نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پرسپولیسی‌ها برای اخراج ساپینتو برنامه داشتند/ سرمربی استقلال حرف کمیته فنی را گوش نمی‌کند/ آقای مایلی‌کهن حرمت قلعه‌نویی را نگه دار!
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

شاهرخ بیانی، مربی و کاپیتان اسبق استقلال که با این تیم قهرمان آسیا هم شده معتقد است ریکاردو ساپینتو با برنامه‌ریزی قبلی تیم پرسپولیس اخراج شد.

این روزها در مورد انتخاب سرمربی جدید برای استقلال بحث‌های زیادی مطرح است و همین مسئله موجب شد تا سراغ شاهرخ بیانی برویم؛ کاپیتان اسبق استقلال که دستیار اول ساکت الهامی محسوب می‌شود.

استقلال دوباره برای انتخاب سرمربی جدید در دوراهی مربی ایرانی یا خارجی قرار گرفته است؛ به نظر شما کدام یک بهترند؟
سرمربی خارجی زمان می‌برد تا با تیم و شرایط فوتبال ما آشنا شود. چنین فردی نسبت به بازیکنان شاغل در لیگ برتر ما شناخت ندارد. باور کنید تیم بستن از مربی‌گری سخت‌تر است. فکر می‌کنید چرا استقلال قهرمان نشد؟ استقلال قهرمان نشد چون ریکاردوساپینتو  تیم را خودش نبسته بود. شک نکنید اگر تیم را خودش می‌بست استقلال قهرمان می‌شد. من به مسائل رفتاری و قضیه محرومیت ۴ ماهه او کاری ندارم اما به لحاظ فنی معتقدم اگر ساپینتو این فصل در استقلال بود قطعا با اشراف بیشتری که پیدا کرده بود نتایج بهتری می‌گرفت. مسابقه فینال جام حذفی را ببینید. استقلال باید در خط میانی تعویض می‌کرد اما هافبک نداشت دلیل این امر هم آن بود که در ابتدای فصل اصلا درست تیم بسته نشده بود. نکته این‌جاست که مشخص نیست استقلال را تابستان سال گذشته چه کسی بسته و هیچ‌کس هم مسئولیت آن را قبول نمی‌کند.

البته گروهی از هواداران استقلال معتقدند رفتاری که سرمربی این تیم پس از به ثمر رسیدن گل تساوی انجام داد مثل یک آب سردی بود که روی تیم ریخت و موجب شد بازیکنان انگیزه خود را از دست بدهند. استقلالی‌ها می‌گویند اگر ساپینتو آن حرکات را نمی‌کرد و اخراج نمی‌شد شانس قهرمانی در جام حذفی به مراتب بیشتر می‌شد.
من این مسئله را کاملا قبول دارم. استقلال جام را به ساپینتو باخت. نه فقط به سرمربی خود بلکه جام را به ریکاردو ساپینتو و نیمکت خودمان باختیم. نیمکت استقلال تحت هیچ شرایطی نباید اجازه احساساتی‌شدن به سرمربی را می‌داد چون همه می‌دانستند اگر احساساتی شود کنترل کار از دست درمی‌رود و متاسفانه همین اتفاق هم رخ داد. از طرف دیگر یک سری نکات مهم وجود دارد که باید سرمربی و دستیارانش خیلی از آن مراقبت کنند؛ برای مثال روی گل دوم پرسپولیس مدافعان طوری جاگیری کرده بودند که دید دروازه‌بان کور شده بود. آن‌ها باید چند قدم جلوتر می‌آمدند و روی خط شش قدم می‌ایستادند. من داشتم بازی را با ایمان عالمی تماشا می‌کردم و همانجا گفتم این کار خیلی خطرناک است بازیکن در آن شرایط تمرکز لازم را ندارد و این وظیفه مربیان است که از کنار خط هشدار بدهند و بگویند محل ایستادن خود را اصلاح کند.

یکی از مربیانی که برای استقلال کاندیدا شده لوپز است. سرمربی اسبق رئال مادرید که البته حالا حدود ۵ سال است کار نمی‌کند! واقعا چنین آدمی می‌تواند به استقلال کمک کند؟
متاسفانه در فوتبال ما کارشناسی صورت نمی‌گیرد و مشخص نیست روی چه مبنایی افراد انتخاب می‌شوند یا انتخاب نمی‌شوند! یک مثال ساده به شما بگویم. از وقتی اسم ساکت الهامی به عنوان یکی از کاندیداهای سرمربیگری استقلال مطرح شد خیلی‌ها در فضای مجازی شروع به سمپاشی کرده‌اند. متاسفانه این کانال‌های تلگرامی فوتبال ما را نابود کرده و پدر فوتبال ایران را در آورده است. بعضی از این کانال‌ها توسط جوانان ۲۰ ساله اداره می‌شود که اصلا بازیکنان استقلال و پرسپولیس را نمی‌شناسند بلکه فقط کانال راه انداخته‌اند تا پول دربیاورند یکی می‌آید و چون از قیافه ساکت الهامی خوشش نمی‌آید می‌گوید او به درد استقلال نمی‌خورد! با چه استدلالی می‌گوید او به درد نمی‌خورد؟ آیا عملکرد فنی‌اش را دیده‌اید؟ آیا کارنامه‌اش را ضعیف می‌دانید؟ آیا با شاگردانش صحبت کرده‌اید؟  وقتی دنیزلی از تراکتور رفت قرار شد آقای الهامی مربی موقت باشد تا یک سرمربی خارجی بیاید اما بازیکنان بزرگی مثل مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی که آن زمان در تراکتور بودند و کاپیتان تیم ملی هم شده‌اند پس از چند روز پیش مدیران باشگاه رفتند و از آن‌ها خواستند ساکت الهامی را حفظ کند چون توانایی فنی دارد در نهایت همین مربی توانست تراکتور را قهرمان جام حذفی کند و چنین کار بزرگی را با نساجی هم تکرار کرد.

استقلال دوباره صاحب کمیته فنی شده اما خیلی‌ها نگران هستند تا تجربه تلخ و ناموفق سالیان گذشته دوباره تکرار شود. به نظر شما سرمربی استقلال هر کسی که باشد حرف کمیته فنی را گوش می‌کند؟
نه. واقعیت امر این است که هرکس سرمربی شود حرف کمیته فنی را گوش نمی‌کند چون اصلا این کمیته در فوتبال ما جا نیفتاده است و مسئله صرفا به استقلال هم محدود نیست. کمیته فنی مهمترین کمیته برای هر باشگاه است و سرمربی باید پس از هر مسابقه پیرامون عملکرد تیمش به این کمیته توضیح بدهد اما چنین مسئله‌ای در فوتبال ایران وجود ندارد. من به همه عزیزانی که برای کمیته فنی استقلال انتخاب شده‌اند احترام می‌گذارم اما معتقدم حتی گزینش افراد برای چنین جایگاهی در هر باشگاهی نیز یک مقوله کاملا کارشناسی‌شده است و باید با نهایت دقت انجام شود.

از چه نظر؟
تقریبا همه دوستانی که انتخاب شده‌اند در فوتبال ایران کار مربی‌گری می‌کنند. برای مثال اگر پیشنهاد کار به آقای پاشازاده یا نامجومطلق در تیم‌های دیگری غیر از استقلال بدهند طبیعی است که این عزیزان هم باید شرایط خودشان را در اولویت بگذارند. در چنین وضعیتی اگر از استقلال بروند کمیته فنی ناقص می‌شود. به نظرم کمیته فنی باید متشکل از افرادی باشد که آگاهی کامل نسبت به امور تاکتیکی و بستن تیم دارند اما به خاطر شرایط سنی دیگر کار مربیگری نمی‌کنند.

یک سوال دو وجهی؛ اول این‌که شاهرخ بیانی هنوز هم دوست دارد که روی نیمکت استقلال بنشیند؟ نکته بعدی این‌که به نظر شما ساکت الهامی توانایی سرمربیگری در استقلال را دارد؟
در مورد خودم که بله. واقعا آرزویم است به عنوان مربی روی نیمکت تیمی بنشینم که جوانی خودم را در آن سپری کرده‌ام. در ارتباط با سوال شما پیرامون ساکت الهامی هم به عنوان یک ملی‌پوش اسبق که سابقه کار با ایشان را دارم قاطعانه می‌گویم ساکت الهامی آدم امتحان‌پس‌داده‌ای  است که می‌تواند سرمربی استقلال باشد. این مسئله را اصلا به واسطه همکاری با او نمی‌گویم بلکه چون کارش را دیده‌ام به توانایی‌هایش ایمان دارم.

به عنوان آخرین سوال برسیم به ماجرای اختلاف محمد مایلی‌کهن و امیر قلعه‌نویی که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است.
اصلا قشنگ نیست. باور کنید اصلا قشنگ نیست. روزی که آقای مایلی‌کهن به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد من خودم به عنوان یک هم‌بازی قدیمی به ایشان تحت عنوان یک بزرگتر تبریک گفتم و از انتخابش حمایت کردم حالا هم از این دوست عزیز می‌خواهم حرمت امیر قلعه‌نویی و تیم ملی را نگه دارد. به هر حال امیر الان سرمربی تیم ملی مملکت ماست؛ تداوم این مسائل متاسفانه کار را به ورزشگاه‌ها می‌تواند بکشاند و اتفاقات تلخی رخ می‌دهد. هرچقدر حرمت‌ها حفظ شوند بازیکنان جوان هم بیشتر از ما یاد می‌گیرند و به بزرگترها احترام بهتری می‌گذارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵۴
  • ساوالان IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    تا قلعه نوعی هست فوتبال ایران درجا قدم رو!!!!!!!!!!!!!!!
    • آرش US ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      بله مهدوی کیا مربی امید بود ۶ دوره قهرمان المپیک شدیم ۵ دوره هم با حمید استیلی و مابقی. ۴ تا هم جام جهانی و ۶ تا هم اسیا با علی دایی و همین مایلی کهن و برانکو و کیروش و مابقی بردیم الان با قلعه نوعی داریم در جا میزنیم. اخه متوهما فوتبال ما کی و کجا چیزی بوده که الان فکر میکنید با قلعه نوعی درجا میزنه.
    • معترض IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      جناب آرش خان، خودتو مسخره کن ،دنیای فوتبال مثل جت درحال پیشرفته ما داریم درجا میزنیم با قلعه به هیچ‌ جا نمیرسیم ،ژاپن و کره و تازگیهاعربستان کاری کردند کارستان ،عربستان ۴تا تیم اولش را واگذار کرده به کمیته ایی که خرج این تیمهای ثروتمند و میده و ربخت و پاش اونا فوق العاه است ما هنوز در گیر سهم پخش هستیم ،با داوری هایمان گند زدیم به همه چی هرکی ساز خودشو میزنه،پس واقعا با قلعه نوعی بجایی نمیرسیم ،نه اینکع مربی بدی باشه نه قلعه عالیه ولی برای تیمهای باشگاهی خودمونو گول نزنیم عوامل فوتبال ما هیچکدومشون فوتبالی نیستندبا قلدر بازی روسای غیر ورزشی فدراسیونها یه کاری گیرشون اومده،دلگیر شدی ،شرمنده
    • امیر علی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      حاجی مایلی هر ایرادی داشته باشه صداقت راستی اش رو همه میدونن اهل زیر رو کشیدن نیست مثل بعضی ها ادعای زندگیم آبی بعد واسه قرارداد چرب نرم بلند شه بره لباس قرمز تن کنه نبوده جناب کریمی اگر جای خالی در باشگاه دارید شاهرخ بیانی بنده خدا بیکار شده یه پستی مثل ممد نوری به ایشون بدید مطمئن باشید مصاحبه ها کمتر خواهد شد
    • مافیای لنگ (رسانه ،رانت ،پول وقدرت) IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      میخای حمید استیلی رو بیارن؟؟ یا درخشان ؟؟! مهدوی کیا چی؟؟ با جعل وصغر سنی و گند کاری دست از پا درازتر برگردیم؟؟ چرا شما لنگی ها اینقدر طلب کارید؟ مگه فوتبال ایران ارث پدری تون است که باید در همه جیز دخالت کنید؟ و همه چیز باید زیر نطر شما باشند؟ شنا باید همه چیز رو بنام خودتون مصادره کنید؟ دیگر تیم ها استقلال سماهان تراکتور و گل گهر و مس و صنعت نفت و...هیج حقی از این فوتبال ندارن..؟؟ مگر در طول چهل سال گذشته کم به شما رسیدگی شده..با پول همه را خریدید بازیکن ستاره ثبات مدیریت و..و.. بعد سینه سپر میکنید افتخار بهش می کنید؟؟!!
    • حسین IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      مایلی کهن اگر مربی خوبی بود الان در دسته دو یک تیمی را داشت درود بر شاهرخ بیانی ودرود بر امیر خان قلعه‌نویی خار چشمان لنگی ها متوهم
    • علی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      باسلام من به عنوان یک طرفدار پرسپولیس ،حالا که اقای قلعه نویی سرمربی تیم ملی انتخاب شدند ،براشون ارزوی موفقیت دارم وامیدوارم باایشون قهرمان جام ملتها شویم چون افتخارش برای ایران وایرانی است
    • ناشناس IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      حرف حساب جواب نداره
  • حاج قدرت IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    صرفا برای دیده شدن !
    • چقدر شبیه شاهرخ بیانیی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      اونیکی بیاد اینو اخراج کنه توی دقیقه ۹۹ وقتی حتی خود استقلالیا امید نداشتن به گلزنی، یکی به من بگه چرا این چیزا رو قبل بازی ۱ نفر به ساپینتو نگفت و یکی بگه برای حرفش چه دلیلی داره.... فدراسیون واقعا چقدر کارش توی محاسبات دقیقه🤣🤣🤣
    • کیسه کش عقده ای IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      چقدر هم که شما حرمت نگه داشتی ؟! خخ خسته نباشی واقعاً آقای تبانی
  • کمال آبی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    آقا شاهرخ. آب به آسیاب پرسپولیسی ها نریز
  • محسن IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    آفرین بامعرفت گل گفتی
  • سلیم IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    مرسی عمو شاهرخ. انشاالله نیمکت استقلال بشینی
  • رضا کرمی US ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    آره واقعا تقصیر تیم پرسپولیسه لااقل اگه یه باخت تو حذفی به استقلال میداد ساپی میموند حیف شد
  • آبی پررنگ IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    ایشالله خودت برمی‌گردی ولی بدون ساکت الهامی
    • کیسه هوچی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      آخه چرا بدون ساکت اون بنده خدا که تمام سعی خودشوکرد برای شما
  • مهدی س US ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    من دو بار خوندم؛ کجا گفته ماجرا توطئه پرسپولیسی‌ها بوده؟5
  • مهدی س US ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    من دو بار خوندم؛ کجا گفته ماجرا توطئه پرسپولیسی‌ها بوده؟5
  • امیر IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    من نمیدونم این کیسه ها چی میزنن فازشون چیه خخخخ
  • طاها IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    استقلال جام رابه ناداوری وعدم رعایت عدالت باخت
  • حمید IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    این شاهرخ دو رو یادش رفته استقلال و برا پول به رقیب فروخت لطفآ حرف نزنی بهتراست
    • ۶پُلیس،هُوچیگَرِ داخلی،حَقیرِ آسیایی IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      پسرم، شما سنت به این چیزا قد نمی‌ده و از چیزی که اطلاع نداری، حرف نزن، چون شعور خودتو زیر سوال میبری.
    • حامد IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      لنگی شما چند سال با بابا مسعود جام گرفتید امسال با افشاریان
    • مهدی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      آقای هوچی‌گر باید بگم اول خود شاهرخ به شاهین احترام بذاره. این همون قلعه نویی هست که وقتی شاهرخ برگشت استقلال با باند خودش گفته بود شاهرخ دیگه نباید کاپیتان باشه. حالا چون از بیکاری در اومده و یه مدت دستیارش شده، قلعه نویی شده خوبه؟ نمیخواد الکی جلوی صحبت های مهم آقای مایلی کهن رو بگیره. احترام! برید برای ساپی طرح سرامیکی درست کنید که به اجبار با دویست هزار دلار یعنی یک پنجم تا یک چهارم مبلغ استقلال با آپوئل نیکوزیا بسته بود.الان اینترنت هست. روزی که نام ساپینتو اومد در گوگل جستجو کردم و حرکاتش رو دیدم و کارنامه کاریش. بیشتر مواقع اخراج شده بود توسط باشگاه، رفتارهای هیجانی و نابجاش معروف بود(از جمله خوابیدن جلوی نقطه پنالتی در اعتراض به تصمیم داور) فقط هم با استاندارد لیژ قهرمان ژوپیرلیگ شده بود. فقط چون جلوی تیم های وسط و پایین جدول خوب بود، چرا جوگیر شدن؟ چه کسی ایده این طرح سرامیکی رو داد؟ با چه هزینه ای؟
  • شهرام IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    هرچی فساده از تیم ابی امثال قلعه نویی و دوربریاشونه!!تا اینها هستن فوتبال ایران درست نمیشه!!
    • اسلم بلوچ IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      ‌۱۶ تیم داریم نگاه کنید چند باشگاه مربی استقلالی داشتن با تبانی هم استقلال به جای نرسید یک گل گهر قلعه نو ۲ساکت االهامی هوادار ۳عنایتی نفت مسجد سلیمان ۴ نکونام فولاد ۵ ربیعی مس رفسنجون ۶ ویسی نفت ۷ سپاهان خارجی ۸ تراکتور خارجی ۹ نساجی خارجی ۱۰المینیوم رحمتی ۱۱ خود استقلال مربی پرسپولیسی ۱۲ذوب آهن تارتار ۱۳ پیکان مجتبی حسینی ۱۴ خود پرسپولیس یحیی اما مربی بی طرف فقط مس کرمان و مربی های خارجی باز استقلالی ها می نالن
    • مهدی تاجی US ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      فکر کنم فیلم زیاد نگاه می کنی تا اینکه فوتبال ببینی چیزی می زنی چی می زنی؟ دیگه کم مونده رئیس جمهور بیاد بگه سلام من لنگی هستم. دیگه نماینده مجلس. امام جمعه تهران. وزیر ورزش رئیس فدراسیون همه لنگی هستن داور ها هم که تو جام حذفی مشخص شد چیکارن. هر سال هم مدیرانی برامون می زارن که هم مربی رو تمدید نمی کنن و هم بازیکنان خوب به هر شکلی که بشه میدن میره یا پولشون هشت ماه نمیدن بازیکن خودش فرار کنن با این همه بی ثباتی تو تیم و مدیریت دزد ما سوم شدیم خییلی حرف
    • کیسه تبانی IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      اسلم بلوچ عزیز کیسه کش ها بالآخره با کمک بابا حمید کیسه کش اکثریت تیم های لیگ برتری رو قبضه کردن و با همین روش تیم کیسه حکومتی با مربیگری فرناز مجیدی تونست قهرمان قلابی بشه. البته عوامل بابا حمید کیسه کش مثل رسول پناه پرسپولیس رو تا مرز نابودی کشوندن تا تیم سوگولی کیسه تونست یه قهرمانی غلابی بیاره
  • عین IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    بنازم به مایلی کهن پته قله رو در آورد. مایلی حرفش درسته
  • شیشتقلالی دو چرخه سوار خخخ IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    ما پرسپولیسی‌ها بشدت از شاهرخ بیانی جهت مربی گری در استقلال حمایت می‌کنیم..
    • محسن IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      ما....
  • هادی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    سلام به همه دلیل عدم پیشرفت فوتبال ایران سبز شدن قارچ های سمی و مافیایی فوتبال ایرانه که سم ترینش گروهبان بزرگه دقت به لیگمون کنید چندتا مربی کیسه کش که نه دوره فوتبالی خیلی خوبی به لحاظ ملی داشتن و نه رزومه مربیگری در تیمهای لیگ پایینتر یهو شدن سرمربی یه سری از تیمها که هر ساله دارن تو تیمهای لیگ به دست میشن به رحمتی دقت کنین دروازه بان پدیده بود یهو کردنش سرمربی بدون هیچ رزومه ای اول فکر کردیم چون اونا نمیخوان پول خرج کنن اینکارو کردن ولی الان که نگاه میکنی میبینی نه کلا برنامه ریزی دلالهای فوتباله یا عنایتی و فکری و چند نفر دیگه جالبش اینه کیسه کشا هر ساله به تارتار گیر میدن که با پرسپولیس تبانی میکنه داستان اونجا قشنگ میشه که همین کیسه پارسال نصف بیشتر امتیازهای قعرمانی رو از همین مربیا گرفته و برعکس جلوی ما با هر لجن بازی سعی کردن امتیاز بگیرن تا عقده ده ساله قهرمان نشدن بزنه بیرون اونوقت همینها از لیگ پاک و قهرمانی پاک حرف میزنن که مرغ پخته خنده ش میگیره لیگی پویاست که مربیانش دانش فوتبالی داشته باشن نه اینکه با زد و بند و دلالبازی تیمداری کنن
    • کیسه کش حقیر IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      دمتگرم خیلی قشنگ گفتی حرف حق
    • مافیای زرد و آبی IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      دقیقاً زدی تو خال. منتها مافیای کیسه کش جماعت خودش رو زده به ن......مثل روز روشنه که بعد از فراری دادن ستاره های پرسپولیس و فراری دادن بهترین مربی تاریخ پرسپولیس برانکو و مدیر موفقی مثل طاهری و آوردن کسی مثل ایرج عرب و رسول پناه خائن دیدن نخیر هر بلایی سر پرسپولیس میارن پرسپولیس قهرمان میشه نشستن و فکر کردن که بهترین راه دادن اکثریت تیم های لیگ برتری به جماعت کیسه کش و راه دادن و وا دادن این جماعت جلو کیسه و برعکس خودکشی اونها جلو پرسپولیس ؟! با همین روش مافیایی بالاخره تیم کیسه با کمک امتیازات کمک معیشتی و پنالتی های اهدایی یه قهرمانی غلابی آورد اونم بدون باخت. خخ واقعاً مرغ پخته غش غش میکنه
  • علی IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    در کل نیازی نیست باهم بحث کنیم فقط کسانی بیان سره کار دلسوز فوتبال باشن بخدا زشته برای ما ایرانی ها ما ریشه دار تمدن هستیم متاسفانه امروزه در فوتبال ما رفتارها خیلی بچه گانه هست
  • کامران IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    برادر من هرکس سنگ خودش رو به سینه میزنه . ایشون از ساکت الهامی حمایت میکنه چون یه باند هستن دست جمعی بیان بشینن رو نیمکت استقلال. امان ازاین مافیا و باند بازی
  • مسعود IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    لطفا استقلالی ها خصوصا پیشکسوتان این تیم تا مدتی حرف نزنند چون تمام بدبختی ها ی این تیم از حرف های کلیشه ای و چرت شماها است
  • مسعود IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    تیم ملی با گروهبان قندلی فقط پیش به سوی سقوط با سرعت زیاد گروهبان قندلی چندین سال با این تیم های متمول چه گلی به سر خودش زده
  • سینا IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    فدراسیون.. یه دلیل منطقی و فوتبالی بیاره که چرا قلعه نویی و عنایتی شدند سرمربی.. چرا به افکار عمومی اهمیت نمیدن؟ چرا باید همش ازمون و خطا باشه؟ چرا هیچ نهادی نمیتونه جلوی تاج و دارودسته اش و مافیا وایسه؟
  • مهرداد طاهر IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    ما زمانی با مایلی کهن به کره 6تا زدیم و به عربستان 4تا مایلی کهن تیمی رو ساخت که بعداً همون تیم تونست بره جام جهانی !ایکاش به این مربی وقت میدادن ! مایلی کهن چون حرف حق میزنه حرفاش به مذاق خیلی ها خوش نمیاد وبخاطر همین رک گویی وعدم چاپلوسی به حقش در فوتبال در زمینه مربی گری نرسیده !
    • امین IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      همون تیم تونست بره جام جهانی.یعنی نمیدونی یعد از اخراج مایلی واضافه شدن چند بازیکن تازه با معجزه بازی بااسترالیا تیم ملی بهرام جهانی رفت
    • حمید IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      تیم مایلی کهن در ۹۶ ترکیب بازی با عراق بود که باختیم و بعد از تهران ترکیب را بهش دیکته کردند و در ضمن عربستان را با فوق ستاره های تکرار نشدنی، دایی و خداداد و کریم و مهدوی کیا و عابدزاده و ..را اول سه هیچ برد و نه چهار هیچ اما در نیمه نهایی به همین عربستان باخت چون تاکتیک و برنامه ای نداشت برای جام جهانی ۹۸ هم بدنساز تیم رو اخراج کرد و تیم با فضاحت داشت حذف می شد که اخراج شد و ویرا برزیلی اومد و چند تا بازیکن مغضوب مثل پاشازاده وزرینچه و نامجو اومدن تیم و بعد از داستان های استرالیا و رفتن جام جهانی ، خود مایلی وقتی مربی تیم ملی شد سابقه یک ساعت سرمربیگری در هیچ تیمی را نداشت که الان به عنایتی گیر داده و در لیگ ایران هم هر تیمی را دست گرفت نابودش کزد
  • عشقم پرسپولیس IR ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    چند بار خوندم کجا گفته توطئه پرسپولیسیا بوده چرا چرت مینویسی ،دوما شاهرخ بیانی بگه ساکت الهامی که روی بازیکنای خودش ش،،،،،کرد از نظر روانی میتونه یه تیم باشگاهی بزرگ رو اداره کنه ممکنه به هیکل اینها دیگه ببخشید برینه کی جواب میده ،فقط بخاطر خودش که دیده بشه وبیاد استقلال این حرفا رو زده
  • فرامرز IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    در این که ساپینتو در استقلال تحول در نحوه بازی ایجاد کرد شکی نیست اما اگر تعصب را کنار بگذاریم یحیی دستش را خوانده بود برای نمونه در دو دربی استقلال واقعاً موقعیت خاصی نداشت این را با بازی های دیگر استقلال مقایسه کنید و تعداد موقعیت های فراوانی که روی دروازه رقیبان ایجاد می کرد (البته منهای دو بازی رفت و برگشت با سپاهان و بازی رفت با تراکتور در تبریز) در بازی با پرسپولیس هم بحث مهره برداشتی ست انحرافی و اشتباه شما فقط کافی ست فاصله بین دفاع هافبک و فوروارد را در این دو دربی را در نظر بگیرید یعنی حمایت به خوبی در این تیم استقلال انجام نمی شد دوست داشتن تیمی که انسان جوانیش را در آن گذرانده است کاملآ محترم اما باید ضعف ها را هر آن چه که هست دید
  • رضا رحیمی US ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    آقای شاهرخ بیانی جنابعالی ازاستقلال به پرسپولیس رفتی ویک خائن هستی اینشالله آرزوی نشستن روی نیمکت استقلال را به گورمی بری ممکنه جوان‌های بیست ساله که کانال تلگرامی راه اندازی میکنند سابقه شماراندونندولی ماها فراموش نمی‌کنیم که ازاستقلال به پرسپولیس رفتی وبرای اونانوکری میکردی وپس ازگل زدن به استقلال کیف هم میکردی امثال تو ونیکبخت واحدی ومجیدنامجومطلق خائن ودورو هستید که هرروز رنگ عوض میکنید شما سه نفر خون به جگر ماکردین طرفداران استقلال اگرغیرت داشته باشند نباید اجازه بدن شما اطراف باشگاه استقلال دیده بشین شمالباس پرسپولیس را پوشید ید وازاستقلال جداشدید وپیش کسوت لنگ هستید وچون اونا شماراآدم حساب نمی‌کنند بازم اومدید سمت استقلال خجالت بکشید خائن ها
  • رضا IR ۰۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    آقا شاهرخ بیانی مربی هوادار از اون بازی بگو که دوره ساپینتو ۶تا از استقلال خوردید تا استقلال مثلا باروحیه برسه دربی ۱۰۰ ولی بجای سفت خورد و بازی رو به شیران سرخ واگذار کرد و نشان داد که بازی جوانمردانه دربین شما کیسه ها رنگ بویی نداره
  • فیروزمدنی ازتهران IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    آقاشاهرخ تو دیگه حرف از تعصب نزن بخاطر پول رفتی تیم رقیب یعنی پرسپولیس اون بازی که برای پرسپولیس کردی برابراستقلال یادمان نمیره چرا برای استقلال اون بازیها و نمیکردی
  • ع ق QA ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    مایلی کهن بزرگ فوتبال ایران هم بازیکن هم مربی بوده حالا هم حرف دل مردم ایران را می زنه در مورد قلعه نوعی درست گفته و باند مشترک فدراسیون در مقابل او بایستد مقابل مردم ایستاده و مردم ساکت نمی مانند
  • هشترود IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    شاهرخ. چون قلعه نویی تو رو دستیار خودش نمیکنه
  • جمشید IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    روزنامه خبر ورزشی غیر از بیانی کسی دیگه ای نبود مصاحبه کنید مگه ساپینتو مربی پرسپولیس بود که اخراجش کردن اینها چیکار میکنند که متوهم میزنن مربیتون که اعصاب نداره کسی هم جلوشو نمیتونه بگیره باز میان با ادمهای متمول که چیزی از فوتبال نمیفهمه مصاحبه میکنند
  • ناشناس IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    آقای قلعه نوعی مربی خوبی است البته داخل ایران.باید یه واقعیتی رو قبول کنیم کی‌روش بهتر یا قلعه نوعی .رزومه کی‌روش کجا وقلعه نوعی کجا .باید کسی بیاریم که در مقابل ژاپن و کره وعربستان بتونیم نتیجه بگیریم .بله داخل ایران قلعه نوعی خوبه .تا دی صبر کنید متوجه میشوید عیار قلعه نوعی در مقابل کره و ژاپن وعربستان چنده
  • جواد IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    اقای شاهرخ بیانی اگه داور سرموقع سوت رومیزد بازی ۱برصفر تموم میشد مگه اصلا استقلال گل زد گلی که زدین به خاطر تعلل داور درزدن سوت پایان بود اگه داور سرموقع سوت رومیزد کاراصلا به اخراج ساپینتو نمی کشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی