نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
بازگشت ستاره پرسپولیس به سال‌ها قبل/ کی‌روش همه را سورپرایز کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی برای دقایقی در پست هافبک دفاعی بازی کرد.

 رفتن اسکوچیچ و بازگشت کی‌روش معادلات را برای مرتضی پورعلی‌گنجی  عوض کرد و حالا مدافع پرسپولیس نه تنها یکی از بازیکنان با انگیزه تمرینات تیم ملی است، بلکه شانس بازی کردن در قطر را هم دارد.

پورعلی‌گنجی یکی از بازیکنان محبوب کی‌روش است و اولین بار هم خودش این بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد. مرتضی  در دوره قبلی جام جهانی بازیکن فیکس تیم ملی بود و در هر ۳ دیدار به صورت ثابت به میدان رفت و می‌خواهد در این دوره از جام جهانی هم برای تیم ملی به میدان برود.

اتفاقی که با حضور کی‌روش بعید نیست رخ دهد و پورعلی‌گنجی در قطر شانس بازی پیدا کند. پورعلی‌گنجی در بازی دوستانه مقابل نیکاراگوئه جلوتر از شجاع خلیل زاده در ترکیب اصلی قرار گرفت و زوج کنعانی زادگان در قلب خط دفاع تیم ملی شد. مرتضی در نیمه اواخر نیمه دوم و بعد از مصدومیت ابراهیمی و به بازی آمدن خلیل زاده، با تصمیم کی‌روش یک خط جلوتر آمد و در پست هافبک دفاعی بازی کرد.

جایی که مرتضی سال‌ها قبل و در ابتدای فوتبالش در آن پست بازی می‌کرد و خود کی‌روش در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ تصمیم گرفت مرتضی را در خط دفاع قرار دهد و از آن به بعد پورعلی‌گنجی تبدیل به مدافع وسط فیکس تیم ملی شد. شماره ۸ تیم ملی در این سال‌ها در تیم‌های باشگاهی‌اش هم در این پست بازی کرده ولی در دقایقی از دیدار دوستانه تیم ملی به پستی برگشت که سال‌ها قبل در این پست به میدان می‌رفت.

هرچند خیلی  بعید است مرتضی در جام جهانی هم در پست هافبک دفاعی به کار گرفته شود، ولی کی‌روش نشان داد هر لحظه توانایی سورپرایز کردن بازیکنان و هواداران فوتبال را دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه سوززززززز IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    و اما سریال ادامه دار سوزش کیسه کش ها ......

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی