نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۵
ویدیو| مقایسه پنالتی‌های گرفته نشده تیم‌های لیگ برتر
منبع: تلوبیون
طول ویدئو: 04:16

تحلیلی درباره مقایسه پنالتی‌های گرفته نشده تیم‌های لیگ برتر ایران را ببینید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • هومن US ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    این برادر عزیز هم ما را بلانسبت حیوان شریف فرض فرموده ! امار می دهد کعنهو امار تورم . اولا کارشناس های شما خودشان محل اعتراض هستند ، اما به فرض قبول کارشناسی های شما، چطور ۹ پنالتی نگرفته ، هیچ امتیازی به استقلال اضافه نمی کرد ؟ یعنی ۶۲ امتیاز استقلال همان جا می ماند ؟ شما فقط این معما را برای من حل بفرمایید ؟ یعنی ۹ پنالتی نگرفته که در ۳ تای ان بازی مساوی شده ، در مقابل یک پنالتی نگرفته بر علیه شما که بازی برده حداکثر مساوی می شد معادل صفر امتیاز است ؟! بعد این ۹ پنالتی دیگه مو لای درزش نمی رفته ، یعنی تقریبا یا بازیکن را از وسط نصف کردند ، یا توپ را دو دستی گرفته اند ، آمار درست تر ۱۴ و یا حتی ۱۶ بود . برادر برو این دام بر مرغ دگر نه. اصل دعوا هم سر پنالتی گولسیانی است ، دو امتیاز از پرسپولیس کم کن ، ۱ امتیاز بده استقلال ببین چه می شود ولی آن را که صرف نداشت ببینیم . ماله نکشیم ، واقعیت را ببینیم و تلاش کنیم اشتباه ها را تصحیح کنیم .
  • محسن IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    این برنامه های کارشناسی که پشت سر هم گذاشته میشه تماما ماله کشی اتفاقات فصله پنالتی خارج محوطه. قبول گل آفساید. فشار روانی روی تیم های مقابل با خطاها و کارت های بی مورد همه این موارد در پخش های زنده مشخص بود. بالا برید پایین بیایید همه فهمیدن که فصل رو برای پیروزی درآوردید.
  • محسن IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    یک نفر مثل مجیدی بالا سر تیم بود نمیذاشت از درون و بیرون تیمو متلاشی کنید. قربانزاده کجا رفت؟ یعنی حساب پیروزی مثل آیینه زلال بود؟ این همه شرکت بورسی ملت رو به فنا دادن اون موقع قربانزاده کجا بود؟ تنها شرکت بورسی خطا کار استقلاله؟ یعنی دشمنی تا این حد؟ طرفدار هم صبری داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی