نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سرم را برای تیم ملی می‌گذارم؛ حتی اگر یک دقیقه بازی کنم/ باتجربه‌تر از جام جهانی قبلی هستیم/ شاید در سطح تیم‌های اروپایی نباشیم اما...
منبع: فارس
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم ملی فوتبال گفت: بازی کردن برای تیم ملی آرزوی هر تیمی است و اگر من هم بتوانم یک دقیقه بازی کنم، سرم را می‌گذارم.

مرتضی پورعلی گنجی در مورد شرایط تیم ملی فوتبال اظهار داشت: جام جهانی ویترین و جای بزرگی برای همه تیم‌هایی است که در آن حضور دارند. امیدوارم با تمرین خوب و تمرکز کلی بچه‌ها به هدف اصلی خودمان که صعود است، دست پیدا کنیم.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است که در این دوره هم بتواند بازی کند، گفت: بازی کردن برای تیم ملی آرزوی هر تیمی است و اگر من هم بتوانم یک دقیقه بازی کنم، سرم را می‌گذارم. 

مدافع تیم ملی در مورد صعود تیم ملی گفت: بردن راحت نیست. همه تیم‌ها می‌آیند که برای کشورمان افتخار کسب کنند و پیروز شوند. ما هم نشان دادیم همه از جان و دل بازی می‌کنیم. شاید از لحاظ کیفی به دلیل شرایط اروپایی‌ها در سطح آنها نباشیم، اما تمام تلاش مان را می‌کنیم که جلو آنها بایستیم. حریفان ما خوب هستند و ما هم هدف مان کسب نتایج خوب است.

پورعلی گنجی در مورد اینکه تیم الان با ۲۰۱۸ چه تفاوتی دارد، گفت: ۲۰۱۸ همه بازیکنان جوان بودیم و پخته نبودیم، اما الان به دلیل انجام بازی‌های بین المللی زیاد با تجربه تر شدیم. بازی‌های راحتی نداریم، اما صعود از این مرحله امکانپذیر است و این قول را از طرف خودم و بچه‌ها می‌دهم که سرمان را برای موفقیت تیم ملی بگذاریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کابوی موج سوار IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    لازم نیست سرت رو بذاری، فقط از مغزی که تو سرت هست استفاده کن و به جای فیزیکی بازی کردن از مغزت استفاده کن تا گل به خودی نخوریم. با تو هم هستم ای امید نور افکن
    • کیوان IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      تو اول برو اسم این بنده خدا رو یاد بگیر بعد بیا نظر بده!متاسفم واقعا..یه گل به خودی اونم توی بازی تدارکاتی اینقدر حمله نداره دیگه..کم این آدم دفاع نکرده از دروازه ی تیم ملی..خجالت بکشید بس کنید..به جای این کارا فکر نمیکنید باید پشت بازیکن تیمتون باشید و بهش روحیه بدید تا تیم موفق بشه؟!بزرگترین بازیکنای دنیا هم گل به خودی زدن و میزنن،اینو که نمیشه ملاک کرد و مثل یه پتک همش بکوبی توی سر بازیکن تیم ملی خودت..تازه نظر کارشناسا رو بری بخونی میبینی همه گفتن حسینی گلر سهمش ازین اشتباه بیش از پورعلی گنجیه..
    • کابوی موج سوار GB ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      تو اول درست متن رو بخون بعد قضاوت کن، من گفتم با تو هم هستم ای امید نورافکن! یعنی منظورم این بود که امید نورافکن هم فقط از فیزیکش استفاده میکنه به جای عقلش. بعدش هم اگه یادت باشه تو جام ملت ها هم به خاطر این فیزیکی بازی کردنش به گردنش صدمه زد، حتی این مصدومیت اخیرش هم به همین خاطر بوده یعنی عدم استفاده‌ از عقل. دیگه دوره جان فشانی و با رمز یازهرا وارد زمین شدن گذشته! الان باید علمی و دقیق فوتبال بازی کرد.
    • کابوی موج سوار CA ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      بعدشم برو تحقیق کن ایشون فقط تو بازی سنگال خود بخودی نزده بلکه وقتی که تو تیم السد قطر بود مقابل پرسپولیس گل بخودی زد. به نظرم حتما بروبچه های خبر ورزشی باید این مورد رو به گوش کیروش برسونند که با آگاهی بیشتری تصمیم بگیره. واقعا برخی بازیکنان تیم ملی فقط فیزیکی بازی میکنند که اصلا بدرد بخور نیست
  • تاج کبیر IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    برو دعا به جون کیروش کن .اگه کیروش نبود خواب تیم ملی هم نمیدیدی.
  • حسین IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    هر مربی که باشه تا کنعانی زادگان و خلیل زاده هستند، بعیده به مدافعین دیگر بازی بده.
  • کابوی موج سوار IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    لازم نیست سرت رو بذاری، فقط از مغزی که تو سرت هست استفاده کن و به جای فیزیکی بازی کردن از مغزت استفاده کن تا گل به خودی نخوریم و خودت هم مصدوم نشی! بعدش هم اگه خاطرتون باشه تو جام ملت ها هم به خاطر این فیزیکی بازی کردنش به گردنش صدمه زد، حتی این مصدومیت اخیرش هم به همین خاطر بوده یعنی عدم استفاده‌ از عقل. بعدشم برید تحقیق کنید ایشون فقط تو بازی سنگال گل بخودی نزده بلکه وقتی که تو تیم السد قطر بود مقابل پرسپولیس گل بخودی زد. به نظرم حتما بروبچه های خبر ورزشی باید این مورد رو به گوش کیروش برسونند که با آگاهی بیشتری تصمیم بگیره. دیگه دوره جان فشانی و با رمز یازهرا وارد زمین شدن گذشته! الان باید علمی و دقیق فوتبال بازی کرد. حضرت زهرا هم دوست نداره با کمک به تیم ما باعث بی عدالتی بشه و حریف ببازه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی