نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دستمزد ۲۰ روز کی‌روش از ۳۰ سال خبرنگاران بیشتر است/ به نظرم ساپینتو خیلی جاها فیلم بازی می‌کند
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد مایلی کهن سرمربی سابق تیم ملی ایران در خصوص شرایط این روزهای فوتبال ایران صحبت کرد.

محمد مایلی کهن پیرامون تاخیر انتخاب سرمربی جدید تیم ملی اظهار داشت: گاهی اوقات قضیه را بیش از حد شلوغ می‌کنیم طبیعی است که دلم می‌خواهد ایران در جام ملت‌ها موفق شود اما یادمان نرود این مسابقات دی ماه سال آینده برگزار می‌شود و هنوز خیلی از کشورهای آسیایی سرمربیان خود را مشخص نکرده‌اند.

وی درباره دستمزد سرمربی پرتغالی در مدت ۲۰ روزه هدایت تیم ملی در جام جهانی، تصریح کرد: دستمزد کی‌روش در همین بیست روز بیشتراز دستمزدی بود که خبرنگاران ایرانی طی ۳۰ سال کار دریافت می‌کنند.

وی در مورد اهمیت تیم ملی امید عنوان کرد: تیم امید همیشه به فوتبال ما خدمت کرده است. در دوره‌ای که من خودم سرمربی این تیم بودم بازیکنان بسیار ارزشمندی داشتیم؛ از سید مهدی رحمتی و وحید طالب لو گرفته تا ایمان مبعلی، جواد کاظمیان ، محرم نویدکیا و...

سرمربی سابق تیم ملی ایران با مقایسته رفتار مورایس و ساپینتو، تصریح کرد: شما نوع حرکات ریکاردو ساپینتو را ببینید و آن را با وقار و منش ژوزه مورایس روی نیمکت سپاهان مقایسه کنید. واقعاً باید بگویم این کجا و آن کجا. به نظرم ساپینتو خیلی جاها فیلم بازی می‌کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط سرخ پوشان عنوان کرد: یحیی گل محمدی را خیلی دوست دارم ولی به نظرم الان در پرسپولیس چوب کارهای خودش را می‌خورد. ایشان ابتدای فصل همه دستیاران خود را کنار گذاشت و مربیان خارجی در بسته آورد افرادی که قبلاً با آنها کار نکرده بود و شناخت کافی نسبت به این نفرات نداشت طبیعی است که چنین مسائلی روی روند نتیجه‌گیری تیم تاثیر می‌گذارد.

وی با انتقاد از سطح فنی دیاباته اظهار داشت: با شخصیت آقای شیخ دیاباته کاری ندارم. به نظرم پرسپولیس با شیخ دیاباته در زمین ۱۰ نفره است .شما اصلاً شکل دویدن او را ببینید. در کمال احترام فکر می‌کنم این بازیکن به نوعی بازیکن تیم پیشکسوتان است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مرتضی مقدم IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    پس حاجی توام دوره ات تموم شد که خبر از پولایی که خبرنگارا درمیارن نداری ،یروز که کمپ تیم ملی کنفرانس میذارن برو ببین با چه ماشینایی میان ،گذشت حاجی اون دوران که دود چراغ میخوردن ،شاید درامد یک روز یک خبرنگار وابسته (بلانسبت خبرنگارای پاک که کم هم نیستن) اندازه کل قرارداد کیروش باشه ولی خعلی بعیده چیزی که شما میگی باشه ،بعدم اقا یحیی چوب نمیخوره ،اون کارارو مردا میکنن شما پیر شدی میترسی یا نظرت همراه ادمایی هست که کردنت سرمربی تیم ملی برا بزرگترت سنگ ننداز (بزرگی به سن نیست )
  • ناشناس IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    مشکل ما ایرانی ها اینه که می خوان همه مثل هم باشن هیچ انسانی کامل نیست آقای مورایس شخصیت آرامی داره و ساپینتو با احساسات و هیجانی این دلیل بر بدی او نیست خونگرم و دوست داشتنی پنج انگشت یه دست مثل هم نیستن انسانها هم به همین شکل افراد یه خانواده عین هم نیستن آقای مایلی کهن حساب کن همه مثل هم باشن چه دنیای بی روحی میشد پس نیایم سرمربی ها رو با هم مقایسه کنیم معلومه روحیات تمام سرمربیان لیگ بمانند هم نیست در اینکه آقای مورایس سرمربی با شخصیت و محترمیه شکی نیست اما آقای ساپینتو هم خونگرم ترین با احساس ترین و دوست داشتنی ترین سرمربی لیگه بعضی ها می خواستن وارد حاشیه ش کنن اما الان متوجه شده کاری نداره اگر مثل اجل معلق یقه ش رو نچسپن در کنار زمین باز باید بی اعتنا باشه و خودش رو وارد بازی ناجوانمردانه نکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی