نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
رادوشویچ: پیشنهاد استقلال؟ نه، در ایران فقط پرسپولیس!/ خیال همه راحت؛ بیرانوند با ۹۵ میلیارد تومان هم استقلالی نمی‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها شایعات عجیبی در خصوص بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان سابق پرسپولیس در فوتبال ایران شنیده می‌شود.

در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر مذاکره باشگاه استقلال با بوژیدار رادوشویچ سنگربان اسبق پرسپولیس به گوش رسید.

قرارداد سیدحسین حسینی کاپیتان فصل گذشته استقلال با این باشگاه به پایان رسید. او پس از آن که متوجه شد جایی در برنامه‌های کادرفنی و باشگاه برای فصل آینده ندارد، متن خداحافظی اش را در اینستاگرام منتشر کرد. درپی این اتفاق گمانه زنی‌های مختلفی در خصوص نفرات جایگزین کاپیتان فصل گذشته استقلال انجام شد.

تازه ترین شایعه نیز مذاکره با بوژیدار رادوشویچ بوده است. گلر سابق و کروات پرسپولیس اما در گفت‌وگو با خبرورزشی در این رابطه اظهار داشت: من هم از طریق دوستانم در ایران این خبر را شنیدم و چیزی در این رابطه نمی‌دانم. واقعیت این است که باشگاه استقلال به صورت رسمی هیچ پیشنهادی به من نداده و این حرف‌ها شایعه است.

وی ادامه داد: البته من در ایران فقط پرسپولیس را دوست دارم و نمی‌توانم به چنین موضوعی فکر کنم. در حال حاضر هم باید برگردم به تیم خودم گوریتسا و فصل آینده در این تیم توپ بزنم.

رادوشویچ زمانی در پرسپولیس رقیب علیرضا بیرانوند بود. این گلر کروات در خصوص شایعه پیشنهاد ۹۵ میلیارد تومانی استقلال به علیرضا بیرانوند نیز با خنده گفت: نه، بیرانوند با ۹۵ میلیارد تومان هم به استقلال نمی‌رود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • قهرمانی IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    استقلال نه با رادوشوویچ ونه با بیرانوند هیچ مذاکره ای نداشته است.خجالت رسانه های مافیای قرمز.
  • آریا US ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    یه بازیکن خارجی هم اینو فهمیده؛ اما برخی از کیسه ها نفهمیدن😂😂😂🏆🏆🏆❤❤❤
  • علی IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    تورو خدا مارو دور ننداز رادو
  • پوریا IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    نه استقلال همچین پولی داره نه بیرانوند میاد استقلال.اینها همش بازار گرمی است تا بیرانوند با تیغ زدن لنگ و وزارت ورزش قراردادش رو بالاتر ببره.
  • اس اس کبیر IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    همین روزهاست که کریم باقری وحمیداستیلی.بهروزرهبری فرد.پایان رافت.محسن خلیلی.وچندتادیگه ازبازیکنان سابق تیم حکومتی اعلام کنندکه قراره بااستقلال مذاکره کنند.وبااین ترفندچندتافالووربیشتردست وپاکنند.
  • Gaber IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    رادیو بهتره همانجا بمونه اینجا ذخیره ای بیش نیست گلر دوم پرسپولیس خیلی بهتره
  • غیرت جنوب IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    چیزی که بیان و مشخص است که تو واقعیت هم می بینیم استقلال چندین سال است مرده خور و لاشه خور تیم سرورش شده هر بازیکنی که پرسپولیس مازاداش میکنه، استقلال صیدش میکنه و تو بوق و کرنا میکنه که بمب گرفته (حتی بازیکنان مازاد پرسپولیس کبیر هم براش بمب و در پوست خود نگنجیدن است) برای مثال در این چند سال اخیر ( نادری ، رمضانی ،منشا،علی علیزاده ،قاضی،هوار محمد، مرحوم انصاریان ، آشوبی ، ، محمدی...) به طور مستقیم از پرسپولیس به استقلال رفته‌اند و پرسپولیس هیچ خیالی نداشته از این انتقال ها ، اما برعکسش کافیه ی بازیکن که استقلال مازاداش باشه و نخوادش اسم رفتن به پرسپولیس بیاد بدبخت سایه اش را با تیر می زنند و می ترسند بره پرسپولیس ( در صورتی که سرورش چنین بازیکنانی را نخواسته و نمیخواد) و برای کیسه افتخار و فتح الملوک است که بازیکنانان مازاد پرسپولیس را شکار کنه، که واقعاً از نشان و بزرگی پرسپولیس داره -
    • پرسپولیس قهرمان DE ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      آفرین داداش، درود به شرفت
    • ریق جنوب IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      تاج مایه افتخاره جنوب بیرو کیه
    • داوود IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      لنگی جان انچه که منطقی هستم تیم های بزرگ همیشه بازیکنان مبتدی را میفرستند به تیم های پایین تر یا تیم های دوم خودشان خوب که تجربه کسب کردن وارد تیم اصلی میکنند حالا از انجا که لنگ تیم کوچک وضعیفی هست تاج کبیر بازیگنها رامیفرسته اونجا خوب که پخته شدند اگر تاج کبیر دوست داشت اونهم برای اینکه بتوانند از برند استقلال کبیر برای شناخته شدن استفاده کنن بروند خارج از کشور یه فصلی روی نیمکت تاج مینشینند اخه لنگی بی سواد دنیا فوتبال ایران را با استقلال دو ستاره میشناسه نه با لنگ بی ستاره حالا هرجه میخواین داخل ایران با کمک داورا جام اسنپی بگیرید که برای لیگ افغانستان هم ارزشی نداره . مطالعه کن لنگی جان مطالعه خوبه اینجور گافا نمیدی
  • نیکزاد IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    استقلال هر فصل فکر میکنه اگه بازیکنای قدیمی پرسپولیس رو بخره قهرمان میشه ولی یادشون رفته قهرمانی شخصیت تیمی ومربی میخواد.خریدن منشا.نادری.و....هیچ تاثیری نداشت الانم اینا که میگفتن جوجه عقاب آسیا حسینی رو دارن چی شد
    • امیرخان IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      گل گفتی
  • حسین IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    یارو نمی تونه تا نود پنج بشماره بعد پیشنها نود پنج میلیاردی را رد کرده خوب با لنگ کیسه مشغول شدین اگه دو ریالش به شما رسید انوقت بیاید برای هم کری بخوانیدبنده خدا ها یک پزشک قلب ومغز اگه یک چهارم این مبلغ را به بیمار برای سلامتی عملش پیشنهاد کنه روزی صد بار میگن انشالله نخوره التماس تفکر
  • تام IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    استقلالیا میگفتن پرسپولیس جامو ناحق گرفته حالا دارن بازیکنایه پرسپولیسو میبرن.میخان تفرقه ایجادکنن ومهره هارو جدا کنن و پرسپولیسو نابود کنن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی