نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پای رییس فیفا به شایعه حذف ایران از جام جهانی باز شد/ واکنش قاطع و تعیین کننده اینفانتیو به پرونده ایران
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) خواستار دوری مسائل سیاسی از جام جهانی شد.

پروژه شایعه پراکنی حذف احتمالی تیم ملی فوتبال کشورمان از ماه قبل توسط رسانه‌های انگلیس و فارسی زبان ضد ایران کلید خورد.

این شایعات به دلایل واهی حقوق بشر آغاز شد و در هفته‌های گذشته پای اوکراین هم به این شایعات باز شد تا با ادعای واهی کمک تسلیحاتی ایران به روسیه خواهان حذف تیم ملی کشورمان از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شود.

با وجو شایعه پراکنی های زیاد رسانه‌های اروپایی علیه تیم ملی ایران اما فیفا حتی این درخواست را بررسی نکرد و هفته گذشته با انتشار گزارشی از تیم ملی ایران حضور یوزها را در جام جهانی را تایید کرد.

جانی اینفانتیو رئیس فیفا در جدیدترین مصاحبه اش فصل الخطابی برای تمام شایعات بیان کرد و گفت: چند روز مانده به آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همه را دعوت می‌کنم تا فقط به فوتبال تمرکز کنند. خواهش می‌کنم که اجازه ندهید فوتبال به سمت معرکه سیاسی و ایدئولوژیکی برود و از ورود مسائل سیاسی به جام جهانی خودداری کنید.

حرف‌های قاطع و تعیین کننده رئیس فیفا پرونده شایعه حذف ایران از جام جهانی را برای همیشه بست چون ورود مسائل سیاسی به جام جهانی ممنوع شد. اینفانتینو خواهان دوری رسانه‌ها و ملت‌ها از این جو رسانه‌ای سیاسی قبل جام جهانی شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • ایران IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    قابل توجه بعضی از وطن فروشان...
    • کلنگلیس IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
      حذف کنیداین تیم میلی فاسدرو
  • امیر IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    کارشان غلط بود ولی دلایل حقوق بشری شان اصلا واهی نبود
  • رضا IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    اگه ایران قراره حذف شه قبلش باید امریکا برا دهها جنگ و کودتا، انگلیس برای دهها جنگ و کودتا، عربستان بخاطر حمایت مالی از داعش و جنگ یمن، فرانسه برای سلاخی مردم افریقا، و خیلی از کشورهای دیگه هم باید حذف شن ، دوستانی که از حذف ایران دفاع میکنن یخورده تاریخ ۳۰ سال اخیر رو حداقل بخونن
  • کوهمره جروق IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    قضیه ایران با تونس فرق داره.تاج با توجه با آشنایی و روابطی که با اعضای فدراسیون آسیا و جهانی دارد،الان داره با رشوه های کلان و چشمگیر همه چیز را ماست مالی میکنه.حالا بعضی ها میگن کار درستی هست و بعضی ها این کار را نادرست میدون.بودجه ای که برای این کار خرج میشه از سودی که ایران در جام جهانی گیرش میاد خیلی بیشتره.درسته دل خیلی از مردم شاد میشه ولی هزینه این خوشحالی دستبرد به معیشت قشر ضعیف هست و زندگی سختر و ناامیدی و افسردگی بیشتر میشه.و از لحاظ اقتصادی هم هیچ آورده ای نداره.
    • احمد IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
      چی از خودت درمیاری تاج پول خرج می‌کنه ماست مالی می‌کنه و.... اون زمان که برای مربی ای که خودش با پول هنگفتی با پشتوانه وزیر ورزش قبلی آورده بود ویلموتس رو میگم .هنوز به صد جا پاسخگو هست و دیگه زمان پولپاشی تمام شد کوچکترین مدرک از سوی ای آف سی آسیا که مخالف صددرصد ماهستن .حذف میشیم .پس بی زحمت تفت نده
    • شعار بسه .. IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
      ممنون که همه هزینه ها رو موبه مو برامون تشریح کردی وای خدا چقدر ضرر میدیم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • وطن فروش نباشیم US ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
      کسی از تو نظر نخواست
    • پرسپولیس IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
      احمد من فکر میکنم تو ساندیس خور هستی.دقیقه درسته تاج با همکاری حکومت داره از جیب مردم به فیفا باج میده
    • پرسپولیس IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      احمد من مطمعن هستم تو ساندیس خور هستی.این جریان دقیقاً درست هست، تاج با همکاری حکومت داره از جیب مردم به فیفا باج میده
  • علی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    خدا شکر..خیالم راحت شد .خیلی نگران این موضوع بودم که زحمات یوزهای ایرانی با بی وفای برخی ها به حاشیه سیاسی برود.
    • ... IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
      یوزهای اکثریت علیه منافع ایران.همون بهتر که حذف میشدن کمتر از بیت المال خرجشون شه
  • ایرانیم و همیشه برای ایران IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    .Thanks from Infantio. Viva IRAN and Viva IRANIAN. I am IRANIA and i like IRANدرود بر شرف ، غیرت و اخلاق کاری آقای اینفانتیو. ضمنا هر چند که اعتراض و نقد از حاکمیت حق هر ایرانی هست و مسئولان کلان کشور هم باید صدای اعتراض معترضین رو بشنوند و همچنین پاسخگو باشند ولی به آشوب کشیدن جامعه و تهدید امنیت کشور از سوی بیگانه پرستان اصلا قابل قبول و دفاع نیست بنابراین آقای اینفانتیو با این صحبت کاملا حرفه ای و کاری اش یک تو دهنی سنگینی به مزدوران و وطنفروشان داخلی زد.زنده باد ایران و زنده باد تمام اقوام ایرانی اعم از بلوچ، کورد، مازنی ،تورک، لر، عرب ، فارس، تورکمن، گیلک، تات و.... "خداوند نگهدار همیشگی ایران و ایرانیان عزیزی که به معنای واقعی عاشق این مرز و بوم بوده و در هرجایی که هستند باشه.اندکی صبر سحر نزدیک است.اللهم عجل لولیک الفرج.الهی آمین
    • پرسپولیس IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
      ایفنتیو عاشق چشم و ابروی هیچکس نیست و همیشه ایران ستیز بود.مطمعن باش پای پول زیاد و منافع خودش در میونه.حتی شاید از ایران هم یه پول خیلی زیادی برای رشوه گرفته باشه
  • سعید کریمی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    آخیش خیالم راحت شد ایران در جام جهانی هست و میریم برای یک عملکرد خوب
  • علی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    دل خوشی دارینها. جام جهانی قطر هرگز برگزار نخواهد شد
  • امید IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    چه عجب پول عربستان شیرده وفشار آمریکا زورش به فیفا نرسید یامصلحت نبود آبر وشون بره چون روسیه رااخراج کردن باوجودی که همیشه می‌گفتن ورزش سیاسی نیست باامریکا یک برنامه دیگه داره؟؟؟!!
  • گشتاسپ IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    این ایرانی های خارج نشین آبروی فرهنگ اصیل ایرانی و اخلاقیات آزاد مردی و عزت این سرزمین بردند از حمله به زنان باحجاب و ..... اینم از حذف تیم های ملی یا حذف رابطه کشور ها و تحریم ایران در سطح جهانی.همش زیر سر این نابخردان هست در بغل کفتاران کاخ سفید جا خوش کردند.
  • پیروز IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    با این اوضاع واقعا دل و دماغی برای تماشای بازی تیم ملی میمونه؟ حذف شه حذف نشه اصلا دیگه مهم نیست..مهم اینه مردم کشورم شاد باشن. خوشحال باشن. خون و خونریزی نباشه. صلح و امنیت و آرامش باشه. که متاسفاته هیچکدومش نیست.
  • رستم US ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    بسیار عالی! خوشحال شدم که ایران در جام جهانی هست چون تو این هفته یا حداکثر هفته آینده که همه چیز عوض شد و مردم به حقشون رسیدن و حاکمیتشون تثبیت شد اونوقت دیگه وقت نبود که بریم به فیفا ازش بخوایم که ما رو برگردونه به جام جهانی چون همه چیز عوض شده و ایران آزاد شده دیگه پهپاد به روسیه نمیده!
    • اول آگاهی ..... IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
      واقعا از رستم بعید بود نام رستم یادآور بزرگیها و حمایتهاست ، واقعا تعجب میکنم چرا برخی (کم اما جیغ جیغو ) از اینکه آمریکائیها انگلیسیها آلمانها و ..... خیلی از کشورهایی که دهها ساله نه فقط اسلحه و سلاحهای مختلف جنگی که انواع ادوات کشتار جمعی رو میسازن کسی بهشون یه پِخ نکرده و نمیکنه (همین دوستان ایرانی رو میگم ) اما به فرض به فرض ایران یه سلاحی ساخته و به کشوری فروخته باشه نه روسیه که حالا هر کشوری حالا چرا اینقدر دردناک شده ؟ بد نیست که زود هیجانی نشیم و عمیقتر فکر کنیم و در زمین سرمایه داران سلطه طلب جهانی بازی نکنیم همونایی که روی یک دلار فروش اسلحه خودشون هم حساب باز میکنن
  • حاج رضا IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    مگه اوکراین داره می حنگه؟ پهن پا دیگه چیه؟ الهی اینفیناتیو قارپوز بخوری
  • کلنگلیس IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    ببندیددراین تیم میلی ولانه فسادلنگیهای حکومتیرو
  • عجب بابا! US ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    https://iranwire.com/fa/news-1/109362-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%BA-%D9%87%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%81%D8%A7%D9%86%D8%AA%DB%8C%D9%86%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D9%88%D8%A8%D9%86%D8%AF-%D8%B1%D9%86%DA%AF%DB%8C%D9%86%DA%A9%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D9%86%D9%87-%D8%AD%D8%B0%D9%81-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/
  • هوادار فوتبال ایران IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    به هر حال جام جهانی خشگ و خالی هم لطفی ندارد باید یک دلقکی چون کیروش و تیمی به عنوان زنگ تفریح مثل ایران باشد تا هواداران فوتبال در جهان کمی بخندند چون مربیان پرتقالی ذاتی دلقک هستند نمونه بارز آن مربی تیم استقلال وتیم ملی کیروش الدنگ
    • ط IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      ایران تیم ۲۰ دنیا و تیمی هست که اروگوعه رو برد و مقابل سنگال مساوی کرد.مهدی طارمی در حال حاظر آماری مشابه کریم بننزما و لواندوفسکی و امباپه و مسی داره.ما یک فوق ستاره در ترکیب داریم و شانس صعود داریم.از آمریکا و ولز قوی تر هستیم.آمریکا مقابل ژاپن باخت و با عربستان سعودی مساوی کرد.
  • darywsh IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    انگلیس باید بزارن کنار با اون هواداران افراطی
  • ایمان IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    نگران چی هستی به زودی خودش حذف میشه نیازی به حذف نیست
  • حسن IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    واقع گرا باشید . مردم ایران درهمه ادوار تاریخ وطن پرست بوده اند. اما شما در کدام جای دنیا دیدی مدیر فاسد و رانتخوار که قبلا امتحانش را با مردودی پس داده را دوباره بر سر کار بیاورند .این فقط شامل فوتبال نمیشود .در اکثر جاها وضع به همین منوال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی