چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
۰ |
۰
کلوب| سکانس جدید از آشفته بازار لیگ دو!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دعوای شهیدقندی و داماش گیلان وارد فاز جدیدی شده است!

به نظر دعوای شهیدقندی و داماش گیلان (بر سر استفاده یزدی‌ها از اکبرخواه) با کسر سه امتیاز از تیم شهیدقندی توسط کمیته استیناف بسته شده بود اما امروز خبر رسید که مدیران تیم یزدی بیخیال این رای نشده‌اند.

باشگاه شهیدقندی به کمیته تعیین وضعیت مدارک خود را تسلیم کرد تا این کمیته شکایت داماش گیلان علیه مقداد اکبرخواه و باشگاه شهیدقندی را در رابطه با پرداخت غرامت به تیم گیلانی رد کند.

با این اتفاق امید در دل یزدی‌ها زنده شده است که با بازگشت ۳ امتیاز حساس به حساب شهیدقندی شاگردان آسیابانپور (همانطور که دیروز مدیرعامل باشگاه در دیدار با بازیکنان قول داده است) به رتبه دوم جدول بازمی‌گردند.

واقعیت بازهم کمیته استیناف باید جواب آخر را بدهد اما پیشبینی حرف آخر کمیته استیناف بسیار سخت است؛ مخصوصا وقتی به نتایج پرونده‌های تقریبا مشابه نگاه می‌کنید؛ مثلا سال گذشته در لیگ سه فوتبال، پارسا صنعت بیرجند در موقعیت مشابه شهیدقندی گرفتار شد اما با فشاری و اعاده دادرسی رای کمیته استیناف را به نفع خود تغییر داد اما پرونده‌ای مطرح نظیر بانیاما در گل گهر سیرجان هم به چشم می‌خورد که تلاش سیرجانی‌ها به جایی نرسید و امتیاز از گل گهر کسر شد!

بسیاری از کارشناسان سرانجام این دعوای عجیب قندی و داماش را مجهول می‌دانند و می‌گویند بازگشت امتیاز به حساب شهیدقندی با اعاده دادرسی در کمیته استیناف کار بسیار سختی است ولی چیزی که مشخص است این مسائل حاشیه‌ای بازی ۱۱ اردیبهشت دو تیم را در هفته ماقبل پایانی لیگ دو به اوج حساسیت برساند.

محمدرضا سلیمی| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی