دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
۶ |
۰
ستاره فوتبال ایران تیم ملی را به سید ۲ برد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی امید در مراسم قرعه کشی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در سید ۲ قرار گرفته است.

 با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مراسم قرعه‌کشی مسابقات مرحله انتخابی زیر ۲۳سال آسیا از ساعت ۱۰:۳۰ روز پنجشنبه (چهارم خردادماه) به وقت تهران در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود. ششمین دوره مسابقات انتخابی قهرمانی زیر ۲۳سال آسیا با شرکت ۴۳ تیم از تاریخ ۱۳ تا ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ در ۱۱ گروه (شامل ده گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی) برگزار خواهد شد. بر این اساس تیم ملی امید در سید ۲ و در کنار تیم‌های مالزی، میانمار، کامبوج، سوریه، هند و سنگاپور قرار گرفته است.

اما چرا تیم ملی فوتبال امید ایران در سید ۲؛ در حالی که فوتبال ایران جزء قدرت‌های اول آسیا به حساب می‌آید و جایگاه خوبی در رنکینگ فیفا قرار دارد...

گفته می‌شود سید بندی تیم‌ها بر اساس نتایج تیم‌ها در دوره قبل بازی‌ها محسوب می‌شود. تیم ملی فوتبال امید ایران در دوره قبلی این بازی‌ها که در تاشکند برگزار شد، در مرحله گروهی نتایج خوبی نگرفت و در نهایت نتوانست در بین ۴ تیم اول و دوم شد و از مرحله گروهی صعود کند. هدایت تیم ملی امید بر عهده مهدی مهدوی کیا بود و به خاطر حذف از مرحله گروهی این دوره به سید ۲ سقوط کرد! این بار غلامرضا عنایتی هدایت تیم امید را برعهده گرفته است.

گفتی است مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا هر ۲ سال یک بار برگزار می‌شود و هر ۴ سال یک بار تیم‌های برگزیده به مسابقات المپیک صعود می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پدرام CA ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    بله اونوقت اینکه از زمان طفولیت پدر مهدی مهدوی کیا به المپیک صعود نکرده ایم تقصیر کیه؟
  • پرسپولیس IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    از همین حالا میخوان تقصیرات را بندازن گردن مهدوی کیا.خوب نگهش میداشتید خودش هم مسئولیت کارش را قبول میکرد.اما مافیا و رانت عنایتی را مربی تیم امید کرد.تا به فاجعه نزدیک بشیم.
  • لنگ همیشه در اهتزاز IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    آنوقت لنگیها ناراحتند که چرا عنایتی مربی امید شده از نظر اینها باید یک لنگی مربی امید میشد که تیم را به سید 3 ببرد
  • مهرزاد IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    آقا مهدی قلب ما ایرانی ها هستش.بخاطر مدیران نالایق که در سید دو هستیم.پنجاه سال نمی‌تونیم المپیک بریم شد تقصیر آقای مهدوی کیا.دلیلشم مشخص چرا رسانه بد می‌نویسه براش
  • پرسپولیس IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    از همین حالا میخوان تقصیرات را بندازن گردن مهدوی کیا.خوب نگهش میداشتید خودش هم مسئولیت کارش را قبول میکرد.اما مافیا و رانت عنایتی را مربی تیم امید کرد.تا به فاجعه نزدیک بشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی