نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
ناگفته‌ها از شب پر ماجرای ساپینتو در ایران/ شیشه هتل را شکست؛ غیرعادی و مهارناپذیر بود!
منبع: فوتبالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهایی که هنوز تکلیف ادامه همکاری استقلال با ریکاردو ساپینتو مشخص نیست، اخبار عجیبی درباره مربی پرتغالی به گوش رسیده است.

از مدتها قبل این شایعه و خبب درباره ریکاردو ساپینتو وجود داشت بود که او برخی اوقات و به خاطر عاداتی که از قبل در نوشیدن دارد، حالت طبیعی نداشته و همین موضوع، یکی از دلایل عصبانیت‌های عجیب او در حین بازیهاست.

چند روز پیش بود که در فضای مجازی خبری منتشر شد مبنی بر آنکه دلیل تعویق یک روزه سفر ساپینتو به کشورش، ربطی به دیر رسیدن او به فرودگاه نداشته و او به خاطر داشتن حالت غیرعادی، اجازه ورود به هواپیما را پیدا نکرده است!

در شرایطی که هنوز صحت و سقم این خبر معلوم نیست، روزنامه گل، تیتر یک شماره امروزش را به یکی دیگر از حواشی مربی پرتغالی اختصاص داده است.

بر اساس ادعای این روزنامه، ساپینتو بعد از یکی از باختهای تیمش و در شرایطی که حالت طبیعی نداشته، در بازگشت به هتل محل اقامتش، یکی از شیشه‌های هتل محل اقامتش را شکسته است!

اگر یادتان باشد تا مدتها یکی از دستهای ساپینتو بسته بود و بعد از باز کردن بانداژ، تعداد بالای بخیه های دستش و شکل و شمایل دلخراش بخیه های دست راستش، سوژه عکسهای رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شده بود.

در هر حال مسئولان هتل هم خیلی زود ماجرا را به گوش مدیران استقلال رسانده و البته آنها را تهدید می‌کنند که اگر خسارت 25 میلیون تومانی را فوری به حساب هتل واریز نکنند، ماجرا به پلیس و البته رسانه‌ها کشیده خواهد شد. تهدیدی که جواب داده و خیلی زود پول دسته‌گل! ساپینتو به هتل پرداخت می‌شود.

البته فوتبالی متوجه شد که پس از شکسته شدن شیشه هتل، ساپینتو از هتل اخراج شده و مدیران هتل به هیچ وجه راضی نشدند که او در هتل بماند. 

دیشب حجت کریمی سرپرست استقلال اعلام کرد که هزینه اجاره هتل ماهیانه ساپینتو و دستیارانش، یک و نیم میلیارد تومان در ماه بوده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • Atilla IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    واقعا" اینجا از مستعمرات پرتغال هست؟ وقتی توی هیچ رده فوتبال ملی وباشگاهی موفق نیستیم بخاطر تفکرات وعملکرد آماتوری خودمون هست.این آقافردا توی کشور خودش درمورد ماولاپوشانیهای مدیران چه حرفهاکه نمیزنه.خجالت آوره باز بهش پیشنهاد تمدید قرارداد دادن.بابا بمیرین بهتراز آبروریزی هایی که بخاطر بی لیاقتی شماهای مدیر نما ماباید تا سرمون روازخجالت پاییین بندازیم.
  • کیثه ی کثیف IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    ایول به این مملکت اسلامی!طرف اومده اینجا ماهی یک ونیم میلیارد فقط پول اسکانش رو میدن که مست کنه و کافه بهم بریزه !😂😂😂احتمالا چند تا مثل حیدری و طاهری هم گذاشتن دم دستش که تا مست میکنه نقش کتکخورهای فیلم فارسی ها را براش بازی کنند.فقط فرض کنید حکومت حکومت قبلی بود !و طرف هم امریکایی!!!
  • محمدان بنگلادش IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    وقتی طرفداران پیروزی کفیر دقت بفرمائید کفیر نه کبیر چون در ایران کبیر فقط مخصوص تاج کبیر هستش نه پیروزی به طرف یه مربی سنگ و بطری پرتاب کنند و داوران به طرف یه تیم غش کنند و در همه بازی ها بدون استثناء به نفع تیم پیروزی کفیر سوت بزنند توقع دارید آبروی ایرانی نرود تا زمانی که این لکه ننگ ورزش ایران پیروزی کفیر هست ورزش ایران آبرو نداره
  • یه سرخ پوست IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    بنگلادشی قشنگ فشاری که پیروزی بهت وارد کرده واضح و مبرهنه!توصیه میکنم به دم نوش نوش جان کن!خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی