نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
قراردادی با مبلغ نجومی برای هالند، اما نه با منچسترسیتی/ او ۲۵۰ میلیون دلار درآمد خواهد داشت!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی قرارداد پرسودی با کمپانی نایکی بسته است که طی ۱۰ سال او را به ثروتی ۲۵۰ میلیون دلاری خواهد رساند.

ارلینگ هالند قراردادی ۱۰ ساله با نایکی بسته است که به موجب آن ۲۵ میلیون دلار در هر فصل درآمد خواهد داشت. قرارداد هالند ممکن است به بزرگترین قرارداد اسپانسری در تاریخ فوتبال تبدیل شود.

مهاجم نروژی تابستان گذشته بوروسیا دورتموند را ترک کرد و به منچسترسیتی پیوست و با ۲۸ گلی که در ۲۶ بازی لیگ به ثبت رسانده در لیگ برتر طوفان به پا کرده است. در بیانیه نایکی آمده است: «رکورد گلزنی او مهری بر آینده بازی گذاشته و او را به وارث شماره ۹ و مهاجم نسل بعدی تبدیل کرده است.»

بازگشت هالند به نایکی؛ تاثیر رونالدو نازاریو

این برند معروف پوشاک ورزشی از زمانی که هالند تنها ۱۴ سال داشت از او حمایت مالی کرده بود، اما قرارداد قبلی او با نایکی در ژانویه ۲۰۲۲ به پایان رسید. هالند از آن زمان به بعد با کفش‌های پوما (Ultras)، آدیداس (X Speedportals) و نایکی (Mercurial Vapors) دیده می‌شد. مطبوعات انگلیسی گزارش داده‌اند که هالند تصمیم گرفت دوباره نایکی را انتخاب کند تا راه اسطوره خود «رونالدو نازاریو» را دنبال کند.

به این ترتیب، نایکی می‌تواند نام هالند را به لیست قراردادهای اسپانسری خود با ستاره‌های فوتبال اضافه کند. آنها همچنین کیلیان امباپه، مارکوس رشفورد، هری کین، کوین دی‌بروینه، کریستیانو رونالدو، الکسیا پوتیاس، آدا هگربرگ، لیا ویلیامسون، مگان راپینو و سام کر را در لیست خود دارند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی