اصغر شرفی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مربی اسبق تیم ملی گفت: به نظر من بازی با الجزایر خوب بود اما نقاط ضعفی که در خط دفاعی به چشم آمد برای جام جهانی نگران کننده است و باید حتماً برطرف شوند.

اصغر شرفی، مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره مصاف دوستانه تیم ملی مقابل الجزایر و حاشیه‌های گزارش تلویزیونی این مسابقه توسط جواد خیابانی اظهاراتی را مطرح کرد:

ارزیابی و تحلیل تان از بازی تیم ملی مقابل الجزایر چیست؟

قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم باید راجع به حواشی این مسابقه و گزارشگر آن صحبت کنم.

جواد خیابانی؟

واقعاً از تماشای این بازی با گزارش تلویزیونی اش سردرد گرفتم. ما آخر نفهمیدیم تفاوت مفسر با رپورتر چیست! آقای خیابانی تا به حال کجا فوتبال بازی کرده که به این شکل از سرمربی تیم ملی ایراد می‌گیرد؟ به خدا قسم اسکوچیچ یک مربی بی رگ است که اینقدر خیابانی به او بدو بیراه می‌گوید و تیم ملی را رها نمی‌کند برود. اگر یک نفر مثل کی‌روش سرمربی تیم ملی بود خیابانی را از صدا و سیما بیرون می‌کرد. مگر سرمربی تیم ملی بودن چقدر ارزش دارد که اسکوچیچ این همه از خیابانی حرف بشنود و عین خیالش نباشد.

بازی چطور بود؟

به نظرم بازی خیلی خوبی بود. تیم الجزایر یکی از تیم‌های خوب آفریقاست که تلفیقی از سبک فوتبال آفریقایی - فرانسوی را ارائه می‌دهد. آنها به شدت تکنیکی و خشن هستند البته چون این بازی دوستانه بود خشونتی در فوتبال شان به چشم نیامد. اما این مسابقه در شرایط فعلی شلاق خوبی بود که به تن بازیکنان ایران خورد. فقط حیف که این بازی در آب و هوای وحشتناک این روزهای قطر برگزار می‌شود.

شما تجربه کار در این شرایط را داشته‌اید؟

بله! زمانی که من در امارات مربیگری می‌کردم تمرینات تیم‌ها در ماه جون و جولای تعطیل می‌شد. چون بازیکنان فوتبال اینقدر عرق می‌کردند که رمقی برای آنها نمی‌ماند.. جوراب‌های شان را با نخ می‌بستند. من نمی‌دانم چرا الان تیم ملی را به قطر برده اند!

جای اسکوچیچ بودم می زدم زیر گوش جواد خیابانی/ تیم ملی روبروی الجزایر شلاق خورد/ ما که گفته بودیم اسکوچیچ این‎کاره نیست؛ ولی حالا باید تحملش کرد

اگر بخواهید خط به خط درباره تیم ملی صحبت کنید نظرتان درباره عملکرد بازیکنان تیم چیست؟

به نظرم عابدزاده برای دروازه بانی تیم ملی کمی‌قد و هیکلش کوچک است. یعنی به این پوزیشن نمیخورد ولی به لحاظ شرایط روحی و روانی خیلی او را دوست دارم. اصلا برایش مهم نیست که کجاست و مقابل چه تیمی‌بازی می‌کند. در خط دفاعی هم دیشب کنعانی زادگان و خلیل زاده نبودند و ما نمیدانیم قرار است با چه نفراتی بازی کنیم اما خیلی زیاد به حریف موقعیت می‌دهیم. این وضعیت مقابل تیم‌هایی مثل ولز و انگلیس که مهاجمان خطرناکی دارند کار دست ما می‌دهد.

در خط‌هافبک و حمله چطور بودیم؟

خوشبختانه تیم ما در خط‌هافبک و حمله هیچ نقص و ایرادی ندارد. هم مهره‌های رو به جلویی داریم و هم بازیکنان باهوش. آن جلو طارمی، آزمون و جهانبخش هر سه نفرشان مترصد گلزنی هستند اما کسی نبود که برای آنها موقعیت بسازد. شاید این هم به خاطر پرس شدید تیم الجزایر بود. ما باید از این بازی‌ها درس بگیریم و برای خروج از زیر چنین پرسی راهکار داشته باشیم.

چه توصیه با پیشنهادی به اسکوچیچ دارید؟

بهتر است به جای من آقای خیابانی به اسکوچیچ توصیه کند. چون ظاهرا او بهتر از هر کسی فوتبال را می‌فهمد. اگر من جای اسکوچیچ بودم و کسی این طور درباره من حرف می‌زد آن هم در رسانه ملی، یک کشیده زیر گوشش می‌خواباندم و قید تیم ملی را می‌زدم و می‌رفتم.

جای اسکوچیچ بودم می زدم زیر گوش جواد خیابانی/ تیم ملی روبروی الجزایر شلاق خورد/ ما که گفته بودیم اسکوچیچ این‎کاره نیست؛ ولی حالا باید تحملش کرد

در یک جمله نظرتان را راجع به این بازی بگویید؟

بازیکنان خطوط هماهنگی لازم را نداشتند و ظاهر خودشان را یادشان رفته بود. فکر می‌کنم با سه یا چهار بازی دوستانه دیگر می‌توان این تیم را به شکل و فرم اصلی که مد نظر اسکوچیچ است رساند.

در رسانه‌ها شایعه شده قرار است کی‌روش برگردد! نظر شما در این باره چیست؟

این حرف و این فکر برای الان کمی‌دیر است. ما که از قبل گفتیم اسکوچیچ در حد و اندازه تیم ملی ایران نیست چون رزومه ندارد. اما حالا که هست دیگر باید به او کمک کنیم تا لااقل تیم مان بیشتر از این ضرر نکند. امیدوارم دست اندرکاران فدراسیون سر سوزنی دلشان به حال تیم اول فوتبال ایران بسوزد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • 4444 IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    برای اینکه سوار کار خوبی باشی لازم نیست قبلش اسب بوده باشی، آقای شرفی مردم ایران فوتبال میفهمن، خیابانی به اندازه کافی فوتبال دیده که بتونه آنالیز داشته باشه حرف غلطی هم نزده، تاریخ مصرف تمام شده ها با این صحبت ها میخوان اسمشون بیوفته سرزبون ها.
  • ! IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    تاکتیک ؟ مربی نیست اسکوچیچ
    • اشکان IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      عجب؟! خب باشه! فقط یه سوال ساده: اینهمه کارشناس، فوتبال دووون و فوتبال فهممم تو کشور داشتیم و تیم مرحله مقدماتی جام جهانی داشت حذف میشد و بیسوادی مثل اسکوچیچ‌ اومد زوری ، دقت کنید زوری تیم رو دست گرفت و با هزار بدبختی بعنوان تیم اول، دقت کنید تیم اول رسیدیم جام جهانی!! باید از همون اول شرفی، نوری، صمد مرفاوی ...رو‌میذاشتن سرمربی تیم تا همه با خیال راحت بشینن تو خونه و جام جهانی قطر رو بدون حضور ایران نگاه کنن. مگه والیبال نتیجه گرفته؟ تیم امید چطور؟ کجا اصلا داریم نتیجه میگیریم.فقط فوتبال بزرگسال و اسکوچیچ‌ مشکل داره؟! من چایی و نهار اسکوچیچ‌ رو که نخوردم ولی میدونم فوتبال دودوتا، چهار تا هست. بدون بازی تدارکاتی، بدون باشگاههایی که بزرگترین هاشون مجوز حرفه ای ندارن، بدون زمین تمرین ، بدون امکانات به روز ، گواردیولا هم نتیجه نمی‌گیره ولی ما اصرار داریم که نه در فوتبال دو تا دو تا میشه ده تا! امکان نداره نهایتا میشه یه اتوبوس بازیکن گذاشت رو خط دروازه، هر چی توپ اومد تو محوطه جریمه کشید زیرش و نهایتاً یکی دو گل خورد برگشت و کلی هم کیفور شد که بعععععله ما اینیم، ما خییییلی تیییم هستیم!
    • رضایاک IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      کلا تو فوتبال ما همه خیال میکنن سرمربی قراره معجزه کنه ولی واقعا اینطور نیست... اول بازیکن خوب ما نیاز داریم... این تیم بجز کنعانی و احمدنورالهی (رضاییان که دعوت نمیشه) و سامان قدوس و قلی زاده واقعا بازیکن تاکتیک پذیر نداریم.. باور کنید اگه شما هم سرمربی تیم ملی بودید همین بود. بازیکن خوب و حرفه ای نداریم. اول بازیکنامون را تاکتیک پذیر کنیم بعد تاکتیک تیمی. کیروش‌ چرا دفاع میکرد اونم دفاع اتوبوسی؟؟؟ چون میدونست بازیکنای تیم ملی تاکتیک پذیر نیستن یا بهتر بگم از لحاظ فنی خوب نیستن... واقعا ما بازیکن خوب حرفه ای سطح بالا کم داریم. قایدی هم البته خیلی خوب بود که متاسفانه انگار خراب شد. بقیه بازیکنا... تاکتیک؟؟؟؟ تاکتیک پذیر نیستن.
  • احمد IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    خیابانی همون موقع که در تلویزیون برای تخریب کی رش که حرف حق زده بود که چرا بابا مسعود به جای توجه به تیم ملی در خدمت لنگ است گریه کرد باید فکرش را می کرد که بخشی از پازل دلالان برای قالب کردن اسکوچیچ به تیم ملی شده است.حالا هم انتقاد چه فایده ای دارد؟؟؟؟
    • Ali IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      احمد آقا انصاف هم چیزخوبی است تیمی که درحال حذف شدن بود را همین آقای اسکوچیچ با شجاعت تحویل گرفت چرا آنموقع یکی از مربیان داخلی از چپ وراست واز بالا وپایین از جوان و باتجربه جرئت نزدیک شدن به تیم را نداشت تا چه برسد مربی گری آن .حالا که همین آقا شجاعت ریسک کردن داشته و موفق شده حالا همه انتقاد که چه عرض کنم عقده گشایی می کنند حالا هرکه می خواهد باشد.اگر درباره شما که کارت را به درستی انجام داده ای حرف ژاژ بزنند شما چه حالی دارید .؟؟؟؟ پس اگر می خواهی درباره ات به داد حرف بزنند به داد سخن بگو و دادگر باش. به قول خواجوی کرمانی : اولین کس که خریدار شدش من بودم باعث گرمی بازار شدش من بودم حالیا چون من سرگشته فراوان دارد کی نظر سوی من ( ازنظر ایراد بنی اسرائیل بگیرها) بی دانش و عرضه و....دارد؟؟؟ و شرط اول قدم آنست که عاشق باشی که اسکوچیچ ثابت کرد عاشق کارش وتیم ملی هست .بقیه کاسب ودنبال پول و جایگاهی که حق آنها نیست هستند.
  • عرفان DE ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    اسکوچیچ فکرشو هم نمیکرد از خونه به خونه برسه به سرمربی گری تیم ملی ایران!
  • علیرضا IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    فعلا که نیستی پس سکوت
  • آرش IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    این خیابانی تصمیم به بازنشستگی ندارد هر بازی فوتبالی که ایشان گزارشگر باشند ما هم سردرد میگیریم و اکثر مواقع مجبوریم صدای تلویزیون را ببندیم
  • اشنا IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    نظراقای شرفی محترم اماخیلی ازکشورهادرشرایط بحرانی درفاصله کوتاه سرمربیانشان راعوض کرده اندونکته دیگرسرپرست تیم ضعیف ترازاسکواست نمی تواندبازی های تدارکاتی موثربذارد
  • ... IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    آقای شرفی محترم،تیم میلی مربی ندارد ایشان به مانند برانکو دلال یست که پول دلالی ش را گرفته و میگیرد و بعد جام جهانی میشود مربی فوتبال ❗شما چرا از خیابانی ناراحتی⁉️چرا از دریافتی اسکوچ ناراحتی⁉️❗...
  • م IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    مربی خوبیه فقط استقلالیها چشم دیدنش رو ندارن اونهم معلومه دلیلش چیه الان مثلا اگه فرناز مجیدی بشه مربی تیم ملی همین استقلالیها دیگه حرفی از کیروش نمی زنند !!!
    • جهان IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      بابا بهتر کیروش مربی با ادب بامرام کیروش بی ادب بود ودیگر حق ندارد ب ایران بیاید همین مربی خوب و اصلا ناراحت نباشید رفتیم ب جام جهانی
  • اعلا IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    اقای اسکوچیچ مدت مدیدی است با مشکل خط دفاع روبروست ولی فکی نکرده امید نورافکن قبلن ثابت کرده بود به درد دفاع وسط نمی خوره باز تکرار شد .چرا ؟ سرمربی جواب دهد.امید بیشتر وینگر چپ است تا دفاع اوتحت فشار اشباهات بدی می کند.صادق محرمی از روی تعصب در دفاع راست قرار می گیرد مناسب نیست دفاع های وسط هم دو نفر اصلی بهر دلیل نباشند مشکل زیاد میشود فورواردها تغذیه نمی شوند تاکتیک چیه؟ و.....واصلن تیم رهاست
  • لنگی نباشیم IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    هودران تیم سوم پایتخت و برانکو سلطانی فر جهرمی رسما شریط رو درست کردن وقتی کارلوس کیروش تو جام جهانی خوب دقت کنید ربروی ارژتین پرتقال اسپانیا مراکش فقط 2 گل خورد یک گل زد شما باور کنید اسامی تیم ها در سخت ترین گروه ممکن اسپانیا مراکش پرتقال 4 امتیاز گرفت که با بدشناسی صعود نکرد ولی هودران منفور لنگ با دالال کروات حمایت رسمی دو وزیر ورزش وزیر ارتباط وقتی کارلوس کیروش از ژاپن شکست خورد رسما هودران حقیر لنگ به تیم ملی ژاپن نزدیکک به یک میلیون پیام تبریک دادن نتجه مربی بلیژیکی امد 12 میلیون دلار ضرر بعد اسکوچ و کادر لنگی فقط دو بازی سخت داشت هر دو رو باخت کره و الجزایر برد با امارات عراق که عمه من ههم با این بازیکان میشد انها رو شکست داد اگر این کادر لنگی هست نتجه انگلیس 7 ایران صفر شک نکنید تا دیر نشده ابروی خود را بیشتر از این حراج نکید
    • بدون اسطوره IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      کیروش ده سال سرمربی تیم ملی بود و تقریبا کسی تا این حد نمیتونه سرمربی بمونه مگر با حکومتی جماعت زد و بند کنه و همه عالم و آدم میدونن‌ ایشون کلا با مجموعه پرسپولیس مشکل داشت و همین خودش بزرگ ترین سند دال بر اینکه تیم حکومتی استقلاله یا بهتر بگم‌ استقلالیا و مافیای استقلالی به فوتبال کشور حاکم اند حالا از داستان مستند بگذریم بلید بریم سر پرونده کیروش که فرمودین هشت تاش و نه تا کرد و اونوقت طی دو دوره تو آسیا حتی نتونست به ایران و به فینال مسابقات برسونه تو جام جهانی ام‌ مهم صعود از گروهه که اونم مثله مابقی مربیان نتونست اینکار بکنه با این‌تفاوت که هیچ مربی اندازه کیروش وقت و امکانات نداشت حمایت دولت و نداشت اونوقت شما از کدوم‌افتخار میگی...؟افتخارات کیروش ی جورایی مثله افتخارات استقلال تو لیگ امسال و امجدیه بود که فقط خودشون این افتخار میدونن
  • محمدی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    تیم ملی فوتبال به جام جهانی نرود بهتر است تا که کیروش بشود مربی تیم ملی فوتبال اگر کیروش دوباره به ایران بیاید میبایست به خاطر این الدنگ اجنبی گل لیگ برتر فوتبال راتعطیل کنیم
  • پهلوان IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    خدا کنه اگر خدا کمک کنه انشالله با اسکوچیچ چهارم بشیم هنر کردیم
  • اس اس دوستاره.. IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    این یارو تازه پیدا شده احتمالا یک جایی می‌خواد کاری کنه و گزنه من بیست سالی می‌شود اسم این آقا را هیچ جایی نشنیدم...در ضمن آقای همیشه کمک مربی مردم و تماشاگران خیلی بهتر از شما فوتبال را می فهمند
  • گائنچی بزرگ IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    تا امثال تو اصغری جون کارشناس فوتبال ما باشید فوتبال ایران بهتر از این نمیشه
  • علی US ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    ایشون مربیه یا لات که می خواد زیر گوش این و اون بزنه واقعا مایه شرمساری فوتبال ایران است که چنین کسی در اون مربیه. از سن و سال و موهای سفید خودش هم خجالت نمی کشه که تو این سن میخواد تو گوش مردم چک بزنه
  • لرستان IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    اصغر شرفی جون تصورش رو کن اسکوچیچ زنگ آخر بره دم مدرسه جواد خیابانی بعد یک سیلی او را بزند بعد فرار کند و برود اصغری جون احتمالا بجای فوتبال فیلم هایش دوران جاهلی رو زیاد می بیند
  • عباس قاسمی IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    تا زمانی که امثالی مثل استیلی و هاشمیان و... در کادر فنی تیم ملی باشن همین میشه چون فقط به خاطر پرسپولیسی بودن عقده ی اینو دارن که همه ی تیم ملی پرسپولیسی باشند همین آقای استیلی در تیم امید نتوانست موفق شود اسکوچیچ یکی مثل گابریل پین را میخواهد.
  • دلارکو یورو ویچ IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    دوره ی فیلم های ملک مطیعی تموم شده اصغر خان!
  • Koresh ahvaz IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    اسکوچیچ خیلی بزرگتر از این حرفها هست وقتی فدراسیون دعوای داخلی دارند و به تیم ملی تزریق میکنند چه انتظاری از اسکوچیچ میره وقتی استیلی وارد تیم میکنند چه انتظاری میره
  • نننتا IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    تو خودتم فوتبال بلد نیستی کارنامه چی داری تازه تحلیل فوتبال سواد میخواد حالا بازیکن نباشه تو ک بازیکن بودی مربی بودی چ کزدی؟ مشکل ما از خود شماهاس
  • کریم از اهواز IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    بخدا بهترین مربی اسکوچیچ هستش ولی وقتی نمیخوانش همه علیه ایشان میشن و خوب مسلما تیمش ضعیف میشه و بعدش اخراج
  • ایرانی IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    بابا به پیر و پیغمبر این حد آخر تیم ملیه انقدرم تو سر این مربی اون مربی نزنیم کیروش کم‌کسی نبود مدت زیادی ام با تیم ملی کار کرد و مدت کافی داشت و تقریبا دو نسل فوتبال ایران هم دستش بود ولی در نهایت بهترین رزومه و کارنامش حتی یک قهرمانی آسیایی هم نبود صعود از گروه هامون‌تو جام جهانی نبود و این‌یعنی شاید در هر یک دهه یک نفر مثل دایی کریمی طارمی ظهور کنن اما تا از فوتبال پایه و به قول امروزیا فوتبال و آکادمیک دنبال نکنیم محاله دیگه تو آسیا هم جزو ۳تا تیم اول بمونیم و اون زمان که ایران تو قهرمانی آسیا سر آمد بود شایدم بازیکنانی بهتر از نسل امروز داشتیم ولی باید قبول کنیم‌اونروز ایران به روز تر از آسیا بود ولی امروز حتی از اعراب داریم عقب میوفتیم چون درجا زدیم و به همین خاطر که میگن نسل طلایی ۹۸در صورتیکه همون موقع هم بیشتر بخاطر صعود دراماتیکی بود که داشتیم و البته بردن بازی آمریکا که حیثیتی بود چاشنیش و یکم زیادتر کرد تنها افتخار کل فوتبال ایران طی دو دهه اخیر همین چندتا توپ طلایی بود ک‌کریمی دایی مهدویکیا گرفتن و چنتا نایب قهرمانی پرسپولیس و تیمای اصفهانی تو لیگ قهرمانان و بس
  • عبدالرضا IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    به نظر من ما از بازیکنانی در دفاع استفاده کردیم که اینها بیشتر هافبک هستند تا دفاع باید برای دفاع از کسی استفاده شود که دفاع باشد مثل کنعانی زادگان وشجاع خلیل زاده ولی ایران به نظر بنده خوب بازی کرد ولی در خط دفاع ما مشکل داشتیم
  • احمدچعبی IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    اسکوچیچ مربی بزرگی نیست مربی بزرگ تلفیقی ازتاکتیک استراتژی مدیریت واقتدارهست درگروهی که تمام تیمهایش ضعیف بودندصعودکردن هنرنیست تازه جلوی کره عملکردافتضاهی هم داشت تهران مساوی سئول باخت اگرتوی اون گروه مثلابه جای استرالیاایران بودقطعاصعودنمیکرد
  • فقط تیم ملی IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1خیابانی دوست دارد علی پروین یا مایلی کهن مربی تیم ملی بشوند2نگاه خیابانی و درکش از فوتبال در حد همان گزارشهای سطحی و پراشتباه و کم دانش وی از مسابقات و منبعث از تمایلات و منافع شخصی است3به نظر بنده فوتبال ما جزء ضعیفترین تیمهای حاضر در جام جهانی است.ما حتی در سطح آسیا هم از ژاپن کره عربستان و استرالیا ضعیفتر هستیم.رنگینگ فیفا یک شوخی تلخ می باشد.حقیقت فوتبال ما باحذف ایران در مقدماتی جام جهانی2010 با دایی و شکستهای سریالی در جام ملتها و تیمهای امید مشخص می باشد.مهمترین دلیل صعود ما با برانکو کی روش و اسکوچیچ به جام جهانی صعود مستقیم دو تیم به جام جهانی و نبودن تیمهای سوم قدرتمند آسیا اعم از ژاپن عربستان استرالیا و کره در هر دوره بود.4مردم واقع بین باشندهیچ مربی نمی تواند معجزه کندفوتبال ما باید درست باشد که هیچ چیزش درست نیست5اسکوچیچ یا هر مربی دیگر مقابل تیمهای قابل اعتنای دنیا فقط یک راه دارند بازی صد درصد تدافعی و فیزیکی و تخریبی و دلبستن به ضد حملات
  • محمد IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    کی روش برگردبیا
  • داود IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    با این سرمربی نمیتواند افتخارات قبلی ایران در جام جهانی را تکرار کرد ما هر دوره به راحتی تا یک هشتم نهایی میرسیدیم اینبار در همان مرحله گروهی حذف می شیم
  • اس اس کبیر IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    اسکوچیچ یک عروسک خیمه شب بازی است که توسط هواداران تیم حکومتی لنگپولیس کارگردانی میشود.
  • بهنام IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    ملت ناشکر و نامردی هستیم اون زمان که تیم ملی که کسی فکرش رو هم نمی کرد بالا بیاد و هیچ کس جرات نمی کرد مربیگیری اونو قبول کنه این اسکوچیچ بود که قبول کرد و تیم رو بطور شگفت انگیزی خیلی زود هنگام به جام جهانی رساند اونم با کمترین هزینه حالا که خرتان از پل گذشته اسکوچیچ مربی نیست؟؟؟حتما افرادی باید بیایند پول هنگفتی بگیرند تا بگین مربی خوبیه شما اگر خیلی به فکر تیم ملی هستید بروید فدراسیون را درست کنید که سر داره نه صاحب جناب کیری روش هم تیم مصر را خیلی قوی هم هست نتوانست نه به جام جهانی ببرد و نه قرمان جام آفریقا کند و در این مدت هیچ جامی برای مصر نیاورد
  • ایران IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    واقعا اقای شرفی حرف انصاف زد اولا خیابانی در گزارشاتش زیاد غلو میکنه و زیاد حرف میزنه . دوما بازی تیم در برابر الجزایر بعنوان اولین بازی بسیار هم خوب بود فقط اشکال در دروازه ، خط دفاع بود که اگر بیرانوند، کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده بودند بنظر خیلی عالی میشد ضمن اینکه آب و هوای جهنمی قطر در این ماههای سال را نباید فراموش کرد و بی برنامگی فدراسیون بی درو پیکر....
  • سامانی IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    درود بر آقای شرفی ،1. راجب خیابانی و حرمت سرمربی واقعا درست گفت و خیابانی. بازی را خیابونی گزارش میکرد و ادب ایرانی را بنمایش نگذاشت. 2. راجب تیم و بازی بسیار درست حرف زد امثال آقای شرفی و حاج رضایی باید کمیته فنی باشند نه مدیر روستا و قاسمپور که کارنامه ای ندارند ایراهیمو را تو خوزستان هم. قبولش. نداریم. و هنری از او ندیدیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی