نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پیشنهاد وسوسه‌انگیز باشگاه رونالدو برای آقای‌خاص فاش شد/ سعودی‌ها در پی تبدیل کردن مورینیو به گران‌ترین سرمربی جهان
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس گزارش‌ها، به ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تیم رم پیشنهاد شده که با قبول مبلغی هنگفت سرمربی بعدی النصر کریستیانو رونالدو شود.

رودی گارسیا صبح امروز از مربیگری النصر عربستان اخراج شد. و اکنون ادعا می‌شود که مورینیو، سرمربی رم، که در رئال مادرید مربی رونالدو بوده، می‌تواند جانشین او شود. قرارداد مورینیو با رم در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. اما رودی گالتی، روزنامه‌نگار کالچومرکاتو گزارش می‌دهد که مربی افسانه‌ای پرتغالی به طور جدی به این پیشنهاد فکر می‌کند.

طبق گزارش‌ها، مورینیو با قبول این پیشنهاد، قراردادی بزرگ به مبلغ ۵۲ میلیون پوند در سال با این باشگاه ثروتمند امضا خواهد کرد.

النصر به دنبال ایجاد موجی جدید در فوتبال است و در پایان سال ۲۰۲۲ از امضای قرارداد با رونالدوی ۳۸ ساله خبر داد. گارسیا با بازیکنانش دچار اختلاف شد و در نهایت با خروجش جا را برای ورود مورینیو باز کرد. این مربی ۶۰ ساله رابطه پیچیده‌ای با رونالدو دارد. آنخل دی‌ماریا ادعا کرد که یک بار پس از متهم شدن به تنبلی در رئال مادرید، با مورینیو در رختکن دعوا کردند. اما به نظر می‎‌رسید تنش بین رونالدو و مورینیو از بین رفته زیرا رونالدو قبل از انتصاب روبرتو مارتینس خواستار انتخاب مورینیو به عنوان سرمربی تیم ملی پرتغال بود.

آنها سه سال با هم در برنابئو بودند و در فصل ۱۲-۲۰۱۱ قهرمان لالیگا شدند. رونالدو سال فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت و در ۳۸ بازی لیگ ۴۶ گل به ثمر رساند. اما رقیب قدیمی او لیونل مسی توانست با زدن ۵۰ گل لالیگا او را در جدول گلزنان شکست دهد اما تیم بارسلونای او با ۹ امتیاز پایین‌تر فصل را به پایان رساند.

این مطلب را هم بخوانید: خشم کریستیانو رونالدو کار خودش را کرد/ سرمربی النصر اخراج شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی