نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
کاپیتان استقلال به دنبال هت‌تریک در دربی/ سیدحسین کلین شیت می‌کند؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چنانچه سیدحسین حسینی بتواند در دربی پایتخت دروازه اش را بسته نگه دارد، به سومین کلین شیت در شهرآورد دست پیدا می کند.

استقلال برای پیروزی در دربی پایتخت، باید ابتدا مهاجمان حریف سرسخت خود را کنترل کرده و موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شود. وظیفه سخت و خطیری که بر عهده سیدحسین حسینی است و کاپیتان آبی ها باید در این بازی با حداقل اشتباه و با هدف کلین شیت وارد زمین مسابقه شود.

سیدحسین تاکنون در هشت دربی به مصاف پرسپولیس رفته است. نخستین تجربه او در شهرآورد پایتخت شیرین نبود و استقلال با تک گل علی علیپور که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، از سد تیم وینفرد شفر گذشت.

دومین دربی سیدحسین نیز با شکست همراه بود. جایی که او با یک گل بخودی، دروازه تیمش را باز کرد و استقلال استراماچونی برابر پرسپولیس کالدرون تن به شکست داد.

شهرآوردهای سوم و چهارم سیدحسین با تساوی ۲ – ۲ به پایان رسید. در دربی شماره ۹۲، سرخپوشان به لطف گل دقایق پایانی بشار رسن از شکست گریختند. اما در دربی ۹۳، استقلال توانست در ضربات پنالتی از سد حریف سنتی خود عبور کرده و راهی فینال جام حذفی شود.

سیدحسین سرانجام در شهرآورد پنجم موفق به ثبت کلین شیت شد. او در دیدار مرحله یک چهارم نهایی دروازه اش را بسته نگه داشت و در ضربات پنالتی نیز درخشید تا زمینه ساز صعود آبی ها شود. حسینی در دربی بعدی نیز که در دور رفت لیگ بیست و یکم برگزار شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید، دروازه اش را بسته نگه داشت.

حسینی اما در دربی های هفتم و هشتم نتوانست مانع از باز شدن دروازه اش شود. در دربی برگشت لیگ بیست و یکم که با تساوی یک – یک به پایان رسید، رودی ژستد در ثانیه های پایانی دروازه پرسپولیس را باز کرد.

هشتمین دربی کاپیتان استقلال نیز در دور رفت لیگ کنونی برگزار شد که گولسیانی ۲ مرتبه دروازه او را باز کرد تا عملکرد سیدحسین برابر پرسپولیس، ۲ شکست و ۶ تساوی و بدون پیروزی در وقت های قانونی باشد. او ۲ مرتبه در ضربات پنالتی از سد حریف سنتی گذشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال۴ پرسپولیس 0 IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    با دعای خیر میلیونها هوادار آبی پوش ، با هدایت و تدبیر کادرفنی حرفه ای و با دوندگی بی امان و تعصب بازیکنانمون انشالله برنده از زمین بیرون میایم و روح منصورخان ،ناصرخان ، آقاغلامحسین و سایر عزیزان از دست رفته تاج فوتبال ایران رو شاد خواهیم کرد .. انشالله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی