزی بازیه که نه کامله و نه جوونه و نه به درد سیستم پرسپولیس میخوره؛ وقتی ترابی و امیری و ... داریم سروش میاد چکار کنه؟ چهارتا پاس قطری بده هوادار حال کنه بعد توی زمین راه بره؟
  • سبحان IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    درویش شده سوپرمن
    • کیسه IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      اجورلو هم تلاش کنه بشه سوپر من🤣
  • طاها IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    واقعا از حق نگذریم پرسپولیس تو نقل و انتقالات محشر بوده
    • {……..} IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      آقا باید همینطور باشه پنج قهرمانی پیاپی بسته آسیا هدف باید باشه هنوزسه تادیگه بازیکن خوب لازم داریم شاکله تیمم حفظ بشه حداقل خروجی داشته باشه انشاالله تیم تارومارکنه صغیرو کبیرو
  • ارتش سرخ اسیاا IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    به خانه خوش آمدی. استخ لال الفاتحه
  • سید GB ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    گزینه های مربی عصطغدال یکی کی بدو بستان هایی که در بازی های رفت و برگشت داشتند معرفی می شوند !!! نکونام عنایتی منصوریان قلعه نوعی محرم و... اینها به راحتی می توانستند اثسق لال را شکست دهند ولی وجدانشان زیر پا گذاشتند دیگر جایگاه ندارند !!!!
    • تاج کبیر IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      اینها که استقلالی بودن یایا چطور اگه اشتباه داور تو خطا روی ژست نبود که یایا هم زانو زده بود یا تاتار که روبرو شما دروازه‌بان سومش روبازی میداد نتونست حریف بشه.ضمنا همین نکونام و ماجدی جام حذفی رو از استقلال گرفت اگه استقلالی ها اینجور بودند مثل لنگیا تو لیگ بهشون مربی گری نمی‌دادند می‌فرستادند تو تیم ملی اونجا از منافع لنگ حمایت کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی