نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
۴ |
۰
گزینه تابستانی استقلال قرمزپوش می‌شود
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه حسین پورحمیدی تحت قرارداد این باشگاه است، گفت: این دروازه‌بان پس از پایان بازی‌های فصل جاری به تراکتور خواهد آمد.

علی‌اکبر ذوالمجیدیان اظهار کرد: امیدوارم در بازی برابر نساجی مازندران با حمایت پرشورها موفق به کسب پیروزی و ادامه روند موفقیت‌مان شویم تا در هفته پایانی رقابت‌ها با انگیزه‌ای مضائف به مصاف استقلال برویم.

وی در پاسخ به این سوال که چند درصد از هواداران می‌توانند در دیدار تراکتور و نساجی حضور پیدا کنند؟ گفت: تصمیم‌گیری در خصوص این موضوع بر عهده شورای تامین است و در جلسه قبل از بازی در این رابطه تصمیم گرفته‌ خواهد شد، اما فکر می‌کنم در صورت استقبال زیاد تماشاگران اجازه حضورشان در ورزشگاه به مانند بازی با سپاهان، بدون محدودیت باشد.

ذوالمجیدیان در رابطه با غایبان دیدار هفته پیش‌رو تراکتور، افزود: به‌غیر از هادی محمدی که محروم است، غایب دیگر و مصدومی نداریم.

وی اذعان کرد: حسین پورحمیدی تحت قرارداد تراکتور است و فصل آینده در این تیم حضور خواهد داشت، همچنین ماندن پوریا آریاکیا در تراکتور با بازگشت پورحمیدی به این تیم، پس از پایان فصل مشخص خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور در خصوص دو بازی حساس این تیم خاطرنشان کرد: پرشورها با تراکتور زندگی می کنند، آن‌ها با هر برد تیم محبوبشان خوشحال و با هر شکست این تیم غمگین می‌شوند، امیدوارم با موفقیت در طی دو بازی آتی بتوانیم، زحمات هواداران را که از جان و دل تراکتور را مورد حمایت قرار داده‌اند تا حدودی جبران کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اسنپ کاپ IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    مبارک خودتون مگه قحط الرجال دروازه بانه خخخخخخخخخخ
  • مسيح IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    خدا سرشاهده حسيني اصلا در حد ليگ يک هم گلر نيست چه برسه استقلال چرا رشيد فروختن اين نگه داشتن بازي با انگليس نميگم بايد مساي ميکرديم ولي خب يک دروازه بان درحد بيرانوند رشيد مظاهري پور حميدي بود نهايتا 3تا ميخورديم هرچي توپ امد نه نگفت يک شوتي مهار نکرد براي دل خوشي
  • محنود IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    سلام حسینی دروازه بان خوبی هست نمیدانم چرا عفت کرد
  • Türk Aslan IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    اصلان هر چقدر هم پول میدادن و استقلال قهرمان بود این فصل نه پور حمیدی بلکه خیلی بازیکنان هم تو نقل و انتقالات به استقلال دل خوش نمی کنن چون اولا آسیا رو از دست داده و مجوز نداره و تا ۲سه سال دیگه شایدم رفت کنار از فوتبال،دوما هیچ تیمی ارزش بازیکن رو نمی دونه جز تراکتور و بقیه فقط با چشم کنیز و بستن دهن با پول رو می دونن ،سوما سابقه تا اینجا نشون داده که هر کی خواسته بزرگ بشه طرفدار و شهرت و مقام جذب کنه یاد تراکتور و تبریز افتاده که خیلی ها اومدن با تراکتور خودشون رو معروف کردن و کشیدن بالا بعد به خواستشون رسیدن و با گذشت یه مدت کمی باز کوچیک و بی ارزش شدن ،همانند:مضاهری،آزادی،تیکدری،فروزان،تیموری،مهری،پیمان بابایی،ایمان سلیمی،و خیلی.... #_حرف-حق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی