استقلالی‌ها روی بیانیه و مصاحبه تمرکز داشتند/ پیروزی در دربی کلید قهرمانی پرسپولیس است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم پیشین سرخپوشان گفت: پیروزی در دربی کلید قهرمانی پرسپولیس بود که توانست با شایستگی در دربی موفق باشد.

غلامرضا رضایی درباره  شرایط پرسپولیس در دو هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس با مشکلاتی که داشت توانست با شایستگی صدرنشینی را به دست بیاورد و حالا این تیم در آستانه قهرمانی قرار دارد. به نظر من تیم گل محمدی عملکرد خوبی در چند هفته اخیر برجای گذاشت و توانست دیگر رقبا را از پیش بردارد.

وی افزود: همیشه گفتند دربی ۶ امتیازی است و پرسپولیس در دربی ۳ امتیاز را تنها کسب نکرد و این تیم با برد دربی در بهترین شرایط روحی قرار گرفت و توانست با انگیزه بالا در بازی‌های بعدی به میدان برود و امتیازات لازم را کسب کند. برعکس بازیکنان استقلال بعد از شکست نتوانستند روحیه  لازم را داشته باشند و با مساوی با صنعت نفت عملاً از قهرمانی دور شدند.

رضایی در ادامه خاطرنشان کرد: پرسپولیس در این هفته با تیم گل گهر بازی دارد و این دیدار برای قهرمانی تیم تاثیر گذار است. پرسپولیسی‌ها باید بدانند هنوز کار آنها تمام نشده است و نباید مغرور به میدان بروند. همچنین نباید حریف را به هیچ عنوان دست‌کم بگیرند. باید با تمرکز بالا وارد میدان شوند و هر ۳ امتیاز را کسب کنند.

مهاجم  اسبق سرخپوشان ادامه داد: با توجه به اینکه بازی‌ها همزمان برگزار می‌شود پرسپولیس فقط باید روی بازی خود تمرکز کند و اگر دو بازی آخر را با پیروزی پشت سر بگذارد قهرمانی را به دست می‌آورد. در واقع قهرمانی پرسپولیس دست خودش است و نباید کاری به نتایج دیگر تیم‌ها داشته باشد.

غلامرضا رضایی در پایان در خصوص اعتراض باشگاه استقلال نسبت به داوری‌ها گفت: به نظر من بازیکنان استقلال بیش از آنکه در زمین تمرکز داشته باشد روی بیانیه نویسی و مصاحبه تمرکز داشتند و بازیکنان به دنبال مصاحبه‌های جنجالی بودند. فوتبالیست حرف‌هایش را در زمین مسابقه می‌زند و نباید کاری به دیگر مسائل داشته باشد. همانطور که گفتم پیروزی در دربی کلید قهرمانی پرسپولیس بود که توانست با شایستگی در دربی موفق باشد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آریا US ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    دقیقا حرف شما درسته و پرسپولیس باید بازی با گل گهرو ببره تا انشاالله خیال هواداران آسوده بشه❤❤❤❤❤❤
    • حامد IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      من شخصاازبازی بانساجی توقائمشهربیشترمیترسم تابازی گلگهرتوآزادی
    • رفیق آریا IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      نترس آقا حامد. بازی با گل گهرو ببریم دیگه بازی آخر بچه ها تمام تلاششون رو میکنن تا انشالله قهرمان بشیم‌.
  • ناشناس IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    کلید پیروزی داور و ماه و خورشید و فلک
  • عشقم پرسپولیس IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    نه داداش کلید ما غیرت بچه ‌‌ها بود ..کلید شما هم سوزن یه کاره است گیر دادن و متهم کردن دیگران.....خب بعداز اون صحنه که دقیقا ۹۰ دقیق دیگه بازی کردن اونوقت گل میزد و بازی میبرد
  • عای IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    پرسپولیس قبل از بازی با مس رفسنجان فقط روی داور حساب میکنه دیگه میدونه اگه گل نزنه پنالتی حتی خارج محوطه جریمه هم براش میگیرند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی