نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عکس| روزی که رئیس فیفا استقلالی شد/ طلسم ۱۸۶۲ روزه آبی پوشان مقابل پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال چند سالی است که پرسپولیس را در لیگ برتر نبرده است و به دنبال شکستن این طلسم است.

هفته آینده روز سه شنبه مهمترین و حساس ترین بازی فوتبال ایران بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار خواهد شد.

اما جالب است بدانید آبی پوشان  در حالی با پرسپولیس بازی می‌کند که نزدیک به پنج سال است نتوانسته این تیم را در وقت‌های قانونی شکست بدهد. اگرچه استقلال طی دو سال گذشته موفق به حذف کردن پرسپولیس از گردونه رقابت های جام حذفی شده است ولی هر دو پیروزی مذکور در  ضربات پنالتی و پس از پایان وقت‌های قانونی و اضافه حاصل شده است.

اما در واقع آخرین برد استقلال مقابل پرسپولیس در وقت های ۹۰ دقیقه ای به پیروزی یک بر صفر این تیم در دهم اسفند ماه سال ۹۶ باز می گردد . زمانی که وینفرد شفر سرمربی آبی‌پوشان بود و تک گل استقلال هم توسط وریا غفوری در دقیقه ۴۴ به ثمر رسید.

به عبارت دیگر و اگر بخواهیم به روز حساب کنیم استقلال تا روز زمان دربی ( سه شنبه ۲۹ آذر ) ۱۸۶۲ روز است که برابر پرسپولیس در وقت های قانونی پیروز نشده است .

عکس| روزی که رئیس فیفا استقلالی شد/ طلسم ۱۸۶۲ روزه آبی پوشان مقابل پرسپولیس

اما نکته جالب در دربی ۸۷ که استقلال با گل وریا غفوری به پیروزی رسید ، حضور یک تماشاگر ویژه در این دیدار بود. جانی اینفانتینو رئیس فیفا مهمان ویژه این بازی بود که  با دو شال قرمز و آبی وارد ورزشگاه آزادی شد ولی قبل از شروع بازی گفته بود که تیم آبی پوش پیروز خواهد شد و در نهایت نیز پیش بینی رئیس فیفا نیز کاملا درست از آب درآمد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    اون دوبارهم پرسپولیس دروازبان خوب نداشت واعلاع هردوبارهم توضربات پنالتی بازم پرسپولیس برنده بودخوداروشکرفهمیدیدچندسال که پرسپولیس نبوردیدحالابه حسن روشن هم بگید
  • محمد IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    لنگ تا به دوران رسیده ، خدا کنه یه بار هم شده قهرمان آسیا بشید تا کم جر بخورید
  • aaaa IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    به عنوان یه استقلالی منطقی میگم که فوتبال همینه..استقلال دوسال پرسپولیس رو از جام حذفی حذف کرد از اونطرف هم استقلال خیلی وقته نتونسته تو نود دقیقه پیروزی رو ببره ولی اگه دیدین توی هر لیگی چندسال همه چیز به نفع یه تیم بود بدونین یه دست کثیفی توی کار بوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی