نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ساپینتو خودش باعث شد دشمن او بشوم/ قایدی که راه افتاد استقلال هم نتیجه گرفت/ برنده دربی قهرمان این فصل است/ قلعه‌نویی باید ۶۰ درصد تیم ملی را عوض کند
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال باید در ادامه این ۵ بازی نتایجی بگیرد که در نهایت منجر به قهرمانی اش شود اما کارش خیلی سخت است.

حسن روشن، بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره شرایط این روزهای استقلال اظهار داشت: قبلا هم گفته بودم که وقتی قایدی راه بیفتد استقلال هم راه می‌افتد. آن زمان که این بچه به دبی رفت گفتم که آنجا نمی‌تواند موفق باشد و بعد هم که به ایران برگشت هم تا مدتی با شرایط خوب فاصله داشت اما حالا دوباره راه افتاده و تیم را هم دنبال خودش می‌کشد.

وی افزود: جالب تر این است که وقتی یامگا جلو می‌آید قایدی بهتر هم بازی می‌کنند. به نظر من نباید یامگا را به عقب ببرند چون هر وقت او به قایدی نزدیک می‌شود استقلال بهتر حریفش را تحت فشار می‌گذارد. یامگا هم دوست دارد حمله کند.

ساپینتو خودش باعث شد دشمن او بشوم/ قایدی که راه افتاد استقلال هم نتیجه گرفت/ برنده دربی قهرمان این فصل است/ قلعه نویی باید ۶۰ درصد تیم ملی را عوض کند

بازیکن قدیمی‌استقلال در ارتباط با مشکلات این روزهای باشگاه و موضوع حذفش از آسیا خاطرنشان کرد: بازیکنان نباید به این مسائل گوش کنند. باید فکر کنند که این مسائل حل می‌شود و باید بروند تا قهرمانی. چون اگر استقلال مشکلش برای آسیا رفتن حل شود و آنها قهرمان نشوند آن وقت داغ این روزها بر دلشان می‌ماند. بنابراین نباید خودشان را درگیر کنند.

حسن روشن که پیش از این اغلب اوقات جزو منتقدین ساپینتو بود در ارتباط با عملکرد این مربی درون و بیرون از مستطیل سبز توضیح داد: خوشحالم که ساپینتو دیگر بیرون از زمین حرکت خاصی انجام نمی‌دهد. خوب بود که از اول به همین شکل رفتار می‌کرد، آن وقت ما را هم دشمن خودش نمی‌کرد.

بازیکن قدیمی‌استقلال ادامه داد: از طرفی استقلال هم خوب بازی می‌کند که جای امیدواری است. این می‌تواند شرایطی را فراهم کند که استقلال در ادامه این ۵ بازی نتایجی بگیرد که در نهایت منجر به قهرمانی اش شود اما کار خیلی سخت است.

وی در این باره که چه تیمی‌بین استقلال، سپاهان و پرسپولیس بیشتر مستحق قهرمانی است گفت: از قدیم گفته‌اند از تیمی‌که می‌ترسد، بترسید. الان سپاهان و پرسپولیس مشکل خاصی ندارند و این باعث می‌شود مثلاً با شرایط عادی به کارشان ادامه دهند اما استقلال با توجه به فشارهایی که روی باشگاه و بازیکنانش وجود دارد هر روز بهتر کار می‌کند. با این همه فکر می‌کنم با نزدیکی امتیازات سه تیم و بازی رودرروی استقلال و پرسپولیس برنده این دربی قهرمان این فصل خواهد بود.

ساپینتو خودش باعث شد دشمن او بشوم/ قایدی که راه افتاد استقلال هم نتیجه گرفت/ برنده دربی قهرمان این فصل است/ قلعه نویی باید ۶۰ درصد تیم ملی را عوض کند

وی با اشاره به یکی از اعضای کادر فنی استقلال تاکید کرد: حضور بیژن طاهری در این تیم نعمت است. بیژن هم خودش با اخلاق است، هم فوتبال را خوب بلد است. گرچه در کارهای فنی دخالت نمی‌کند اما قطعا حضورش کنار نیمکت می‌تواند کمک حال استقلال باشد.

وی در این باره که سپاهان در حد تیم قهرمان بازی می‌کند یا نه تصریح کرد: حداکثر قدرت سپاهان همین قدر است آنها تا همین جا هم خوب جلو آمده اند و اندازه و سقف شان همین است ولی استقلال و پرسپولیس بیشتر بوی قهرمان می‌دهند. برای همین اگر اصفهانی ها قهرمان نشوند آنقدر ناراحت نخواهند شد که طرفداران استقلال و پرسپولیس غصه می‌خورند.

روشن همچنین درباره قرارداد بازیکنان استقلال گفت: ما از یک طرف خوشحالیم که برنده می‌شویم چون استقلال در نهایت قهرمان می‌شود اما از یک طرف ناراحتیم چون این بازیکنان وقتی با قهرمانی به پایان فصل برسند توقع مالی‌شان هم بالاتر می‌رود. آن وقت کار استقلال سخت تر می‌شود. یا باید از الان به فکر وضعیت مالی باشگاه باشند یا اینکه شاید در پایان فصل تعدادی از این بچه ها از تیم جدا شوند که این ممکن است به تیم لطمه بزند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین درباره حضور امیر قلعه نویی در راس کادر فنی تیم ملی تصریح کرد: از لحظه ای که امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی شد من او را حمایت کردم. حضور یک مربی ایرانی در راس تیم ملی فضا را برای کار کردن مربیان ایرانی بیشتر باز میکند. خوشبختانه دیگر دست ساندویچ ها در تیم ملی قطع شده و امیدواریم که امیر قلعه نویی در تیم ملی نتیجه لازم را بگیرد. او ثابت کرده یک مربی مشورتی است و خودش هم گفت که حاضر است حرف هر کسی که به او کمک کند را گوش کند.

ساپینتو خودش باعث شد دشمن او بشوم/ قایدی که راه افتاد استقلال هم نتیجه گرفت/ برنده دربی قهرمان این فصل است/ قلعه نویی باید ۶۰ درصد تیم ملی را عوض کند

وی در این باره که عده ای می‌گویند امیر ۱۰ سال است جام نیاورده پس در تیم ملی هم کار خاصی نمی‌کند توضیح داد: آنها باید بدانند مربیگری در سطح باشگاهی و ملی زمین تا آسمان متفاوت است. دلیل نمی‌شود کسی که در لیگ ۳ فصل متوالی قهرمان شده در تیم ملی هم نتیجه بگیرد. کلاً نوع تمرینات و کار در تیم ملی با رده باشگاهی فرق دارد. الان هم امیر به نوعی یک مربی با تجربه شده و با زمانی که دفعه اول مربی تیم ملی شد زمین تا آسمان فرق می‌کند. من به او امیدوارم و معتقدم باید کمکش کنیم تا در تیم ملی موفق شود.

روشن در این باره که چه توصیه ای به امیر قلعه نویی دارد گفت: امیر باید مثل رایکوف عمل کند. رایکوف هم وقتی سرمربی تیم ملی شد بازیکنان پابه سن گذاشته را کنار گذاشت و نیروی جوانی را به تیم ملی تزریق کرد. الان هم قلعه نویی باید تغییر نسل بدهد. حداقل ۶۰ درصد این تیم باید عوض شوند تا تیم ملی برای پنج سال آینده جان تازه‌ای بگیرد. کار سخت است اما قلعه‌نویی ثابت کرده مرد روزهای سخت است و می‌تواند از این گردنه عبور کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۹
  • محمد رضا یوسفی IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    سلام ...دولت همه اش سباست واقتصاد و فرهنگ نیست !!! ......وزارت ورزش به علت تعلل در قراردادهای من در اوردی باید پایخگو باسد ؟؟؟
  • لژیونر فن IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    آره ۶۰ درصد عوض شه جای تشویق بازیکنای کم سن برای رفتن به اروپا بازیکن ۲۷ ساله از لیگی میاره که زیر توپ زدن و نبودن تاکتیک توش یه چیز عادیه جای دعوت چارتا بازیکن دورگه جوون که تو اروپا فوتبال رو اصولی یاد گرفتن سهرابیان رو میاره بازیکنایی رو میاره که از وسط زمین بی هدف شوت می کنن(همین کارو بازیکن تو اروپا بکنه مربی تنبیهش میکنه) الان منظور حسن روشن هم اینه که قایدی و محبی که دیگه برای اروپا رفتنشون دیره بیان تیم ملی بازیکن اگه می خواد پیشرفت کنه و بره اروپا باید از ۱۷ یا ۱۸ سالگی بره تا یکم فقط فوتبال رو یاد بگیره زیر توپ زدن تو لیگ دوزاری ایران حتی اگه صدتا گل بزنی هم ارزش نداره
  • محمود IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    برنده و بازنده دربی قهرمان نمی‌شوند شک نکنید سپاهان قهرمان است
    • آبی و زرد IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      استقلالی هستم ولی سپاهان لیاقت قهرمانیش از همه ی تیم ها بالاتر هست
  • لنگ پاره IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    آقای روشن !جان هر کسی که دوست دارید ..این ۵ تا بازی که استقلال در لیگ داره مصاحبه نکنید..اجازه بدید تیم در آرامش باشد. از آسیا که حذف مون کردن.. امیدوارم جام لیگ برتر روبگیریم و سال بعد در آسیا برای ستاره سوم می جنگیم بدون بابا ها..و بدون تعطیلی مدارس و ادارات بدون اجاره تلوزیون ملی و...و بد ون بسبج کلیه دستگاههای دولتی..
    • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      بدون کمک بابا حتی نتونستید مجوز حرفه ای بگیرید. دوره دوره همی امجدیه خیلی وقته سر اومده. اونی که بدون حمایت و بدون کمک رفت ۲ بار فینال واقعی اسیا پرسپولیس بود کیسه جان
    • جمشید IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
      دوست عزیز نگین حذفمون کردن بگو حذف شدیم همه اش هم تقصیر مدیر عامل و هیات مدیره هستش که پول استرا را ندادن
  • علی US ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    آقای روشن بزرگترین کمکی که شما میتونی به استقلال بکنی اینه که حرف نزنی!
  • سعید IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    هادی طباطبائی رو مدیر عامل استقلال بکنید
    • سعید IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      فتل الله رانگه داریدفصل بعدمسی رو میاره
  • کاظم IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    سلام با تمام احترامی که برای آقای روشن قائلم چون بازی هتی خوبشان را دیده ام اما ای کاش ایشان یه چند وقت اصلا مصاحبه ای نکند چون حسابی هرزش و اعتبار خودشان را با این مصاحبه های بی مایه از بین برده اند
  • سلام پرسپولیس IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    یامگا بیشتر پاسوره تا مهاجم انصافا خیلی موقعیت نصیب مهاجمای بی خاصیت کیسه میکنه که قدرش را نمی‌دانن یکی مثل یامگا تو پرسپولیس بود و عبدی مهاجم فیکس تیم بود الان پرسپولیس با اختلاف زیادی صدر جدول بود درسته یامگا خیلی خوبه ولی جلوی پرسپولیس فسش میخوابه ساپی با عقب بردن یامگا و قرار دادنش به عنوان هافبک گل ساز نشان داد مربیه باهوشیه مثل مجیدی خنگ نیست که به عنوان مهاجم ازش استفاده کنه من شک ندارم مس جلوی سپاهان را میگیره و برنده دربی هم پرسپولیسه واقعا چه دربی جذابی بشه ایشالا تو فینال جام حذفی هم دومین دربی سال و دومین برد پیاپی دربی توسط پرسپولیس تو امسال باشه
    • استقلالی اصیل IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      واقعا خیلی رو داری. کی به کی میگه بی خاصیت.؟ چارتا مهاجم لنگیتون روی هم اندازه قائدی گل نزدن. ضمنا یامگا بیشتر گل زنه تا گلساز.
    • ناشناس IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      خیلی تو احساس زرنگی میکنی لنگی کارشناس ببین کی این حرف رو زدم شما سوم میشین سپاهان دوم سرورت با اقتدار اول این حرف من کری نیست تو ذهنت ثبتش کن مگر اینک داور و کمک داور این وسط بخوان دخالتی کنن وگرن خواهیم دید قهرمان ما هستیم یا لنگ بی درو پیکر البته توهین کردنم علتش اینه بد حرف زدی مجبور شدم جوابتو اینگونه بدم وگرن ادب فهم شخصیت مهمتره ک تو بوی ازش نبردی
  • تاج آسیا IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    درموردتیم مظلوم استقلال دولت صددرصد مقصره ولی تیم لنگکیس که دولت همیشه حمایتش میکنه اون زمان بابا مسعود والان هم باباحمید میگه وظیفه ملی هستش که به لنگکیس کمک کنیم
  • عزیزالله سجادیان IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    بادرود همه استقلال احتمال قرمانیش 54درصد و سپاهان 22درصد و پرسپولیس 24 است مگر اتفاق جدیدی رخ دهد و اما آقای قلعه نوعی اگر تیم را جوان کند برنده است و تیم را تا انتها خواهر کشاند اگر بین همه تیم ها هدف را همکاری با قلعه نوعی که همان بمعنی واقعی ایران است نه قلعه نوعی این تیم ملی ایران است که در تاریخ فوتبال نامی ماندگار برایش می‌ماند پس همه باهم برای پیروزی ایران بکوشیم.( ما همه فرزندان ایرانیم و ایران را مانند جان دوست داریم.)
  • اسماعیل JP ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    لطفا ساکت اگه شما مربی بودید اسقلال به دسته هفتم می رفت. به پیشکسوتان مثل شماها نیاز نداریم .ما یه علی پروین می‌خواهیم که در همه شرایط پشت تیم باشه.
  • سیامک IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    ضمن احترام بہ اسطورہ استقلال جناب روشن پیشنھاد میکنم ھمانطور کہ منتقد ساپئنتو ھستید راجب آقای حاج فتل ھم انتقاد کنید و پیگیر اختلاس و دزدی ھای بی شاعبہ ایشان باشید ۔این آقا از کجا پیداش شدہ و چطور ھمچین خرابی برای تیم بزرگی چون استقلال بوجود آورد و چرا افرادی چون مظلومی حاضرن بخاطر کار با چنین مدیر دزدی آبروی خود را زیر سعوال ببرن ۔
  • تاج کبیر غول آسیا IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    روز 21فروردین روزی که عاشقی معنا پیدا میکند و معشوق(ستاره اسیا) به عشقش(تاج کبیر) میرسد،، 21فروردین روزی که ستاره ارزش پیدا میکند و تاج کبیر به ستاره بزرگی میبخشد (ستاره فقط ستاره اصل نه ستاره فیک منیریه ،،ابهت و بزرگی با ستاره اصل این حرف من هواداران اصیل پاس قهرمان همدان تک ستاره آسیا خوب درک میکنند )،،،21 فروردین روزی که تاج کبیر لقب بین المللی خود را پیدا میکند ،،غول آسیا ،،غولی که به جهان فوتبال شخصیت و اصالت و اعتبار بخشد ،،،21فروردین را به تاجیدلان ابیدل اصیل بی ادا و مظلوم تبریک میگویم،هزاران بار تبریک به هواداران اصیل تاج کبیر غول آسیا صاحب فوتبال جهان آسیا ایران ،،،🌠 🌠🌟💙💙👑💙💙🌟
    • ییضا IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
      عجب غولیه این غول آسیا ،عمر عبدالرحمان الونگا الونگا اینا دوباره چشم شمارو دور دیدنا ۳۵۳
  • منصور IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    امثال ساپینتو و چشمی که با این بردها زبون باز کردن یادشون باشه اگه قائدی ومحبی نبودن معلوم نبود چندم جدول بودن.
  • آرتتا IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    حرفه ای یعنی ساپینتو ک بجای مصاحبه چجوری دهن خیلیا رو بسته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی