نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
۰ |
۰
زیدان در آستانه هت‌تریک/ مربی محبوب آماده برگشت به رئال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال دارد زین‌الدین زیدان تصمیمی غیرمنتظره بگیرد و برای سومین مرتبه هدایت رئال‌مادرید را برعهده بگیرد.

نشریه «موندو دپورتیوو» گزارشی درباره آینده زین‌الدین زیدان سرمربی پیشین رئال‌مادرید منتشر کرده که نکته‌ای جالب در آن به چشم می‌خورد.

زیزو که تابستان ۲۰۲۱ از رئال‌مادرید جدا شد حالا پیشنهادهای بزرگی از جمله پاری‌سن‌ژرمن داشته و حتی گفته می‌شد در صورتی که تیم ملی فرانسه در جام‌جهانی به فینال نرسد روی نیمکت تیم ملی کشورش خواهد نشست. با این حال هردو فعلاً منتفی شده و آینده زیزو هم نامشخص است.

اکنون زیدان در حالت آماده‌باش برای بازگشت به نیمکت یک تیم جدید قرار دارد و گفته که تابستان ۲۰۲۳ علاقه دارد مربیگری را از سر بگیرد. در حالی که دیوید بتونی دست راست زیزو یک ماه پیش سرمربی تیم سیون سوئیس شده و تا پایان فصل هم به این باشگاه متعهد است.

در این باره گفته شده، زیدان با توجه به این که با باشگاه رئال‌مادرید رابطه خوبی دارد شاید دوباره جانشین کارلو آنچلوتی شود و در صورتی که این اتفاق عجیب رخ بدهد برای سومین مرتبه هدایت کهکشانی‌ها را برعهده خواهد گرفت.

کارلو آنچلوتی احتمال دارد با توجه به افت رئال‌مادرید در فصل جاری و عقب ماندن در کورس قهرمانی از بارسلونا این تیم را ترک کند تا هدایت تیم ملی برزیل را برعهده بگیرد.

این مطلب را هم بخوانید: سلفی یک فروشنده با زیدان/ استقبال کاربران فضای مجازی از تصویر جدید اسطوره

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی