نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
آمار انتقادها را تایید می‌کند/ حسرت ۴۰۰ روزه مهدی ترابی برای گلزنی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از آخرین گل مهدی ترابی برای پرسپولیس در لیگ برتر، بیشتر از یکسال می‌گذرد.

یکی از بازیکنانی که در هفته های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته بود، مهدی ترابی ستاره ملی پوش پرسپولیس بود. ترابی که در فصل قبل آمار ۳ گل و ۱۰ پاس گل را ثبت کرد، در این فصل هم تا اینجا ۵ پاس گل به همبازیان خود داده و بهترین پاسور تیمش است.

با این حال آمار ترابی در گلزنی اصلا خوب نیست و شاید یکی از دلایلی که باعث شده از این بازیکن انتقاد شود، همین موضوع است. ماجرا وقتی عجیب می‌شود که بدانید از آخرین گلی که شماره ۹ پرسپولیس در لیگ برتر زده، بیشتر از یک سال می‌گذرد و این بازیکن بیشتر از ۴۰۰ روز است که در حسرت گلزنی قرار دارد و موفق به گلزنی نشده است.

آخرین گل ترابی در هفته پانزدهم فصل گذشته و در بازی مقابل فجرسپاسی به ثمر رسید و بعد از آن ستاره ملی پوش قرمزها نتوانسته گلی برای تیمش بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ممد آس اس IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    آقا جو نده الکی ، پیرارسال یه گل زده
  • کیسه بکش کیسه IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    این امار هنوز خیلی جاداره تاسه نشه بازی نشه. تقریبا یه چیزی نزدیک به هفتصد روز دیگه وقت داره 😂😂😂😂😂😂واقعا باید خندید شاید به غرورش بر بخوره گرچه فکر نکنم خیلی پررو ترازاین حرفهاست کسی که بخاطر 15درصد قراردادش یه طرفه فسخ کرد ودست تیم گذاشت توپوست گردو.. واما خدا جای حق نشسته مرتکه یه تکونی بخودت بده لااقل پولی که میگیری راحلالش کن
  • عباس کارگر IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    این تیم مشکل جنگندگی پرس ازبالا وبازیسازی باسرعت عمل بالا دارد چطوری کادر فنی این موضوع رادرک نکرده پاسهای بی هدف توعرض خاسته ای مربی راه گشا نیست پاس توعمق برای بازی با سپاهان و شوتهای پست هیجده راه گشای تیم خواهدبود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی