نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷
۵ |
۰
کاپیتان استقلال تغییر می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با حضور جواد نکونام در راس کادر فنی تیم آبی‌ها کاپیتان استقلال در فصل جاری تغییر خواهد کرد. 

فصل گذشته بازوبند کاپیتانی بر بازوی سید حسین حسینی بود و در بازی‌هایی که او در میدان نبود، بازوبند را روزبه چشمی می‌بست. اما پیش بینی می‌شود، درفصل جدید روزبه چشمی‌با بازوبند کاپیتانی تیم آبی به میدان بیاید. 

به نظر جواد نکونام دوست دارد بازوبند کاپیتانی را بازیکنی بر بازو ببندد که در میانه ی میدان حضور دارد و می‌تواند تیم را رهبری و در مواقع لزوم با داور صحبت کند. در حالی که این موقعیت نصیب سید حسین حسینی نخواهد شد، به این خاطر که در درون دروازه به میدان می‌آید و فرصت این را پیدا نمی‌کند، با خروج از چهارچوب دروازه به میانه ی میدان بیاید و تیم را رهبری یا با داور صحبت کند. 

از سویی جواد نکونام در پی جذب یک دروازه‌بان جدید است، دروازه‌بان خارجی که به احتمال قوی تبدیل به مرد شماره یک استقلال خواهد شد. اگر استقلال نتواند دروازه‌بان خارجی جذب کند، احتمالا محمد رضا اخباری آبی پوش خواهد شد و نیمکت نشینی حسین حسینی خود بدین معنی است که استقلال باید با یک رهبر جدید وارد میدان شود. 

جواد نکونام قرار است در این باره با دروازه‌بان و کاپیتان استقلال در فصل پیش صحبت کند. اگر چه صحبت‌هایی مبنی بر خروج این دروازه‌بان از ترکیب تیم آبی وجود داشت و در حالی که قرارداد او به پایان رسیده بهترین فرصت برای قطع همکاری با وی است اما سرمربی جدید تیم استقلال علاقه‌ای به قراردادن نام حسین حسینی در لیست خروجی تیم ندارد و آنطور که از اردوی تیم آبی خبر رسیده این دروازه‌بان را حفظ خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حسین صابری IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    حسینی در حد لیگ دو هم ضعیف است ! مصلحت اندیشی و رفاقت بازی را کنار بگذارید تا تیم قهرمان شود ....
  • علی IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    بابامااستقلالیاچقدرنامردیم مگه تولیگ پارسال همین سیدحسین حسینی نبودکه باکلینشیت های پیاپی خودش وسیوهای موفق استقلال نامردراقهرمان کرد حالاچی شده سیدحسین راموردهجمه وفحاشی قرارمیدیم بانکونامم هیچ کاری ازاستقلال برنمیادچون فقط بفکرنامردی هستیم وهرگزعقبه خودمنودرنظرنمیگیریم
  • سید محمد مهدی صفوی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    به نظر من که ‌‌با حرف علی وافقم و حسینی در گل های استقلال در دربی مقصر نبود کسی که مبگه منم اونا میگرفتم بره چشمشا ببندن توپ بگیره من خودم یه گلر میفهمم حسینی دید نداشت یعنی مثل این بود که چشماشا بشته باشن به نظرم ه حسینی باید بمونه حسینی از نظر بدنی اماده است باید همایت کنیم تا از نظر روحی هم اماده باشه اگه میخواهیم قهرمان بشیم باید همایت کنیم از بازیکن هر بازیکنی ممکنه اشتباه کنه نباید خردش کنیم که باید با هم یکدل باشیم تا قهرمان بشیم به عشق استقلالی های عزیز 💙💙💙
  • ایمان IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    من هم بانظر علی موافقم اینقدر پارسال برامون زحمت کشید باید بمونه با نظر های خوبتون بهش روحیه بدید😘

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی