نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
خشم چشمی علیه داوری و کارشناسان/ ادعای جنجالی هافبک استقلال
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هافبک استقلال به نحوه قضاوت‌ها در بازی‌های این تیم واکنش نشان داد.

روزبه چشمی پس از تساوی یک بر یک استقلال مقابل نساجی اظهار کرد: فوتبالی که بازی می‌کنیم قابل احترام است. در این بازی فقط به خاطر این‌که توپ‌هایمان را گل نکردیم امتیاز از دست دادیم. سبک بازی و تلاش بازیکنان ما قابل ستایش است. رسانه‌ها برد بعضی از تیم‌ها را بزرگ می‌کنند اما آنقدری که باید، به تیم ما احترام نمی‌گذارند. زمانی هم که نتیجه نمی‌گیریم، دنبال این هستند که تیم را بزنند. هواداران سبک بازی ما را می‌شناسند و قدردان تیم ما هستند. وقتی‌ تیم‌های دیگر نتیجه نمی‌گیرند، رسانه‌ها و کارشناسان، آن‌ها را تحت فشار نمی‌گذارند تا از بحران بیرون بیایند.

او درباره عملکرد داور این دیدار گفت: آقای عرب براقی اواخر بازی با گل‌گهر یک پنالتی برای ما گرفت که درست بود. رسانه‌ها به این داور هجمه‌ای وارد کردند که پس از آن در بازی با مس رفسنجان در تهران خطای هند واضح را برای ما نگرفت. امروز هم که در صحنه‌ای صد درصد پنالتی باید گرفته می‌شد. اگر نخواهیم درباره داوری صحبت کنیم، تیم‌های دیگر به ما هجمه وارد می‌کنند. داوران می‌ترسند برای ما پنالتی بگیرند. در این چهار، پنج هفته که می‌بردیم، روی داور فشار می‌آوردند که چنین شرایطی رقم بخورد. من غیر از این انتظار ندارم که کارشناسان بگویند خطای روی قایدی تمارض است. بهتر است کارشناسان نظر ندهند. تصویر کاملا واضح است.

هافبک استقلال درباره مشکلات مالی این باشگاه بیان کرد: آقای فتح‌الله‌زاده را آوردند و به او قول دادند که ۳۰۰ میلیارد تومان در حساب استقلال خواهد بود. چه کسی این قول را داد؟ کسانی که قول دادند باید پاسخگو باشند. اگر اکنون وزیر نیست، چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ چه کسی مشکل بدهی به استراماچونی را باید حل کند؟ همه بازیکنان این مسائل را دنبال می‌کنند و فکرشان درگیر چنین مسائلی می‌شود. اگر برای تیم‌های دیگر بحث بدهی ملی بوده، برای استقلال هم باید به همین صورت باشد. استقلال همیشه برای تهران نیست و در بحث ملی، استقلال ایران است.

او ادامه داد: نباید کار به اینجا می‌کشید و دولت باید کمک کند. بدهی استراماچونی قبلا باید پرداخت می‌شد اما نشد تا به این رقم رسید. قطعا یک نفر باید پاسخگو باشد. این بحث، ملی است و خواهش می‌کنم مسئولان این مشکل را حل کنند. بحث ۱۰۰ یا ۲۰۰ میلیون نیست. ۱۰۰ میلیارد بدهی چگونه اتفاق می‌افتد؟ اصلا بحث درصد بازیکن نیست. ما باید مشکلات را حل کنیم. ابتدا چنین بدهی هنگفتی را باید پرداخت کنید و بعد از آن طلب بازیکنان را بدهید. خدا شاهد است که بازیکنان ما قابل احترام‌اند چون مدت طولانی است که پول نگرفته و چیزی هم نگفته‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • پرسپولیسیه 6 آتیشه IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    همتون حرفاتونو یکی کردینو دارین شلوغ بازی در میارین
  • parazit IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    چرا خودتون از 10درصد قراردادتون نمیگذرید؟
    • ا.م IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      اولاً مشخصه مصاحبه بازیکنان دیکته شده ورونوشت شده به بازیکنان ،اینقدرهم ناشیانه هست که همه مصاحبه هایکنواخت انتقاداز300میلیاردکه قول دادند،پرونده استراملی بودن و... دوماً تووهمبازیانت اشتباهات خودتون توبازی رابگیدبعدتوپ رابندازیدتوزمین داور وکارشناسان سوما اگه تحقیق میکردیدمی فهمیدیدکه پول کالدرون100میلیاردنبود,دولت هم ندادومساعده ازاسپانسرگرفته شدو10میلیارد(بادلارحالا15میلیارد)میشدگرفتندوپس دادندویقه انصاریفردبایدگرفته بشه، و اما فاجعه مدیریتی باندآجرلو وانصاریفرد رابیت المال نباید پس بده،اگه میخوایدپول استرا پرداخت بشه بجای هجمه به پرسپولیس ودولت همگی خواهان محاکمه باندمشکوک ومخرب آجورلو که سمیعی ومؤمنی پس مانده باند هستند باشید
  • شاهین IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    خود جوش و خیلی ناشیانه همه بازیکنان یک جمله را می گویند.. حاجی فتح الله دیشب گفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بابک IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    آقای چشمی! اول اشتباهات خود و هم تیمیهایتان را به گردن بگیر. وقتی چندین موقعیت را خراب می کنید، باز تقصیر داور است؟! از قدیم گفتن " گل نزنی، گل میخوری"!! چرا دروازه خالی را می زنید بیرون؟ اگر مرد هستی، اشتباهات خود را به گردن بگیرید و عذر خواهی کنید. فقط یاد گرفتین که توجیه کنید.
    • بچه ها متشکریم IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      نمیدونم استقلالی هستی یا پرسپولیسی چون کامنتت به استقلالیا نمیخوره اما گل نزدن بچه ها یه موضوعه دشمنی و به عمد توکار استقلال گذاشتن موضوع دیگری هست چون گل نزدیم داور نباید پنالتی مُحرز رو بگیره ؟ اون خطای روزبه اصلا کارت داشت ؟ تنه به تنه شدن یامگا با بازیکن نساجی کارت داشت ؟ خنده دار نیست سر بازیکن نساجی به باسن یامگا چسبیده بود به یامگا کارت زرد میده که دستت به صورت بازیکن حریف خورده آخه سر اون بازیکن در حالت طبیعی باید اونجا باشه ؟!!!!!؟!؟؟
  • تاج کبیر لنگ حقیر IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    آقای چشمی یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به بقیه . اصلا پنالتی که باید برای استقلال گرفته میشد گرفته نشد چرا خود شما روی بازیکنی که پا به توپ به سمت عرض زمین حرکت میکرد خطا کردی و آن را برای حریف به یک موقعیت گل تبدیل کردی ؟ مگر نمی دانستی کلانتری یک شوت زن قهار است؟ در واقع گل را شما به استقلال زدی و با همکاری با داور که پنالتی نگرفت 2 امتیاز استقلال گرفتید. اگر گل نخورده بودیم با وجود پنالتی نگرفته شده 3 امتیاز را میگرفتیم
  • تو جیبمه IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    کاملا تابلوست ک مدیریت باشگاه استقلال ب بازیکنان یاد دادن چی بگن !! بازیکنان مرد باشید ی چند ماه پول نگیرید نمیمیرید مردم با یارانه زندگی یک ماه رو میگذرونن
  • استقلالی پیر IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    چه فایده ای دارد ، آقای عرب براقی هم مانند هم محله‌ای خود جناب فغانی همواره داوری های جنجالی برای استقلال انجام داده هشت امتیاز مجموع زیان استقلال از داوری است چرا سپاهان از داوری ضرر نمی کند!؟
  • محمد IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    برادر من ب لطف همین پنالتیهای الکی و بی حساب استقلال در رده سوم جدول است. شما نظر کارشناس داوری را قبول نداری و داری روضه میخونی ک ال بشه و بل بشه.قایدی وقتی ب لیگ امارات رفت ن پنالتی انچنانی گرفت و ن گل درحد توجهی زد اما همینکه وارد ایران شد پنالتی گرفتناش شروع شد.بازیکنان ثیم مقابل یا باید کنار باستند تا قایدی گل بزنه یا همینکه نزدیکش بشند خودشو میندازه و پنالتی. قبلا بواسطه امپراطوری فضای مجازی و غوغاسالاری و پرداختن ب مسائل حاشیه ای ازداوران امیتاز میگرفتید. چقدر ببا مسعودو توسر پرسپولیسیها خرد کردید واز قبل ان ب نون نوا رسیدید. بله دیگه بهانه ای مثل بابا مسعود هم ندارید و ......
  • سیدعلی حسینی IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    سلام آقای چشمی به چه علت دولت باید بدهی باشگاه را پرداخت نماید؟مگر اموال شخصی است؟همه منتطر دستور شما بودند تا بدهی ناتوانی مدیران استقلال را پرداخت نمایند&حالتون خوبه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی