نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
دیوید بکام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیوید بکام می‌گوید انگلیس با وجود عملکرد بد مقابل مجارستان، هیچ بهانه‌ای برای به چالش کشیدن قهرمانی در جام جهانی ندارد.

سه‌شیرها پایانی تکان‌دهنده در این فصل داشته‌اند و نتوانستند در هیچ‌یک از چهار بازی خود در لیگ ملت‌ها پیروز شوند. فینالیست‌های یورو ۲۰۲۰ به تازگی در روز سه‌شنبه با نتیجه ۴-۰ مقابل مجارستان شکست خوردند. شاگردان گرت ساوت‌گیت پس از رقابت کامل در لیگ برتر، متلاشی به نظر می‌رسیدند.

با این حال، بکام، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس که در دوران خودش ۱۱۵ بازی ملی انجام داد، معتقد است که جام جهانی زمستانی و جغرافیای قطر می‌تواند برای مردان ساوت‌گیت مناسب باشد. بکام که سفیر قطر است، گفت: «این یک فرصت بزرگ برای تیم ما است. نسل ما هرگز از این مورد به عنوان بهانه استفاده نکرد، اما، راستش را بگویم، ما در پایان یک فصل فرسایشی در لیگ برتر بازی کردیم. آن‌ها خسته هستند و می‌خواهند استراحت کنند، اما این بازیکنان زمانی وارد بازی می‌شوند که در اوج خود در میانه فصل هستند. این تیم پر از هیجان است و هیچ بهانه‌ای برای اینکه در اوج بازی و آمادگی جسمانی نباشند وجود ندارد.»

بکام در حالی که با گری نویل در سری برنامه The Overlap صحبت می‌کرد، در کمپ انگلیس در کشور قطر قدم می‌زد. او در مورد پایگاه سه‌شیرها گفت: «منطقه بسیار آرامی به نظر می‌رسد. چنین پناهگاهی برای هر تورنمنتی عالی‌ست. برای هیچ‌یک از بازی‌ها نیاز به پرواز نیست، ساعت ۳ صبح برمی‌گردیم و بعد باید ریکاوری کنیم. طولانی‌ترین زمان سفر با اتوبوس ۴۵ دقیقه طول می‌کشد. امکانات، محل تمرین، محل اقامت، آب و هوا، بسیار عالی تنظیم شده‌اند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی