نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
فیفا شوخی ندارد؛ ۶ امتیاز از استقلال کسر می‌شود/ ۲ ماه پیش که دلار ارزان تر بود هشدار دادم برای استراماچونی وام بگیریم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حجت کریمی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: متاسفانه شرایط تیم اصلاً خوب نیست و با ادامه همین روند ممکن است با حکم فیفا ۶ امتیاز از استقلال کسر شود.

حجت کریمی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبرورزشی، درباره جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه اظهار داشت: دلیل تشکیل این جلسه اوضاع وخیم مالی باشگاه بود که مقرر شد هر یک از اعضا به هر طریقی که می توانند برای جمع آوری پول تلاش کنند تا بتوانیم طلب استراماچونی را بدهیم که البته می‌دانیم این کار خیلی سخت است.

وی افزود: در این جلسه عنوان شد که اعضا موظفند از این پس به جای هر کاری اعم از حضور در برنامه‌های تلویزیونی یا سفرهای بی‌مورد بیش از هر چیز همه هم و غم خودشان را رویِ گرفتنِ کمک‌های نقدی و مالی از نهادهایی که با آنها ارتباط دارند معطوف کنند.

این عضو اقتصادی هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: بنده دو ماه پیش در ارتباط با رسیدن به چنین روزهایی هشدار دادم و به باشگاه پیشنهاد کردم برای رفع این مشکل وام بگیریم که البته با آن موافقت نشد. آن زمان قیمت دلار و یورو ارزان تر بود و می شد با هزینه کمتری دلار خرید و برای این کار اقدام کرد اما حالا شرایط به مراتب سخت تر شده و گرفتن وام هم دشوارتر شده است اما حالا هم به دنبال همین کار هستیم. گرچه خیلی سخت تر شده است.

کریمی در این باره که کدامیک از اعضا بیشتر در این زمینه موظف به تامین منابع مالی هستند توضیح داد: هیچ فرقی نمی کند. همه اعضا باید هر کاری می توانند انجام بدهند تا خیال هواداران و البته کادر فنی تیم استقلال راحت شود. چون این بار دیگر تهدید فیفا کاملاً جدی است.

استراماچونی

وی تاکید کرد: اگر نتوانیم تا موعد مقرر شده بدهی استراماچونی را پرداخت کنیم ۶ امتیاز از امتیازات تیم در جدول رده بندی کسر می‌شود. فیفا با کسی شوخی ندارد و این لطمه بزرگی برای مجموعه تیمی استقلال و باشگاه خواهد بود. به همین خاطر اصلاً نباید فرصت را از دست داد.

این عضو هیئت مدیره استقلال درباره اینکه آیا باشگاه برای پرداخت حقوق و عیدی اعضا و پرسنل باشگاه و بازیکنان هم مشکل دارد یا نه گفت: قطعاً مشکل داریم چون هیچ پولی در باشگاه استقلال نیست که بخواهیم روی آن حساب کنیم! فقط باید تلاش کنیم در این مدت از هر منبعی که می توانیم پول به باشگاه تزریق کنیم. متاسفانه وضعیت به شکلی رقم خورده که اوضاع اصلا خوب نیست. گرچه هر چقدر هم ما بگویمی باز هم قطعاً نمی‌توانیم وخامت اوضاع را تشریح کنیم.

یادآور می‌شود؛ طبق اعلام قبلی معاونت حقوقی باشگاه استقلال این مجموعه حداکثر تا یازدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۲ فرصت دارند بدهی آندره آ استراماچونی را پرداخت کند. در غیر این صورت جرایم سنگینی شامل حال تیم و باشگاه استقلال خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۲
  • هوادار IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    آقای مدیر عامل!!!! هیاهو راه انداختی که مسی را می خرم، حتی یک بازیکن لیگ دسته دو را هم نخریدی، الان هم داری داد و هوار راه می اندازی برای پول استراماچونی؟ مردم در این بی پولی، چگونه کمک مالی کنند؟ شما و دوستانتان که صندلی های مدیریت باشگاه را در اختیار دارید و حقوق های میلیاردی و میلیونی برای خودتان فراهم کردید، چکاره هستید؟ هواداران می دانند شما تا استقلال را به دسته پایین تر نفرستید و با کسر امتیاز تیم را به قعر جدول نفرستید، دست از سر این باشگاه بر نمی دارید. خجالت بکشید. بروید دنبال کارهای دیگر . با هوادران بازی نکنید.
    • استقلول CA ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      باید کیسه بره دسته ۳😂😂😂
    • جابر IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      حاج آقا فتح الله زاده تو گفتی هیچ ایرادی نداره تیم را فقط دو سال بسپارید به من حقوق هم نمیگیرم اگه تیم را متح ل نکردم برای همیشه میرم .حالا چی برو دیگه
    • سفیر IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      بابا شما دیگه ساکت معلومه که پرسپوليسي هستی
    • سلطان IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      توی همه جای دنیا منتقد با قضاوتها یا حمایتهای احساسی،تعصب افراطی،کینه ای و ... که باعث میشه منطق و حقانیت رو زیر پا بزارند هست اما توی ایران متاسفانه این افراد درصد بالایی رو توی نظرسنجیها و ... تشکیل میدن. فتح الله زاده مدیری با مدیریت سیاسی هست و بازی کردن با افکار مردم رو خوب بلده.این آقا احتمال زیاد با توجه به بازیی که بابت پرداخت پول کالدرون توسط وزارت ورزش راه انداخته آقای رئیسی رو مجاب خواهد کرد دستور پرداخت رو بده.آقای رییسی هم با توجه به بحران اقتصادی و کاهش شدید محبوبیتش دنبال فرصت برای برگشت محبوبیت برای انتخابات آینده است و احتمالا دستور پرداخت رو هم خواهد داد و هردو این ماجرا رو فرصت مناسب جلوه کردن در نقش سوپرمن و ناجی برای قشر بزرگی از جامعه میدونند اما همچون ماجرای تتلو غافل از اثر معکوس احتمالی این سناریو هستند.اما چطور؟! توی بازی ماجرای پرداخت طلب کالدرون توسط وزارت، فتح الله زاده چیزی رو میدونه که اکثر مردم نمیدونند و با موجسواری از جو عمومی(طبیعتا اکثرا استقلالی)مطالبه گرانه و عدالت خواهانه راه انداخته قصد آچمز کردن دولت و آقای رئیسی رو دارد.
    • سلطان IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      آقای رئیسی هم مطالبه عمومی را برای توجیه دستورش معرفی خواهد کرد.اما روی منفی داستان زمانی رو خواهد شد که آنچه که فتح الله زاده میداند را همه بدانند و آن اینکه پول پرداخت شده کالدرون توسط وزارت عامل پرداخت در واقع جوایز پرسپولیس بابت حضورش در فینال باشگاه های آسیا بوده که بخاطر تحریمها و محدودیتهای بانکی اعمال شده در آن زمان مجبور به استفاده و معرفی حساب وزارت ورزش و یا به روایتی شخص یا نهاد وابسته به وزارت شدند و این پول حق و مطالبه قانونی باشگاه پرسپولیس بود که البته ناگفته نماند بخش قابل توجهی هم از آن جوایز هرگز به دست باشگاه پرسپولیس نرسید. آقای رئیسی هم اگر پول رو پرداخت کند قطعا از جیب خود این کار را نخواهد کرد بلکه از بیت المالی که متعلق به ۸۰ ملیون نفر هست رو به بهانه خواسته قشری از آنها در جایی خرج خواهد کرد که قانونا مسئولیت پرداخت آن گردن مدیران آن مجموعه و مسببین آن میباشد.به عبارتی ساده در صورت به سرانجام رسیدن برنامه پرداخت استراماچونی توسط وزارت ورزش بیت المال ابزاری برای کسب محبوبیت هر دو عزیز با بهانه مطالبه قشری از مردم(نا آگاه از واقعیت پرونده کالدرون)خواهد شد.
    • رایان IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
      کار مدیرعامل و هئیت مدیره چیه فقط بیان تو جلسه شرکت کنن و حق جلسه ۵۰میلیونی بگیرن.فقط مترسک هستید بجز پول اسپانسر تبلیغ روی لباس میشه بگید از کدوم راه ابداع خودتون درامدزای کردید.این شو رو راه انداختید که از طرفدار بدبخت پول بکنید.چرا یه بازیکن نمیاد ۱درصد از قراردادش رو ببخشه کمکی کنه.فقط تو زبون تعصب باشگاه دارید.فتل این پول استرا رو ایقد بزرگ کرده مطمان پولش پرداخت میشه.میخاد خودش قهرمان نشون بده چرا با اعصاب طرفدارها بازی میکنی.
  • ششتاي 1352 IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    دوچرخه سوارانه كيسه كش نگران نباشيد. با با حميد خوب ميشه حله
    • مهدی دریجانی TR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      جمع کن لنگی
  • ابوالفضل IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    اون موقع که قرارداد امضا میکردید بافکر این‌روزا هم میکردید.کی میخواهید از تجربه های قبل عبرت بگیرید .الان هم هر بازیکن سه میلیارد بده مشکل حل میشه
    • محمد IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      از تجربه لنگیها با کالدرون باید یاید عبرت میگرفتن؟؟؟
  • نوید IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    لنگی ها میدانند در آسیا دیگر جایی ندارند استقلال فتلی هم همینطور
    • تاجِ ساکت IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      سلام✋ مافیای🕶️ فولادی زرد لیگ
    • ارتش سرخ IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      دنبال بهونه میگردین از مال پرسپولیس برین بالا
  • reza IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    پول کالدرون از کجا پرداخت شد اینم خب پرداخت کنن
    • علی‌قلی IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      درسته همان طور پول کالدرون رو دادن مال استرا رو هم بدن
    • محمد IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      پول کالدرون ازطلب پرسپولیس در فیفا پرداخت شد
    • باقر IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      پول کالدرون از طلب پرسپولیس از باشگاه های آسیا وفینالش بود بخاطر تحریم از طریق ارتباط‌های وزارت ورزش داده شد کلیم طلبش نو وزارت هاپولی کرد استقلالی‌ها من بچه بودم رفتن باشگاه های آسیا الان چجور مثل کالدرون پرداخت کنن قصاوت باشما
  • بده در راه خدا: IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    اگه ۸۰ میلیون پرسپولیسی نفری دوزار بریزن تو کیسه فتل طلب استراماپولی پرداخت میشه. آقا دوزاری فراموش نشه!!
    • یه نفر IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      فقط بگو 80 میلیونو از کجا اوردی 😂😂😂😂
    • شفای بابا مسعود IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      شماها جیب استقلالیا رو نزنین کمکتون پیشکش ، به صندوق معلمان وصندوق حمایت از بیکاران و ....... رحم نکردین قمپوز هم در میکنین خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • بده در راه خدا: IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      ۸۰ میلیونو از ۴۰ میلیون طرفدار کیسه آوردم که حاج فتل گفت. در ضمن کفن که جیب نداره. جیب شما همون جیب بیت‌الماله که حداقل سالی هزار میلیارد تومن ازش میکنین تا خرج یه مشت کور و کچل کنین. شما چرا سیرمونی ندارین؟! بدهی ۲۶۰ هزار دلاری به ایجنت یامگا گند تازه آجورلو بود که بیرون زد. قرارداد یامگا ۳۰۰ هزار تا، قرارداد ایجنتش ۲۶۰ هزار تا!! یعنی آجورلو زده رو دست پت و مت با این مدیریتش. ۳۵۰ میلیارد بورستون حق داره دود بشه بره تو آسمون. شما رو باید هر چه زودتر منحل کنن تا بیشتر از این به کشور آسیب نزنین. مدیرای شما رو باید ببرن تیمارستان و لباس مخصوص تنشون کنن تا به خودشون و دیگرون آسیب نزنن. واقعا مدیریت آجورلو شاهکار بوده. صندوق معلمان هم مجانی اون پولو نداده. بابتش سود خدا درصد گرفته. بنابراین شما نمیخواد نگران باشی. از قدیم گفتن هیچ گربه‌ای محض رضای خدا موش نمیگیره. وام داده، اصل و فرعشو با هم گرفته. کل بدهی کیسه ۱۰۰ میلیارده اون وقت فتل میگه ۳۰۰ میلیارد هم واسه رفع مشکل آسیایی شدن استقلال لازم داریم!! یعنی روتو برم آقای سنگ پا!! الان این ۱۰۰ تا رو بدن فردا ادعای اون ۳۰۰ تا رو میکنه.
  • محمدرضا صالحی IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    پول جمع کنید گل‌محمدی ببرید بیمارستان درمانی کنید که لازم است
  • سعیدمیربختیاری IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    بازیکنان استقلال که ادعای تعصب میکنندکمک کنندنه هواداربیچاره ای که جداازپول بلیط نداردتوی نون شب زن و بچه اش هم مانده
  • سرخ کابوس آبی IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    ما دوست نداریم استقلال به لیگ یک بره هر چند سابقه داره اگر 6 مقدس هم ازشون کسر بشه بهتره چون 6 مقدس هم سابقه داره
  • کوهمره جروق IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    این 6 امتیاز دروغ هست اینا میخوان از پول پرسپولیس یا پول بیت المال بردارن.برای همین نمیزارن تیم خصوصی بشه.و یا پول پرسپولیس در فیفا میخوان بدن استقلال.اینا دنبال پول مفت و بادآورده هستند.
    • بده در راه خدا: IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      ۸۰ میلیونو از ۴۰ میلیون طرفدار کیسه آوردم که حاج فتل گفت. در ضمن کفن که جیب نداره. جیب شما همون جیب بیت‌الماله که حداقل سالی هزار میلیارد تومن ازش میکنین تا خرج یه مشت کور و کچل کنین. شما چرا سیرمونی ندارین؟! بدهی ۲۶۰ هزار دلاری به ایجنت یامگا گند تازه آجورلوست که بیرون زده. قرارداد یامگا ۳۰۰ هزار تا، قرارداد ایجنتش ۲۶۰ هزار تا!! یعنی آجورلو زده رو دست پت و مت با این  مدیریتش. ۳۵۰ میلیارد بورستون حق داره دود بشه بره تو آسمون. شما رو باید هر چه زودتر منحل کنن تا بیش از این به کشور آسیب نزنین. مدیرای شما رو باید ببرن تیمارستان و لباس مخصوص تنشون کنن تا به خودشون و دیگرون آسیب نزنن. واقعا مدیریت آجورلو شاهکار بوده. صندوق فرهنگیان هم مجانی اون پولو نداده. بابتش سود خدا درصد گرفته. بنابراین شما نمیخواد نگران این چیزا باشی. از قدیم گفتن هیچ گربه‌ای محض رضای خدا موش نمیگیره. وام داده، اصل و فرعشو با هم گرفته. کل بدهی کیسه ۱۰۰ میلیارده اون وقت فتل میگه ۳۰۰ میلیاردم واسه رفع مشکل آسیایی شدن استقلال لازم دارم!! یعنی روتو برم آقای سنگ پا. امروز این ۱۰۰ تا رو بدن فردا ادعای اون ۳۰۰ تا رو میکنه.
    • لنگی IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
      همچین میگی پول پیروزب انگار 2بار قهرمان آسیا شده، اگه پول داشتین طلب کالدرون میدادین حکومتی
  • شهابی IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    با این وضعیت دلار و یورو پول استرا نجومی میشه همون بهتر ۶ امتیاز رو کم کنن والا مگه دسته های پایین تر آدم نیست
  • ایرانی IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    واقعا فیفا شوخی نداره ، مثل اینجا نیست که بابا حمید همه جوره و به هر نحوی شده برای قهرمان کردن کیسه تمامی امکانات وزارت ورزش را محیا کنه.......
  • محمد IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    پول برانکو .کالدرون .از کجا دادن .پول آسترا هم‌بدن
    • Gaber IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      وقتی دو هفته پیش میگه میخواهیم بانک استقلال با هزار میلیارد سرمایه بزنیم بهتره بجایش طلب آسترا را بدهد .مدیران پرسپولیس که بانک نمیزدند
  • Mr.moaveza IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    به عنوان یه پرسپولیسی میگم دولت بایدکمک کنه این باشگاه ۸۰۰هزارازای اف سی طلب داره وبخاطرشرایط بانکی حاکم به این پول دسترسی نداره میمونه ۴۰۰هزارتا اونم خداکریمه بالاخره هوادارانی داره که به باشگاه کمک کنن استقلال وپرسپولیس مکمل همند لیگ بدون این دوتاهیچ لطفی نداره حتی تیم ملی
    • @ IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
      شما نگرانی خودت بده اونموقع که داشتن میلیاردی قراردادمیبستن چرا حرف ازینا نبود .بعدشم مردم از کجا بیارن تو این گرونی.چرا بازیکنانشون از حق میلیاردیاشون یکم نمیگذرن همیشه منتظر هوادارا باشن.البته هوادارای استقلال دوست دارن بدن.اما باید مدیران بی لایق جوابگوی اینهمه گندکاریاشون باشن.نه اینکه تاوانشو مردم بدن از جیب مردم بره
  • جمشید IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    هر کی خربزه میخوره پای لرزش هم بشینه
  • ay IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    چرا بجای اینکارها مقصر را پیدا نمیکنن
  • بهروز IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    مدیران تیم که از حدودا ۱سال قبل میدونستن این بدهی هست پس چرا فکری نکردن و این همه ریخت و پاش بابت یکسری بازیکن مثل سجاد شهباززاده و امثالهم کردن؟
  • ابوذر تاجی IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    خداوکیلی یک و نیم میلیون دلار پولیه که اینقد میگین،تیمهای حاشیه خلیج فارس چه هزینه هایی میکنن و تیمهای ما هنوز یه زمین اختصاصی ندارند،نمونش رونالدو با دویست میلیون دلار اوردن و ...
  • ع ق QA ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    ۶ امتیاز کمه ۲۰ امتیاز داورا دادند بهتون ۶ تاش که کم بشه باز ۱۴ امتیاز بدهکارید خوی پولهای مردم را که قایم کردید بیارید بیرون
  • حمید US ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    دوتا بازیکن گران قیمت تیم بفروشندوبدهی خود را بدهند
    • عقاب تیز بین IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
      اخه کی اینارو میخره
  • ح IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    من اگه کاره ای بودم،فوتبال ایران منحل میکردم.هزینه رو صرف رشته های دو و میدانی میکردم.بابا ما فوتبال نمیخوایم.چون مدیر فوتبالی نداریم
  • IRAN IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    کلا استقلالو حذف کنین ولی پول های کشورو هدر ندید
  • IRAN IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    کلا استقلالو حذف کنین ولی پول های کشورو هدر ندید
  • حاج ۳لسچ IR ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    همه صحبت کردن ولی نگفتن ۳۵۰ ملیاردی که هواداران سهم خریدن پولش کجا رفت ؟ ۱۸۰ ملیاردی که وام گرفته شد کجا رفت؟ خالی بندی های آجرلو به کنار ایشون عامل اصلی این فضاحت هستن البته بهر اولشون هم نبود متاسفانه یه عده با سنگر گرفتن پشت واژه های،ارزشی تیشه یه ریشه ساختار همه چی زدن بدون اینکه جواب بدن و پاسخگو باشن هم میرن تا کی دوباره بعد مدتی به میز،و منصب برسن و این سیکل خسارت بار تکرار بشه !
  • پخش توپ فاتح IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    باز هم6شد کابوس برا کیسه های بیچاره 6با سرنوشتشون مث اینکه عجین شده
  • Red IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    هواداران دوچرخه تنها کاری که‌ میتونن بکنن دعا کنن بابا حمید شفا پیدا کنه بلکه بتونه مشکلو حل کنه آخ بابا حمید کجایی
  • بدون اسطوره IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    مطمئن باشین طلب آسیایی پرسپولیس از ای اف سی رو ‌خرج طلب تیم استقلال میکنن ک ادعای تخصص آسیایی داره منتها اینا برا پرسپولیس عجیب نیست و تازگی نداره ولی یادتون باشه پرسپولیس ازش کسر امتیاز کردن همون سال هم قهرمان شد استقلال با امتیاز کمکی بعد ده سال قهرمان شد ولی استقلال ی چیزیش از پرسپولیس بهتره اونم ادعا و توهم شون
    • کاج خشکیده IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
      خخخخحح

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی