نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
واکنش افشین ناظمی به اتهام عجیب دلالی در اردوی تیم ملی ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آستانه اعزام تیم ملی فوتبال جوانان به تاشکند برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی یک شایعه ناراحتی کادر فنی و هم چنین سرپرستی این تیم را به همراه داشت.

شایعه حضور بازیکنان رانتی در اردوی تیم ملی فوتبال جوانان واکنش افشین ناظمی، سرپرست این تیم را به همراه داشت.

افشین ناظمی، سرپرست تیم ملی جوانان در این باره می گوید؛ «شبانه روز برای این تیم استعدادیابی شده است. وقتی هزاران هزار فوتبالیست در شهر و روستاهای مختلف کشور زیر ذره بین رفته اند تا بهترین ها انتخاب شوند، دیگر جای هیچ حاشیه ای باقی نمی ماند. شریف ترین تیم برای جام جهانی آماده می شود. یک لکه ننگ می تواند یک دریا را کثیف کند. نگذاشتیم و نمی گذاریم چنین اتفاقی بیافتد. حرف های بی پایه و اساس یک نفر را نباید به پای یک مجموعه گذاشت. همیشه خواسته شده است چنین حاشیه هایی مطرح شود اما به سلامت کاری مجموعه جوانان ایمان کامل داریم و با تمرکز روی جهانی شدن تیمی شریف به جام ملت های آسیا می رویم.»

واکنش افشین ناظمی به اتهام عجیب دلالی در اردوی تیم ملی ایران

حرف های سرپرست تیم ملی جوانان را در ادامه بخوانید؛ «از حرف های بسیار عادی و کاملا واضح سوءبرداشت می کنند چون اتفاقا دست دلالان را کامل قطع کرده ایم. تیم ملی جای خوش گذرانی نیست بلکه با تمام مشکلات ریز و درشت برای پرچمی می جنگیم که میلیون ها نفر زیر سایه آن قرار دارند. با کمترین هزینه ها برای بهترین نتایج آماده می شویم و می خواهیم دعای خیر پدر و مادرانی که برای جوانان کشور همیشه دعا کرده اند پشت سر تیم باشد. می خواهیم جهانی شویم تا جوان ایرانی باز هم شکوفایی های خودش را به رخ بکشد.»

گفتنی است تیم ملی فوتبال جوانان ایران ۴ اسفند برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی راهی تاشکند می شود و در مرحله گروهی با تیم  های ویتنام – قطر و استرالیا مسابقه خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی