نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
پردرآمدترین مربیان فوتبال جهان در تابستان ۲۰۲۳/ استیوی با شوالیه‌های دهنا آمد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استیون جرارد با حقوق هنگفتی که از باشگاه الاتفاق عربستان دریافت خواهد کرد، در رده چهارم پردرآمدترین مربیان فوتبال جهان و در فاصله کمی از یورگن کلوپ سرمربی لیورپول قرار گرفت.

استیون جرارد در عربستان سعودی سالیانه ۱۵٫۲ میلیون پوند درآمد باورنکردنی خواهد داشت. هافبک سابق لیورپول با پست جدید خودش در الاتفاق به یکی از پردرآمدترین سرمربیان جهان تبدیل شده است.

حقوق ۲۰ میلیون دلاری (۱۵٫۲ میلیون پوند) استیون جرارد بدون مالیات به این معنی است که او فقط اندکی کمتر از یورگن کلوپ سرمربی لیورپول که سالیانه ۱۶ میلیون پوند در بانک دارد، حقوق دریافت خواهد کرد. تنها دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید با حقوق ۳۰ میلیون پوندی و پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی با حقوق ۲۰ میلیون پوندی بالاتر از این دو قرار دارند. این مبلغ هنگفت بود که در نهیات سرمربی سابق رنجرز و استون‌ویلا را راضی کرد به سمت خاورمیانه حرکت کند.

جرارد حالا امیدوار است جردن هندرسون هم‌تیمی سابقش در آنفیلد را با قراردادی که حقوق ۷۰۰ هزار پوند در هفته در آن درج شده به باشگاه خودش ببرد.

ویلفرد زاها بازیکن کریستال‌پالاس یکی دیگر از بازیکنان مورد توجه اسطوره لیورپول است و سالیانه ۱۶ میلیون پوند هم حقوق به او پیشنهاد شده است. زاها در حال حاضر به طور کامل به این که به سرزمین سعودی‌ها برود، راضی نشده است. اما این دستمزدهای هنگفت همچنان می‌تواند باعث شود که او امضای قرارداد جدید با پالاس را رد کند و موقعیتش را تغییر دهد.

الاتفاق تیمی از شهر دمام چهارمین شهر بزرگ عربستان سعودی است. در حالی که این کشور قوانین سختگیرانه‌ای دارد که مشروبات الکلی را کاملاً ممنوع می‌کند، دمام فقط ۷۰ دقیقه با ماشین از مرز تا بحرین که یکی از لیبرال‌ترین کشورهای منطقه است، فاصله دارد. بنابراین جرارد می‌تواند بازیکنان بریتانیایی را جذب کند؛ با توجه به این که می‌داند با وجود زندگی در کشوری فوق‌العاده محافظه‌کار تنها ۵۰ مایل آنطرف‌تر بحرین با کلوب‌های شبانه قرار گرفته است.

پس از این که صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان که ۸۰ درصد از سهام نیوکاسل را در اختیار دارد، الاتحاد، الاهلی، النصر و الهلال را خریداری کرد، تعداد زیادی از ستاره‌ها تابستان امسال به عربستان سعودی نقل مکان کرده‌اند. 

مطالب دیگری درباره فوتبال عربستان بخوانید:

پردرآمدترین مربیان فوتبال جهان در تابستان 2023

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی