نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
دلیل ادامه همکاری چهره استقلالی مشخص شد/ او یک فصل دیگر قرارداد داشت؛ باید از مردم عذرخواهی کند!
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: باشگاه فولاد مجبور به ادامه همکاری با منصوریان است و معتقدم که تیم فولاد باید ۲، سه ماه سخت را تجربه کند.

مجید باقری نیا پیشکسوت فوتبال خوزستان، خوزستان اظهارکرد: منصوریان یک فصل دیگر با فولاد قرارداد دارد و اگر باشگاه او را نخواهد باید غرامتش را پرداخت کند.

وی افزود: همه ما اعتقاد داشتیم که بهترین گزینه برای هدایت فولاد، مربی خارجی توانمند بود اما قوانین جدید دست و پای باشگاه‌ها را برای جذب مربیان خارجی بسته است زیرا آنها نمی‌توانند قرارداد دلاری ثبت کنند و هیچ مربی مطرح خارجی تن به این کار نمی‌دهد.

مربی سابق تیم فولاد خوزستان خطاب به هواداران فولاد گفت: اگر به فکر فوتبال خوزستان هستیم باید کمک کرد تا جو آرام شود البته معتقدم که آقای منصوریان باید به دلیل نتایج کسب شده در فصل قبل از مردم عذرخواهی کند. در شرایط فعلی چاره دیگری غیر از انتخاب منصوریان وجود ندارد اما باید امیدوار باشیم که مدیران باشگاه فولاد، شاکله اصلی این تیم را حفظ و به دنبال تقویت تیم باشند.

باقری نیا گفت: خوشبختانه همان بازیکنانی در حال جدا شدن از تیم هستند که مدنظر هواداران بود و انتظار می رود، بازیکنانی با توانمندی بیشتری جایگزین شوند. همچنین می‌توان ۲ یا سه بازیکن باکیفیبت خارجی جذب کرد. باید به آقای منصوریان هر چند از روی اجبار، فرصت دهیم تا در آرامش کارش را شروع کند و امیدواریم که فولاد با یک تیم خوب روانه مسابقات شود.

در همین ارتباط: یک استقلالی تعارف را کنار گذاشت؛ من کی‌روش را می‌خواهم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کمال آبی IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    طوری حرف میزنه ایشون که انگار سر نخواستن منصوریان دعواست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی