نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پشت پرده ماجرای ربایش علی کریمی توسط مهران مدیری/ اصل ماجرا چه بود؟
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درحالی‌که مهران مدیری این روزها برای باز گرداندن دستمزد بالایش به صداوسیما از هر طرف تحت فشار توقع‌ها قرار گرفته است، شایعه عجیب درباره او و علی کریمی هم به یکی از داغ‌ترین موضوع‌های فضای مجازی تبدیل شده است.

 چندی پیش مهران مدیری با انتشار پُستی به ناآرامی‌های اخیر کشور واکنش نشان داده، اظهار کرده بود که به پخش هیچ فریمی از خودش از شبکه‌ای تلویزیونی تمایل ندارد. هر چند مدیری پیش از این هم در موقعیت‌هایی خاص با تلویزیون خداحافظی موقتی داشته و بعد به قاب تلویزیون بازگشته است اما اظهارات اخیر پیمان جبلی ـ رییس صدا و سیما ـ درباره مجریانی که مانند مدیری در پی وقایع اخیر اعلام کردند در تلویزیون فعالیت نخواهند داشت و اشاره تلویحی او به برنامه «دورهمی»، نشان می‌دهد حداقل تا مدتی شاهد حضور مهران مدیری در قاب تلویزیون نخواهیم بود.

حواشی این روزهای مدیری به ماجرای نقشه ربایش علی کریمی در امارات گره خورده که بنا بر ادعایی که ابتدا در فضای مجازی و سپس در رسانه‌های خارج از کشور منتشر شد، قرار بوده توسط مهران مدیری و با قرار ملاقات حضوری در شهر دُبی انجام شود! این موضوع در ۲۴ ساعت گذشته به یکی از داغ‌ترین موضوع‌های فضای مجازی بدل شد.

پس از چند ساعتی اما مشاور و مدیر برنامه‌های علی کریمی با انتشار توییتی اعلام کرد که هیچ تماسی از سوی مهران مدیری با کریمی برقرار نشده بود.

همچنین از مدیران شبکه نسیم (شبکه‌ای که برنامه دورهمی در آن پخش می‌شود) مطلع شدیم که اساسا مهران مدیری هیچ تماسی با علی کریمی نداشته و سفر اخیر او هم که در بازگشت با حواشی همراه شد، به دُبی نبوده، بلکه پرواز بازگشتش از مبداء یک کشور اروپایی به مقصد تهران انجام شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • شهروز IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    کسی که این شایعه را ساخته ، دو هدف داشته : اول ترساندن و تهدید علی کریمی و دوم خراب کردن وجهه مهران مدیری بعد از موضع‌گیری اخیر . ما هم نمی‌دونیم کار کیه !
  • آریا IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    مدیری خائن، کریمی وطن پرست
  • سهراب IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    به قول سعدی علیه الرحمه: عاقلان دانند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • سعید IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    علی کریمی اسطوره ی ایرانی مدیری محبوب قلبها
  • 110 IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    دوتاشون بی چشمو رو هستنند نمک خوردند نمک دون شکستنند
    • من IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      هر دو خائن
  • ف دال IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    درود؛ البته موضع «اخیر» مهران مدیری، درخواستش برای عدم پخش "حتی فریمی از آثارشون" در صداوسیمای مملی نبود ها! ایشون در موضع اخیر اعلام فرمودن که عاشق خاک پاک وطن هستن و اغتشاش با اعتراض فرق داره و مهم‌تر از همه، صرفاً «خالق» آثارشون هستن، نه «مالک‌»شون و البته یه‌سری حرف نامفهوم و بی‌سروته دیگه که دقیقاً همون بود که ازش انتظار می‌رفت. بعد هم که پسرش اون افاضه فیوضات دیکته‌شده از بابائی رو فرمود بلکه ماست‌مال شه. این روزها عبارت و اصطلاح «وسط‌بازی» رو زیاد می‌شنفیم؛ پیر طریقت و مراد و استاد کارکشته‌اش همین شاهنشه فرصت‌طلبان عالم‌‌، آغای منافق چندده‌هزار چهره‌ست. بقول حضرت لسان‌الغیب (علیه‌الرحمة)؛ نه هر که سر بتراشد قلندری داند. یاهو.
  • حسین سرور CH ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    مهدی رستم پور که قبلاً خبرنگار بود و کشتی نویس بود بعد که چند تا سفر خارجی تیم رفت و اینو نبردن به عنوان خبرنگار عقده ای شد رفت دانمارک پناهنده شد ابتدا یه باشگاه کوچک ورزشی می‌رفت به بچه های زیر ده سال کشتی آموزش می‌داد بعد دید پول تو این کار نیست رفت با رادیو فردا شروع به مصاحبه بعد دید دنیای رسانه انور آب به وطن فروشی و دروغ های ضد نظام پول بیشتری میده شروع کرد شد اپوزیسیون.بعد هم که افتاد تو باند مسیح علی‌نژاد و سام رجبی و شد حقوق بگیر و حیذه خوار آنها .آره مهدی رستم پور برید به پیجش حال بدید
    • ف دال IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      سلام؛ با این حرف‌های صدمن یه غاز و خاله‌زنکی کار ندارم؛ حتی به این فراخوانت (که بقیه‌رو مثل و شبیه خود می‌پنداری که نام پرطمطراق «لشکر سایبری» هم اطلاق فرموده‌اید به خویش اما در عمل، همون لمپن‌های عصر حاضر در فضای مجازی هستید و پیاده‌نظام‌های ساعتی 20 هزار تومانی) بابت فحاشی به مخالف‌هات و مخالف‌هاتون‌م کاری ندارم، نیز به شخصیت و عقاید مهدی رستم‌پور؛ فقط این رو می‌دونم که مهدی رستم‌پور همون اوایل کار و جوانی‌ش هم بسیار خبره بود و کشتی‌شناس. دشمنی هم می‌کنید (که شکر و برکتِ خدا با 80 و 3، 4 میلیون در ایران و یه چند میلیاردی در جهان سر جنگ دارید و دشمن‌شون می‌پندارید و می‌انگارید!)، لااقل وجدان و انصاف و شرافت در گفتار رو مد نظر داشته باشید. از اون نامت خجالت بکش حسین. مگه سید و سالار شهیدان نفرمود "اگر آزاده نیستید، انسان باشید"؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی