نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
‌خانه‌تکانی اساسی استقلال برای فصل جدید/ ساپینتو بماند ۳+۶ بازیکن از جمع آبی‌ها جدا می‌شوند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نگاهی به عملکرد بازیکنان تیم استقلال در طول فصل گذشته لیگ برتر مشخص می‌کند در صورت ادامه همکاری ‌ساپینتو با این باشگاه چه نفراتی از این تیم جدا خواهند شد.

با توجه به عملکرد ضعیف علیرضا رضایی دروازه بان دوم تیم استقلال در ۴ دیدار ابتدایی دور برگشت و صحبت‌های ‌ساپینتو با اعضای کادر فنی، یکی از جداشده‌های اصلی استقلال در صورت ادامه همکاری این مربی، علیرضا رضایی خواهد بود.

دیگر بازیکن ساختار دفاعی تیم استقلال که قطعاً دیگر در استقلالِ مدل ‌ساپینتو جایی نخواهد داشت ابوالفضل جلالی است که در طول فصل گذشته به ندرت از طرف سرمربی تیم به بازی گرفته می‌شد.

در جمع هافبک‌های تیم استقلال اغلب بازیکنان مورد توجه ‌ساپینتو بودند و مشکلی با این مربی نداشتند. مگر اینکه خود ‌ساپینتو  نخواهد از آنها استفاده کند. اما در خط حمله سجاد شهباززاده، امیرعلی صادقی، امیرارسلان مطهری و آرمان رمضانی جزو نفراتی هستند که با ادامه همکاری ‌ساپینتو یا خودشان می‌روند یا از سوی سرمربی با این باشگاه قطع همکاری خواهند کرد.

سجاد شهباززاده جزو مهاجمانی بود که هرگز نتوانست خواسته‌های ‌ساپینتو را برآورده کند. مطهری هم به جز مقطعی که اوج گرفت در سایر هفته‌ها بازیکنی کم اثر نشان داد. امیرعلی صادقی که پیش از جام جهانی جزو نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بود به خاطر دوری از ترکیب استقلال و سکونشینی به دنبال جدایی از استقلال است و آرمان رمضانی هم جزو نفراتی است که ‌ساپینتو هیچ اعتقادی به او ندارد.

‌خانه‌تکانی اساسی استقلال برای فصل جدید/ ساپینتو بماند ۳+۶ بازیکن از جمع آبی‌ها جدا می‌شوند

علاوه بر این شش بازیکن مهدی قایدی و محمد محبی نیز جزو نفراتی هستند که ادامه همکاری شان با استقلال نیازمند مذاکرات جدی حجت کریمی با مسئولان باشگاه‌های شباب الاهلی و سانتاکلارا است. البته اگر قرار بر ادامه همکاری ساپینتو با استقلال و ایجاد بار مالی دلاری برای استقلال باشد پرداخت ۶۰۰هزار دلار به سانتاکلارا و مبلغی در همین حدود به الاهلی هزینه‌های استقلال را به مراتب بیشتر کرده و احتمال جدایی این دو نفر قوت خواهد گرفت چون حتی در صورت پرداخت این مبالغ برای به خدمت گیری قایدی و محبی خود این دو بازیکن هم مبالغی در همین حدود یا حتی بیشتر را درخواست خواهند کرد.

اما دیگر بازیکنی که شاید دیگر در استقلال جایی نداشته باشد حسین حسینی است که انتقادات زیادی از سوی هواداران و البته خود ‌ساپینتو نسبت به عملکردش صورت گرفته است. ظاهراً این تغییرات از نظر ساپینتو به منظور خانه تکانی اساسی برای فصل جدید لازم است.

طبق اعلام حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اگر سرمربی این تیم تا روز پنجشنبه قرارداد جدیدش با این باشگاه را امضا کند باید منتظر جدا شدن این شش بازیکن بعلاوه بلاتکلیفی سه بازیکن دیگر هم باشیم که شاید در نهایت به قطع همکاری شان با استقلال بیانجامد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • ناشناس IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    حسین حسینی و ارسلان مطهری بازیکنان‌خوبی هستن اما از بابایی بازی آنچنانی ندیدیم
  • شادی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    این چندتا هوادار هم که مونده با این حرفا گول نزنید! تا زمانی که تمام این بازیکن ها رو که از فوتبال فقط حرف زدن و بهانه گرفتن رو بلدن و تا زمانی که مدیران با پرستیژ و باسواد نیاورد و تا زمانی که هرکس که یه نیم فصل برای الستقلال بازی کرده خودش رو پیش کسوت بنام! و تا زمانی که همه رو مقصر بدونید الا خودمون! و تا زمانی که برای یه مربی و دو بازیکن قرضی برای یه فصل 368 ملیارد پول مردم رو تو جوی آب بریزید وضع این تیم همین است! الان ده ساله! با همین فرمان تا بیست ساله دیگه هم وضع همینه.لطفا به خودن و مردم دروغ نگی! و تا زمانی که مدیر نه برای تخصص و فقط برای پینه روی پیشانی انتخاب شود وضع همینه!
  • مشکل اصلی حسینیه IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    حسینی بره تیم درست میشه بزرگترین اشتباه مجیدی این بود که نگهش داشت رشیدورد کرد فقط چون رشید با مددی دعواش شده بودو فسخ کرده بود خود فرهاد بارها تیمو ول کردرفت حتی بعنوان مربی
  • 6 IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    ساپي بايد بمونه+ استاد چشمي و حسيني گريه رو و دايوزن تخته شنا هم ايضا
  • مهدی همدانی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    تیم کیسه قبل از خانه تکانی بازیکن نیاز به کار فرهنگی داره که باید بطور جدی روی این مسئله کار کنه
    • آبی رنگ عشقه IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
      آره لابد باید معلمش هم لنگیهای بی فرهنگ تر از تمام بی فرهنگهای دنیا باشند. ضمنا استقلال با ساپینتو به هیچ جا نمیرسد
  • ع ق QA ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    هر چند اخلاق در فضای مجازی نگران کننده است ولی اخلاق در فوتبال استقلال واقعا به فنا رفته است اینهمه نق زدن و فحاشی کل وقت بازیکنان مسئولان پیش کسوتان و طرفداران را قبل در حین و بعد از بازی گرفته تا کم کاری فنی و بد کار کردن را پوشش بدهد این موضوع اصلا در استقلال منطق ندارد و ده ها برابر دیگران است و یک بار نمی نشینند بی عدالتی های که بنفع خودشان است را بررسی کنند
  • M IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    ساپینتو رفتنی شده،الکی بازی نخورید،نمیزارن استقلال قدرت بگیره،مطمئن باشید
    • ارتش سرخ IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
      نمیذارن قدرت بگیره؟؟؟ کلی مهاجم و بازیکن خوب گرفتید دقیقا منظورت از قدرت چیه؟؟ خسته نشدید از عذر وبهونه؟ ینی واقعا ده سال یک جام همش مال همین بهونه تونه؟؟ سه تا جام حذفی دیگه که با پرسپولیس نبود نساجی و فولاد هم داورا قهرمان کردن؟؟؟
  • محسن IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    فقط مربی ایرانی .نکونام
  • علی رفیعی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    سلام.من بارها درمورد ساپیتنو نظرهاموبه عنوان هوادار تیم استقلال گفتم.گفتم این مربی حواشی داره و برای تیم بزرگ استقلال مضر هست ایشون چهارماه هم محروم شده معذرت میخوام قرارداد با ایشون ببندی بعد یه خشت اجر بیاریدبندازید کنار زمین بعنوان مربی؟ نتایج هم مشخصه استقلال سوم لیگ و دراخر فینال جام حذفی شکست خورد.ادامه همکاری رو نمیدونم چجور ارزیابی کنم برخی معتقدن ساپینتو خوبه ولی بیشتر معتقدهستن مضره..بایدبه همه احترام گذاشت هم مخالف هم موافق اگر قراره برمذاکره وموندن ایشونه باید تدابیری به کار بگیریدکه حواشی رو برایه همیشه از ذهنش بندازه بیرون چونکه ویران کرد استقلال رو..ایشالله هرچی خیره بیوفته من نکونام رو درنظردارم به عنوان مربی تیم ولی حالا بازم مدیران شاید بودجه کافی ندارن بازم تمایل دارن با ساپینتو قراردادامضا کنن .
  • بهرام IT ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    باز هم میخواهند این به درد نخور را نگه دارند!!استقلال فاتحه اش خوانده هست.فصل بعد با سائوپینتو و سلمانی و مهری و بابایی همین سوم هم نخواهد شد....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی