نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
خبر خوشحال کننده برای هواداران استقلال/ قایدی و محبی با ۹۵ میلیارد تومان تمدید می‌کنند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو بازیکن کلیدی و ملی پوش استقلال با یک راهکار ویژه تمدید می‌کنند و ماندگار می‌شوند.

از اواخر لیگ بیست و دوم این نگرانی میان هواداران استقلال وجود داشت که تکلیف مهدی قایدی و محمد محبی برای فصل آینده چه خواهد شد. بازیکنانی که به صورت قرضی در تابستان سال گذشته به جمع آبی پوشان اضافه شدند و حالا اگرچه استقلالی هستند اما طبق قوانین فوتبال، بازیکنان این تیم محسوب نمی‌شوند. مهدی قایدی باید تکلیف خود را با الاهلی امارات روشن کند و محمد محبی نیز مهره سانتاکلارا پرتغال محسوب می‌شود.

در چنین شرایطی استقلال باید برای حفظ آنها مذاکرات جدی خود را با دو باشگاه اماراتی و پرتغالی آغاز کند. استقلالی‌ها دو راه بیشتر ندارند؛ یا اینکه قید استفاده از ملی پوشان بوشهری خود را بزنند و یا اینکه رضایت طرف‌های خارجی را جلب کنند. در مورد جدایی این دو نفر که قطعاً جواد نکونام و هواداران استقلال تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهند آنها را از دست بدهند اما پیرامون بحث حفظ قایدی و محبی اگر باشگاه استقلال بتواند اعتبار لازم برای جلب رضایت شباب‌الاهلی و سانتاکلارا را فراهم کند این دو نفر ماندگار خواهند شد.

برای محمد محبی باید ۶۰۰ هزار یورو پرداخت کرد تا این بازیکن در استقلال ماندگار شود و فصل آینده نیز به صورت قرضی پیراهن آبی را بر تن کند ولی داستان مهدی قایدی متفاوت است. باشگاه الاهلی امارات تابستان پارسال مبلغ یک میلیون و صد هزار دلار برای صدور رضایتنامه این بازیکن قیمت گذاشته و حالا با توجه به این که الاهلی به لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کرده است باید ببینیم شرایط جدیدش جهت در اختیار گذاشتن قایدی چیست؟

اگر فرض را بر این بگذاریم که اماراتی‌ها دقیقاً همان مبلغ فصل قبل را طلب کنند و با احتساب مبلغی که سانتاکلارا پرتغال به خاطر محمد محبی می‌خواهد، استقلال می‌تواند با پرداخت مجموعا چیزی حدود ۹۵ میلیارد تومان هر دو ملی پوش خود را برای فصل آینده نیز نگه دارد. البته با توجه به مشکلاتی که هنگام پرداخت مطالبات الاهلی و سانتاکلارا طی ماه‌های گذشته به وجود آمد به احتمال فراوان شرایط دریافت مبالغ مورد نظر از طرف دو باشگاه مذکور متفاوت با گذشته است و استقلال باید تا پایان تابستان امسال همه این پول را واریز کند در غیر اینصورت برای نگه داشتن قایدی و محبی دچار مشکل خواهد شد.

در همین رابطه: گران‌ترین خرید استقلال؛ این ستاره ۳ میلیون یورو برای آبی‌ها آب می‌خورد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • میلاد IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    این 95 میلیارد پولی هست که به باشگاهشون داده میشه . همینقدر هم خودشون میخوان یعنی میشه 190 میلیارد
  • سینا IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    من ریاضیم خوب نیست.. 95میلیارد اینجا.. 10میلیارد مربی.. تا اینجا شد 105میلیارد..سقف 340میلیارد هستس.. یعنی باقی بازیکنان و حضرات وتدارکات و.... با 235میلیارد جمع میشه؟ بدهیهای گذشته هم کشک..
  • مرتضی فرزند ایران IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    95 میلیارد پول رضایت‌نامه این دو...کم کم هم نود میلیارد برای خودشون باید بدن برای یک فصل تازه مهدی قایدی قرار داد دلاری می‌بنده مثل سال گذشته ..این میشه تقریبا دویست میلیارد از سیصد میلیارد سقف برای دو نفر فقط ...خنده داره خدایی
  • رضا IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    95 میلیارد فقط واسه رضایتنامه آنوقت خودشون چی ؟؟/ بله پول بیت الماله از جیب خود حضرات که نیست
    • حسین IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      دروازه بان دومتون کی بود کرواسیه.. یه بازی کرد فقط 50میلیارد مفت گرفت رفت. اوقت این دو کل امتیازپارسال استقلال و گرفتن حق اینو ندارن
  • عدالت خواه IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    اگر این دو بازیکن به تیم پیروزی تهران و حومه ملحق می‌شوند خیالی نیست ، در غیر اینصورت بیت المال به تاراج رفته.!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی