نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
۰ |
۰
کلوب| یزد ورزش ایران را در بهت فرو می‌برد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز یک ماه از قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در جام ملت‌های آسیا نگذشته است که شایعه‌ای عجیب آینده این رشته پرامید را تهدید می‌کند.

بعد از قهرمانی بلامنازع ایران در جام ملت‌های فوتبال ساحلی آسیا که در نخستین روزهای سال ۱۴۰۲ به دست آمد، حالا همه نگاه‌ها به شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی است تا با برگزاری این مسابقات در سطحی قابل قبول، خودمان را برای یک حضور مقتدرانه در جام جهانی امارات در پاییز سال جاری آماده کنیم.

اما لیگ برتر شروع نشده یک شایعه بزرگ جامعه فوتبال ساحلی ایران را تحت الشعاع قرار داده است؛ آن شایعه این است که تیم‌های مقاومت گلساپوش و صدرشیمی یزد که سال گذشته مقام قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده بودند قصدی برای حضور در مسابقات امسال ندارند!

برای این که به عمق فاجعه پی ببرید باید به ترکیب تیم ملی نگاهی بیندازیم تا متوجه شویم ۷ بازیکن از فهرست ۱۲ نفره تیم ملی از مقاومت گلساپوش هستند؛ جدا از این، تیم اول شهر یزد (گلسا) در سه سال گذشته بدون حتی یک شکست قهرمان ایران شده و تیم صدرشیمی هم که دیگر تیم تحت مالکیت مدیران گلسا است در اولین سال حضور خود در لیگ برتر نقش شگفتی ساز را ایفا کرده و به مقام نایب قهرمانی رسیده است.

اما داستان این عدم تیمداری دو نماینده یزدی در نوع خود داستان عجیبی دارد؛ چند روز بعد از بازگشت ملی‌پوشان فوتبال ساحلی جلسه ای بین استاندار و مالکان باشگاه‌های ورزشی برگزار شد که در آن انتقادی از سوی میرحسینی مدیر تیم گلساپوش به استاندار مطرح شد که چرا نزدیک به یک سال است که ورزش یزد مدیرکل ندارد… همین کافی بود تا پورسلمان، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان از این انتقاد ناراحت شود و فوتبال ساحلی را ورزش فان خطاب کند!

با لفظ فان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان از یک سو و از سوی دیگر مدیران گلساپوش و صدرشیمی که از جلسات استانداری خروجی مدنظرشان را دریافت نکردند قصدی برای ادامه باشگاهداری ندارند؛ روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی در محل فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود و تیم‌های گلسا و صدرشیمی تمایلی برای شرکت در قرعه کشی ندارند چراکه هنوز تمرینات دو تیم شروع نشده و حتی میرحسینی از مدیران گلسا با انتشار استوری در صفحه شخصی خود تلویحا از پایان پروژه ۱۵ ساله فوتبال ساحلی یزد خبر داده است!

محمدرضا سلیمی| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی