نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
محمد مایلی‌کهن: پرسپولیس با شیخ دیاباته ۱۰ نفره است/ شکل دویدن او را ببینید؛ انگار در تیم پیشکسوتان بازی می‌کند!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد مایلی‌کهن پیشکسوت پرسپولیس به سبک بازی مهاجم سرخ‌ها واکنش تندی نشان داد.

هر چند که چندین سال از دوری محمد مایلی‌کهن از فوتبال و دنیای مربی‌گری می‌گذرد، اما او همیشه با مصاحبه‌های آتشین خود در صحنه حضور داشته و حرف مدنظرش را بیان کرده است.

تیغ تیز انتقادات او در چند سال اخیر، بیشتر از همه به سمت کارلوس کی‌روش و تصمیماتی که برای تیم ملی می‌گرفت، بود. البته انتقاداتش از فدراسیون فوتبال را هم نباید از یاد برد. موردی که مایلی‌کهن در جدیدترین مصاحبه‌اش نیز آن را ترک نکرد و بار دیگر به سرمربی پرتغالی سابق ایران تاخت و نتایج به دست آمده در جام جهانی ۲۰۲۲ را نقد کرد.

اما این مرتبه، او به یحیی گل‌محمدی نیز نقدی وارد کرده است و البته نظری جنجالی هم در مورد شیخ دیاباته داشت. مایلی‌کهن که خود یکی از ستاره‌های پرسپولیس در سال‌های گذشته بوده، نوع فوتبال مهاجم سرخ‌ها را مورد انتقاد قرار داده و معتقد است که انگار دیاباته در تیم پیشکسوتان بازی می‌کند.


سرمربی سابق تیم ملی در این خصوص گفت: «من حرفم فوتبالی است و با شخصیت آقای شیخ دیاباته کاری ندارم. به نظرم پرسپولیس با شیخ دیاباته در زمین ۱۰ نفره است. شما اصلاً شکل دویدن او را ببینید. در کمال احترام فکر می‌کنم این بازیکن به نوعی بازیکن تیم پیشکسوتان است!»

دیاباته از زمانی که به پرسپولیس پیوسته است، اکثر مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داده و مهره‌ای قابل اتکا برای یحیی گل‌محمدی به شمار نمی‌رود. موضوعی که انتقادات زیادی را از سمت پیشکسوتان به همراه داشته است. این بازیکن برای جدال حساس فردای سرخپوشان با سپاهان در جام حذفی نیز، به علت مصدومیت در لیست پرسپولیس قرار ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • حسین IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    خداوکیلی حرفهاش درسته .بازیکنی که از ۳۰ تا بازی ۲۵ تاش مصدومه بدرد تیم نمیخوره .توی محوطه جریمه ایستاده شاید توپ برگشتی رو گل کنه در صورتی که عبدی هم انرژی زیادی داره هم دونده و جنگنده و گل زنه ولی افسوس که یحیی گذاشتش ذخیره
    • محمد IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      پورعلی گنجی اگه خط حمله بازی کنه بیشتر از دیاباته گل می زنه
  • سوگلی غارتگران بیت المال IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    مایلی بهتر نیست به جای چرت گفتن بری از محمد نادری بازیگر به خاطر کشتن پدرش و فرار کردن معذرت خواهی و حلالیت بطلبی،،از همان روز اول مگر قرار بوده شیخ گلزنی کند نه فقط با سرمربی تیم سوگلی حکومت زدو بند. کرده تا حق دلالی خوب پرداخت کند و فقط به خاطر حق دلالی هست که اینجاست حق دلالی و حق بازیکن که قراره با مهربانی و ولخرجی بابا حمید از بیت المال پرداخت شود
  • محمد IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    کاملا درسته واقعا قشنگ بیان کرد
  • ایران دوست IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    خداراشکر که دیاباته نیست.. وحرف مایلی واقعیت داره... اما آقای مایلی امسال پرسپولیس درهمه جاهاضعف داردوعلتش پاس به عقبهای مکرروهمیشگی... دریبلهای الکی وآبکی ولودادن توپ.... نگداشتن توپ باپاس های کوتاه درزمین خود ونکردن سانت برروی دروازه حریف وتغذیه نکردن مهاجمان توسط هافبکها.... فوتبال یعنی بازی روبه جلو امابازی پرسپولیس شده بازی روبه عقب... والسلام...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی