نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
افشاگری تاج از رقم قرارداد کی‌روش با قطر/ ما از عهده این پول برنمی‌آمدیم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون اعلام کرد فعلا به دلیل برگزاری مسابقات داخلی، عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی ندارند.

مهدی تاج در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال استان البرز در جمع خبرنگاران گفت: به شخصه، ارزیابی بسیار مثبتی از گذشته آقای کی‌روش داشته و خواهم داشت. کی‌روش خدمات بسیار مثبتی برای فوتبال ایران انجام داد. کی‌روش همانند بسیاری از مربیان دیگر دارای نقاط ضعف و قوت خاصی بود و زحمات این مربی فوتبال بر کسی پوشیده نیست.

رئیس فدارسیون فوتبال در ادامه گفت: در حال حاضر، کی‌روش سرمربی قطر است و ما دیگر نمی‌توانیم وی را به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربی تیم ملی انتخاب کنیم .

تاج با بیان اینکه از قبل، رقم پیشنهادی قطر در دیداری که با آقای شیخ احمد داشتم را می‌دانستم، گفت: رقم پیشنهادی قطر برای دستمزد کی‌روش سه میلیون دلار بود که این رقم از عهده فدارسیون فوتبال ایران بر نمی‌آمد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • حسین IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    کیرش صدمات بسیاری به فوتبال ملی وحتی باشگاهی ایران زد.مربی ترسویی که فقط به فکر نواختن بود وشاید اتفاقی بیافتد تیم به گل برسد..تمام بازی‌های کیرش را ببینید شهامت نداشت تیم را هجومی آرنج کند حتی در مقابل تیم های ضعیف..خیانت کیرش وتاج از ذهن ایرانی ها پاک نخواهد شد.مردی مغرور وپوفیوز به جز خودش کسی را به حساب نمی آورد حتی تاج را هم عددی حساب نمی‌کرد.. سیستم اتوبوسی بیخود که با خوی وصلت فوتبال ایران سازگاری ندارد..
    • عادل IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
      توی عمر 50 ساله خودم تاحالا نشنيده بود که بر يک مربی به خاطر سبک بازيش انگ خيانت بزنند و توهين کنند . کيروش 4 سال بود که از فوتبال ايران رفته بود و فقط دو ماه قبل از جام جهانی به ايران اومد !! توی اين چهار سال چند تا مهاجم خوب توسط باشگاه ها به معرفی شد ؟؟ چند تا مهاجم لژيونر داشتيم ؟ سرداد و مهدی طارمی و عليپور و کاوه هم که از برکت سر کيروش رفتند تيم ملی . اينکه کيروش طی 8 سال تونست دوبار شمارو به جام جهانی ببره و فوتبال ايران را از رکود و رخوت دربياره اگر اسمش خيانت و آسيبه پس اسم مشکلات قبل از حضور کيروش در ايران را بايد چی گذاشت ؟؟؟ به هر حال يا آنقدر بچه ائی که يادت نيست اون زمان رو ويا اينکه کلا خودت را به نفهمی می زنی .........و شايد هم از برکت حضور کيروش درايران نونتان از دلالی در فوتبال قطع شد .
  • فرزاد IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    احتمالا بر سر سهمیه خودت و نبی به توافق نرسیدین
  • علی IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    یعنی میخواهد بگوید از قرارداد ویلموتس با خودش وساکت بیشتر است...
  • ج ح IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    آقای تاج در احیا کی‌روش وسپس رفتن او به قطر نقش نداشته !؟؟؟
  • هوادارفوتبال IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    خداراشکر که ازعهده ی این پول برنمی آمدی 🤲🤲آقای تاج تاکجا میخواهی به فوتبال دوستان دهن کجی کنی تاکجامیخواهی هواداران فوتبال رااذیت کنی باحرفهای قلدرانه وحق به جانبت تاکی وکجا میخواهی پیش بروی آقای تاج قبل ازجام جهانی کوچک وبزرگ فوتبال گفتند آوردن کیروش فقط هزینه است وبارایست روی دوش خسته ی فوتبال وورزش ما ولی گوشتان بدکار نبود وآنی شد که همه دیدند هرچند شما راضی بودی وانگارفوتبال ما روی کاکل رضایت شما باید بگردد وماهم باید یافرمان بردارباشیم یا برسردار باشیم
    • عادل IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
      يعنی واقعآ اين خيلی سخته که بفهميد مربيان خوب و اسم ورسم دار به خاطر شرايط خاص سياسی واقتصادی ما به ايران نمی آيند ؟؟؟؟ 4 سال کيروش ايران نبود و قراربود زيدان و مورينيو مربی ايران بشوند !!!! پس چی شد؟؟؟ اگر اجازه می داديد کيروش کارش را بعد از 2018 درفوتبال ايران ادامه بده قطعآ هم جوانان و استعداد های بيشتری به فوتبال معرفی می کردو هم نتايج بسيار بهتری در 2022 می گرفت و درگير مربيانی مثل ويلموتس واسکوچيچ هم نمی شديم .......
  • سعید IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    تو قطر هم 6 تا گل میخوره کروش چقدر پول پرسته و اصلا دیگه ی مهره ی سوختس
  • ت IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    وزیر گفت هر کی رو انتخاب کنی ما هزینه اش رو میدیم دروغ نگوت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی