ادعای یک پرسپولیسی؛ فقط تیم ما لیاقت قهرمانی را دارد/ جای خالی لوکادیا به این شکل پر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

غلامرضا رضایی مهاجم اسبق سرخپوشان گفت: پرسپولیس در بازی با نساجی نشان داد یک تیم منسجم است و لیاقت قهرمانی را دارد.

غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: پرسپولیس یک روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و یک نتیجه بسیار عالی در غیاب مهاجم تخصصی کسب کرد در واقع سرخپوشان ثابت کردند یک  تیم هماهنگ و منسجم هستند. فکر میکنم سرخپوشان می‌توانند همیشه حریفان خود را با چند گل  شکست دهند و چهره واقعی پرسپولیس نشان دهند.

وی افزود: در این بازی شاهد بودیم اگر به بازیکنان جوان بیشتر بها دهند، دست به کارهای بزرگ می‌دهند. محمد عمری نشان داد باید بیشتر بازی کند او هر زمان که به میدان می‌رفت به عنوان بازیکن ذخیره بهترین نمایش را داشت و بالاخره حق خودش را توانست با شایستگی بگیرد.

رضایی در ادامه خاطرنشان کرد: عمری کاری کرد که دیگه کسی از کمبود مهاجم در پرسپولیس انتقاد نمی‌کند. او جای خالی لوکادیا را به خوبی پر کرد و حتی بهتر از او  نشان داده است. او با این عملکرد می‌تواند همیشه به عنوان یک بازیکن ثابت به میدان برود. عمری گل دوم را جوری زد که سال‌هاست فوتبال بازی می‌کند چراکه  فقط یک مهاجم باتجربه و گلزن می‌تواند این چنین دروازه بان را دریبل  و گلزنی کند.

مهاجم ه پیشین سرخپوشان در پایان گفت: پرسپولیس با این نمایش زیبا توانست قهرمان نیم فصل شود ولی اگر به همین منوال ادامه دهد می‌تواند قهرمان لیگ برتر هم شود. آنها در این بازی با تاکتیک بودند و بسیار منطقی توپ موقعیت ایجاد می‌کردند.  این تیم لیاقت قهرمانی در لیگ برتر را دارد و فکر نمی‌کنم تیم‌های دیگر قادر به رسیدن به پرسپولیس باشند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی