نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
درخواست ۹۰۰هزار دلاری کنعانی‌زادگان از درویش؟!/  پرسپولیس فقط ۱۵میلیارد تومان دستمزد می‌دهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با توجه به قانون و مصوبه موجود نمی‌توانند بیشتر از ۱۵میلیارد تومان به بازیکنان خود دستمزد بدهند.

در روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس برای جذب کنعانی‌زادگان سقف قراردادش را در نظر گرفته اما مبلغ پیشنهادی مدیربرنامه‌های این بازیکن از سقف قرارداد باشگاه بیشتر است.

جالب آن‌که شنیدیم رقم درخواستی مدیربرنامه‌های کنعانی‌زادگان از رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ۹۰۰هزار دلار بوده است! رقمی که با مخالفت درویش مواجه شده و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به این مدافع ملی‌پوش اعلام کرده که بیشتر از ۱۵میلیارد تومان (سقف قرارداد باشگاه پرسپولیس) به او نخواهد پرداخت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی را فصل گذشته خریده و عنوان بهترین خط دفاع لیگ را با ۱۳ گل خورده از آن تیم گل‌محمدی کرد، به کنعانی‌زادگان و مدیربرنامه‌هایش گفته است بروند فکرهای خود را کرده و سپس جواب بدهند.

البته گفته می‌شود احتمال پرسپولیسی شدن محمدحسین کنعانی زادگان از نشدن او بیشتر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ناظمی IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    اینا همش خالی بندیه. یک رقم بالا اعلام می کنن بعد با قیمت پایین‌تر میارن به باشگاه و میگن ببینید عجب این درویش مدیر توانمندیه چون بازیکن 45 میلیاردی رو با 15 میلیارد آورد پرسپولیس. البته امسال مطمئن باشید ریخت و پاش های سنگینی در باشگاه پرسپولیس صورت می گیره و بالای 700 میلیارد برای این تیم هزینه می شه برای رقابت های آسیایی ولی قراردادها به صورت عرف ثبت می شه و از زیر میزی مثل بیت کوین و خودرو و آپارتمان و از این جور چیزا استفاده می کنن
    • حمید IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      همه که مثل بازیکنای شما با دستمزد مصوب اداره کار قرارداد نمیبندن
  • مسعود IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    کی گفته سقف قرارداد پرسپولیس 15 میلیارده. پارسال بیرانوند نزدیک 20 میلیارد گرفته بعد امسال میاد با 15 میلیارد قرارداد ببنده؟ سقف پرسپولیس کمتر از 20 میلیارد نیست و می خوان به بازیکنان داخلی 15 تا 20 میلیارد بدن تا جا برای پرداخت میلیون دلاری به بازینان خارجی باز بشه.
  • عادل کج کلاه IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    پیس پوییس واقعا" به این میخاد 900 هزار دلار بده!!!!!!!!!!
  • لیگ فرمایشی IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    الان دیگه چه فرقی میکنه سقف قراداد برای استقلال و لنگ حکومتی تعیین بشه.؟!.دیگه شما در این سالها به هدف تون یعنی قهرمانی های ناپاک لنگ در سالهای اخیر دست پیدا کردید..!! ضمنا اینقدر زیر میزی و سکه پشت پرده به بازیکنان لنگ در این سالها دادن که بازیکن رو در تیم نگه دارن ولی افشاگری نمیشه بعد اسم استقلال بد در رفته و زبان قربان زاده خصوصی سازی برای استقلال درازه...چون پشت این تیم کسی نیست جز هوادارانش ولی لنگ حکومتی پشتش تمام وزیر و وکیل ریس جمهور..!! فقط بگم این فوتبال فرمایشی خیلی وقته بوی گند و لجنش بلند شده...فقط جماعت لنگ با جام های ناپاک شون حال کنن و این جماعت رو راضی نگه دارن...فقط هدف اینه..!!
  • بهنام IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    این مبلغ رو به ریال بکنیم از وزن ایشون زیادتر میشه آهای به کجا بدین شتابان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی