نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عکس| این مهاجم معروف برای رسیدن به ایران ۱۵ ساعت پرواز کرد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خرید جدید تیم فوتبال مس رفسنجان با استقبال نماینده این باشگاه وارد ایران شد.

لوسیانو پریرا بعد از پشت سر گذاشتن ششمین فصل حضورش در تیم فولاد خوزستان تصمیم به جدایی از این تیم گرفت. مقصد بعدی او مس رفسنجان بود.

مهاجم برزیلی پس از پایان لیگ راهی کشور خود شد و در همین حین نیز با مس رفسنجان برای فصل بعد به توافق رسید. او امشب با طی کردن مسافتی طولانی به ایران برگشت تا از فردا در جمع هم‌تیمی‌های جدید خود حضور پیدا کند.

شیمبا با پروازی در حدود ۱۵ ساعت (برزیل به قطر و قطر به ایران) امشب به تهران رسید و مورد استقبال نماینده باشگاه مس رفسنجان در فرودگاه امام خمینی قرار گرفت. او زمان بازگشت خود را با زمان شروع تمرینات نارنجی پوشان تنظیم کرد تا از ابتدای راه در جمع شاگردان ربیعی حضور داشته باشد.

بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر در بدو ورود به ایران در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار ورزش سه گفت: بعد از پرواز ۱۴.۵ ساعته به ایران رسیدم. این فصل در مس رفسنجان خواهم بود و از فردا هم تمرینات شروع می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایرانی IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    از دولت مردمی تقاضا داریم حقوق بازیکنان فوتبال را اینقدر نجومی پرداخت نکنید گارکری که ۳۰ یا ۳۵ سال جوانی خود را با کارهای سخت سپری کرده باهزار محنت حاکمان ودولتمردان ماهی ۵ میلیون با اجاره مسکن وخرج زندگی پرداخت میکنید نخواهید عدالت را از قشر ضعیف شروع گکنید اجرای عدالت را از خودتان شروع کنید
    • دکتر سعیدی IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      توی همه ی کشور ها حقوق فوتبالیست ها بیشتر از بقیه است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی