نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
۱۷ |
۲
توافق مخفیانه پرسپولیس با ستاره تیم ملی ایران
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب هافبک ملی‌پوش کشورمان است.

با جدایی کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس حالا صحبت از این به میان آمده که این باشگاه به دنبال جذب سعید عزت‌اللهی بازیکن ملی‌پوش فوتبال کشورمان است.

عزت‌اللهی که بازیکن تیم وایله دانمارک است عملکرد درخشانی در بازی‌های تیم ملی داشت و حالا بیشتر از هر زمان دیگری به پرسپولیس نزدیک است.

در این باره گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس با عزت‌اللهی به توافقات لازم رسیده و تنها مانعی که وجود دارد رضایت‌نامه این بازیکن است که در اختیار تیم دانمارکی است.

در صورتی که عزت‌اللهی بتواند رضایتنامه خود را از وایله دانمارک بگیرد مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس ندارد و قراردادش را با این تیم امضا خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    پس چرا پیروزی حکومتی فیرپلی مالی را رعایت نمی کند و 70 میلیارد 70 میلیارد برای گرفتن بازیکنان مورد نیازش هزینه می کند. پس این قانون سقف قرارداد و فیرپلی مالی که گذاشتند را چه کسی نظارت می کند که اجرا شود؟ به نظر می رسد این قانون فقط در مورد استقلال باید رعایت شود.
    • اشکان IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      شما که فصل گذشته فیرپلی رو خیلی پلی کردید مهاجم گل نزن ۵۰ میلیارد قرارداد باهاش بستید دروازه‌بان دوم تیمتون ۱۷ میلیارد قرارداد داره هیچی نگید که واقعا ستم
    • تیم منحل شده تاج IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      120میلیارد بیراتوند و اون 3،بار پولی که برای استرا گرفتید را بدید بازیکن بخرید. حداقل 120میلیارد نقد نقد دارید همه میدونن
    • علی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      میتونیم میگیریم همونطور از همون جایی که شما به گلر ذخیره تون 40 تا میدید!! ضمن اینکه ما تو این سالها حداقل 7 بار قهرمان لیگ و دوبار نایب قهرمان آسیا و دهها جام گرفتیم اگه قرار باشه ما و شما درآمدمون یکی باشه مسخرس اتفاقا
    • حق خورها به بهشت نمیروند IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      دیگه همه عالم و آدم دیدند که چه کسانی سریع رفتن پشت تریبون و برای پرسپولیس یقه درانی کردن کار پرسپولیس از این حرفها گذشته فقط عاشق شرافت یحیی شدم عجب شرافتی !
  • سامی IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    برداشت 150 میلیارد از صندوق بازنشستگی یا همان بیت الحال پرسپولیس ، داره همه ی بازیکنا رو میبره سمت این تیم ، بعد میگن استقلال بدهی داره و پرسپولیس نداره ، چون استقلال به این منابع دسترسی نداره ، قراداد بازیکناش تبدیل میشن به بدهی ... خوش خدمتی به تیم محبوب حکومت تمومی نداره ... جالب اینجاست که رسانه ها یکه هفته در خیال خودشون استقلال رو پولدار نشون میدن و میگن 90 میلیارد کذایی میده به بیرانوند ، در حالی که بیرانوند هم فهمید این باشگاه پولی واسه دادن نداره و باید سر خرش رو کج کنه جایی که پول واقعی هست و به منابع دولتی مسلط هست
    • سعید --- کورده IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      واقعا دیگه خسته شدیم ، هر سال درست سر بزنگاه که تمام تیمها برای استارت قهرمانی مشغول جذب بهترین بازیکنان هستند، همان حکایت سالها پیش دوباره برای استقلال اتفاق افتاد،ودرست حین جذب بازیکن، اول خیمه شب بازی بیراوند که به وسیله عنصر معلومالحال وزارت کریمی به اجرا درامد که وانمودکنن استقلال بودجه زیادی داره که میخواد ۱۰۰ میلیارد به بیراوند بده که دراین گیرودارتراکتور وسپاهان گزینه های نکونام راجذب کرده وسپس با مظلونمایی درویش ۱۵۰ میلیارد ازطریق صندوق پیشکسوتان کمک دریافت کرد؛ وبقیه ماجرا ---- سناریوی خوبی چیدن واین سناریو را با استفاع مدیرعامل ومعاونش کامل تیر خلاص را به استقلال زدند ومطمئنن تا وقتی که استقلال را به یک تیم درجه ۲ تبدیل نکنن ، کوتاه بیا نیستندواین توطئه ها سه راس دارند 1- وزارت ورزش۲- ارکان فدراسیون فوتبال۳- ورئیس ملعون خصوصی سازی: فقط هواداران ابی دل برای مقابله با این خبائث پلید باید ازاستقلال حمایت کنیم وباهم متحدباشیم
    • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      انسان ضعیف به قرقر و نق نق زنده‌است. دروازه‌بان ملی پوش که رکورد کلین شیت داشت و سابقه جام جهانی، با برخورد زننده از باشگاه پرت کردین بیرون، بازیکن رقیب با ۱۲۰ میلیارد اغوا کردین، نگرفت! سالی که با بازی از پیش تعیین شده کاوه رضایی رو فرستادید تا پرسپولیس تا روز آخر منتظر بمونه و نتونه فوروارد بخره، و یا پارسال که شش تا فوروارد نوک از بازار خریدین تا حتی بازیکن سالخورده‌ای مثل سجاد نصیب یحیی نشه یادتون رفته یا سن و سالتون قد نمیده؟!!!!!!!!!
    • علی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      ما حکومتی های عزیز تا پای جان از لنگ حمایت میکنیم و اینقدر تاج رو تضعیف میکنیم و بهش وصله های عجیب و غریب می چسبونیم که همه قبول کنن که این باشگاه باید منحل بشه (معنی کاملی از عدالت)
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    امثال سعید عزت و سردار زمانی برمیگردن که فوتبالشون تموم شده و اونوقته که سر از استقلال و پرسپولیس و تراکتور و سپاهان در میادن تا بعدها منت پیشکسوت سر هوادارای ساده دل بذارن😒 ضمنا اینها فقط بازی با اسامیه، وگرنه پرسپولیس متاسفانه اما واقع بینانه به ریگی رضایت داد، که بازیکن بدی نیست اما کمال تو زمین قدم بزنه، از این بهتره!!!
  • علی IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    آخه تبعیض تا کی متاسفم برای این فوتبال اه هوادران استقلال شما را میگیره ظلم و ستم تا کی باید باشه
    • صیاد IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      من نمیدونم این آه کی میگیره،سالهاست همینو میگید،فوتبال ایران رو امثال فتح الله زاده با پول‌های الکی خراب کرده،پارسال هم که همه دیدن چه قراردادهایی بستین،چرا همون روزی که مدیرعاملتون میخواست ۹۰تا به بیرو بده زبون باز نکردین که این پول رو چرا خرج ۵ بازیکن نمیکنی؟! اونموقع قهقهه های مستانه تون بلند بود،فک کردید با این اراجیف آتیش میندازیم تو باشگاه بزرگ پرسپولیس،اما زهی خیال باطل،پرسپولیس مثل شما بید نیست که با هر بادی بلرزه،پرسپولیس ریشه داره ،اصالت داره،افشین ها دارد و کریم ها،دایی ها دارد و مهدوی کیاها..‌‌. بیرو نتونست کاری با همون قرارداد پارسال دوباره برگشت،چون میدونست آشیانه عقابها کجاست،عقاب آشیانه شو بالا ها می‌سازه نه پایین.... اینجا پرسپولیس است مکتب اصالت است و بزرگی.
  • f IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    ما استقلالی ها ایرانی هستیم اسرائیلی نیستیم که حکومت این طور خصمانه با ما برخورد می کند. ظلم بالاخره تمام می شود اما ظالم روسیاه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی