نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
بهترین خبر برای هواداران پرسپولیس/ پایان مصدومیت ستاره محبوب
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم پرسپولیس بعد از مصدومیت دردناک از ناحیه گردن در بازی مقابل سپاهان، از بیمارستان مرخص شد.

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در بازی روز شنبه مقابل سپاهان در دقایق ابتدایی بازی از ناحیه گردن مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت. این بازیکن بعد از مصدومیت، فورا با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد تا روند درمانی را پیگیری کند.

این مدافع مطرح با انتشار تصویری از مرخص شدن خود از بیمارستان خبر داد و اعلام کرد که تا چند روز دیگر و با بهبودی کامل به تمرینات باز می گردد اما چنین نشد.

همان مقطع دکتر علیرضا حقیقت درباره آخرین شرایط مدافع ملی‌پوش و مصدوم سرخپوشان گفت: بعد از ضربه‌ای که به ناحیه سر و گردن پورعلی‌گنجی وارد شد، تمام اقدامات اولیه و لازم در محل انجام شد و وی بلافاصله به بیمارستان منتقل گردید. پورعلی‌گنجی توسط پزشکان متخصص معاینه شده است. خوشبختانه وضعیت پایداری دارد و جواب ام‌آرآی هم مشکل و آسیبی در ناحیه سر را نشان نداد. به این ترتیب قرار است او امشب از بیمارستان ترخیص شود. در این مدت اقدامات پاراکلینیکی برای تشخیص دقیق‌تر انجام شد و مشخصا به گردن او ضربه وارد شد. البته او فعلا برای کاستن از حرکات گردن از محافظ مخصوص گردن استفاده می‌کند.

پورعلی‌گنجی بعد از مرخصی از بیمارستان و در شرایطی که با تجویز پزشک باید از گارد محافظ گردن برای پشت سر گذاشتن این آسیب‌دیدگی استفاده می کرد، راهی قطر شد تا در کمپ اسپایر و زیر نظر متخصص کار را دنبال کند و بتواند هر چه زودتر شرایط بازگشت را به دست بیاورد.

مدافع پرسپولیس در کمپ اسپایر با ستاره فوتبال السد دیدار داشت و عکس یادگاری نیز گرفتند. بغداد بونجاح ستاره گلزن السد قطر که سابقه بارها تقابل با پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا دارد، در کنار مرتضی پورعلی‌گنجی این تصویر یادگاری را ثبت کردند. پورعلی‌گنجی البته در زمان حضورش در السد با بونجاح هم‌تیمی بوده است.

حالا مرتضی پورعلی‌گنجی مصدومیت گردن را پشت سرگذاشته و درتمرینات گروهی حضور به هم رسانده است. آخرین خبر در مورد مرتضی پورعلی‌گنجی این است که این مدافع مطرح به دیدار با ملوان انزلی رسیده است.

یحیی گل محمدی هم اعتقاد ویژه ای به سبک بازی مرتضی پورعلی‌گنجی داشته و قصد دارد از این بازیکن در ترکیب اصلی تیمش و در کنار گئورگی گولسیانی استفاده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    چقد طول کشید نبودنت ،مرتضی ،مرتضی ،مرتضی ،نبودی صدرو با بهترین مدافعای لیگ از نظر خبرنگارا از دست دادیم مرتضی ،مرتضی ،مرتضی ،اینا فکر میکنن مام مثل خودشون حزب بادیم مرتضی ،مرتضی ،مرتضی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی