نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پشت پرده عصبانیت شدید کادرفنی پرسپولیس/ به چند ستاره فحاشی شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک حواشی عجیبی داشت و حتی برای لحظاتی متوقف هم شد.

پرسپولیس درحالی موفق شد بعد از دو فصل ناکامی در اراک، اولین برد این فصل خود را مقابل آلومینیوم در این شهر کسب کند و به ۳ امتیاز حساس این دیدار برسد که قبل از شروع بازی به دلیل کنده شدن چمن محوطه جریمه پرسپولیسی‌ها به شدت اعتراض کردند و در حین بازی هم اتفاقات عجیبی رخ داد.

درحالیکه آلومینیوم به دلیل محرومیت نمی‌توانست از حضور تماشاگرانش استفاده کند، حدود ۵۰۰ هوادار این تیم در جایگاه نشسته بودند و همین نفرات حاشیه ایجاد کردند. پرسپولیسی‌ها از ابتدای بازی به شدت نسبت به حضور این عده در ورزشگاه با توجه به محرومیت باشگاه آلومینیوم معترض بودند ولی اعتراض آن‌ها به جایی نرسید.

به گفته حاضرین در استادیوم، از اواسط بازی و به خصوص بعد از گل پرسپولیس، هواداران حاضر در ورزشگاه علیه چند بازیکن پرسپولیس مثل میلاد سرلک، سعید صادقی و امید عالیشاه شعار دادند و حتی کار به توهین رسید.

در ادامه و در نیمه دوم هم این فحاشی‌ها به کادرفنی پرسپولیس و به خصوص افشین پیروانی رسید. این موضوع آنقدر کش پیدا کرد که داور بازی را متوقف کرد و کادرفنی آلومینیوم از هواداران حاضر در استادیم خواستند دست از فحاشی بکشند. همچنین مهدی رحمتی در اقدامی جالب شخصا از افشین پیروانی و یحیی گل محمدی عذرخواهی کرد تا ماجرا ختم به خیر شود و بازی هم ادامه پیدا کند.

با این حال کادرفنی پرسپولیس به شدت از اقدام هواداران حاضر در ورزشگاه امام خمینی اراک عصبانی بودند و البته به چند بازیکن تیمشان که مورد توهین قرار گرفته بودند، خواستند تا هیچ واکنشی نشان ندهند و فقط روی بازی تمرکز کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۴۴۴۴ IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    منفور بودن شأن را در تبریز اهواز اصفهان سیرجان و تهران دیده اند حالا باید اراک را هم به آن اضافه کنند.... این وضعیت حاصل وبازتاب چند سال بی احترامی جناب فرشیینه در مصاحبه هایش به فوتبالدوستان سراسر کشور است با این همه نفرت چه می کنند؟؟؟؟؟
  • آره من یه لنگی هستم IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    به چندتا ستاره حلبی لنگی توهین شده... خاله افشین و یحیا موقشنگ و کریم پفکی و...
  • احمدرضا IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    کارهای ناجوانمردانه کیسه کش ها تمامی ندارد،دقیقا ۵۰۰ هوادار کیسه کش از هواداران اراکی مهدی پنگوین و دوستان گزینش کرده بودند برای فحاشی و عقده های روانی ،برد و سه امتیاز در زمین اراک اتش زد نیمکت تمام کیسه کش را 😁😅😂
  • با توهین به بقیه تو بزرگ نمیشی IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    مهدی رحمتی چقدر بی جنبه هست و متاسفم که المینیوم خودشو داده دست یه مشت کوچولو که میخوان با بزرگا بپرن که شاید بزرگ بشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی