نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
استقلال به دنبال هایجک بازیکن تیم ملی از پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال از روز گذشته با باشگاه وایله برای جذب سعید عزت‌اللهی وارد مذاکره شده است.

استقلال تا اینجای فصل نقل و انتقالات سر و صدای زیادی نکرده و تنها مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان را جذب کرده است اما از روز گذشته که علی خطیر کارش را در باشگاه استقلال آغاز کرده وی برای جذب چند بازیکن خوب شخصا وارد عمل شده است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در اولین اقدام تصمیم گرفت خودش برای جذب عزت‌اللهی وارد عمل شود به همین دلیل در ابتدا نامه‌نگاری برای گرفتن رضایتنامه این بازیکن را مستقیما با باشگاه این بازیکن انجام داده است.

خطیر تصمیم دارد برای برگرداندن ورق به سود استقلال بازیکن مد نظر پرسپولیس را به نوعی هایجک کند تا به این شکل در بدو ورود به اردوگاه سرخ پاتک بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قدرت IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    همزمان هم اردوی آمادگی سویس دارند اوکی میکنن!! یه گود پای پارتی هم برای قاعدی و محبی و مردمند و...بگیرند!!خبر ورزشی گرم که هر چه دلتون میخواد منتشر میکنید! کی به کیه !!😉
  • عشقو پولیس... IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    میبینیم که تیم جعل فوتوشاپ اصلا رو نقاطی که نیاز به بازیکن دارند توجه ندارند وفقط منتظرند ببینند سرورشون چه بازیکنی را میخاد وفوری میوفتن دنبالش...خخخخ خوبه که نیازتون را ما براتون تعیین میکنیم ، خودتون که قدرت تشخیص ندارید.. راستی میگم ما یه بازیکن دسته سه را مد نظر دارین نظرتون چی هست برا جذبش به تیم کیسه خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی