نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
۶ |
۰
ملوان و فراموشکاران فصلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در بندرانزلی، احساسات -از نوع تمیز و پاکیزه اش- حکومت می کند! و لابد به همین دلیل است که هواداران ملوان تا دو روز پیش، از ته دل برای نتیجه گرفتن مهدی تارتار ورد می خواندند و ذکر می گفتند و برایش - برای ملوان بندرانزلی - دعا می‌کردند!

دعا و ثنای تیم ملوان که تمام شدنی نیست و پای یک عده دیگر را هم وسط کشیده است! پای آنها که هر چهار سال یک بار دست به دامن ملوان و قوی سپید و اژدهای شمال می‌شوند! با وعده و عید می‌آیند و خیلی زود غیبشان می‌زند! خیلی راحت و خیلی آسان خلف وعده می‌کنند!

اینان هم التماس و دعاگویان به سوی صندوق های رای نمایندگی جبهه می‌گیرند! و برای رهیابی به مجلس شورا و امثالهم، سخنان قشنگ را حفظ می‌کنند! مردم انزلی، قدرتی اینچنینی دارند، مثل عصای موسی!

این روزها در فضای مجازی بندر، ملوانی ها به کسانی که در حق قوی سپید جفا کرده‌اند، وفا نخواهند کرد! کسانی که با چسبیدن به ملوان به قلب گیله مردان راه می‌یابند و پس از آن هیچ که هیچ! نه اسپانسری، نه کمک حالی و نه صاحب کرامتی! و نه حتی یاری خشک و خالی از عشق بزرگ شهرشان! فراموشکارند و به موقع فراموش کار می‌شوند! آنها که پس از گذشت خرشان از پل، حاجی حاجی مکه، رفتم که رفتم!

انزلی چی ها دلخورند

ملوان تیم خود را اینجوری بسته است: متوسط رو به پایین در خط حمله، قوی و محکم و رو به بالا در سازمان دفاع! و امسال هم استراتژی مهدی تارتار همین است! تیمی‌چغر، بد اخت و سرسخت برای بازی در همه جا! تیمی‌که هیچکس آسانش نخواهد برد!

ملوان تارتار، از یک سری بازیکنان چغر و میدان دیده درست شده است! مردانی که چند سال -تا ده سال هم می‌گویند- با هم و در کنار هم بازی کرده‌اند! جنس فوتبالشان جور است و با هم انس دارند! همه می‌گویند، بسکه در کنار هم توپ زده‌اند!

 تارتار، کاپیتان این دو سال آخر را هم خط زده است! صادق بارانی برای ملوان یک بازی گردان بد نبود! و حالا نیست! «دریامج» های ملوان از این بابت دلخورند و البته حتی در فضای مجازی هم بابت دلخوریشان خم به ابرو نمی‌آورند! ولی خدا کند که روزهای خوب تیم تارتار، طول درازتری بکند و زندگی شیرین باشد! کسانی که دل کاپیتان «بارانی» را شکستند و سوزاندند بدانند که سر سوزنی هم نباید در بازی های لیگ کم بیاورند و الا خط زدن نفرات محبوب از یاد نمی‌رود!

***

مردم از یکی دو بابت دلخورند و سرسنگین! و یکی از این بابت ها غیب شدن سربزنگاه جناب دنیامالی است! گذرش به روز انتخابات می‌افتد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • قوی سپید خزری IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    خداکنه با تارتار سقوط نکنیم
  • محمد IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    ایران ملوان هرکه میاد دارودسته خودش میاره تا راحت کار کنه براشون نتیجه مهم نیست .یعنی مادر استان گیلان بازیکن درحد اینها که قرارداد نداریم ؟!!!! بومی بودن تیم یکی از افتخارات ملوان بود.
  • محمد رضا DE ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    سلام وقت بخیر اصولا فکر میکنم که بعضی از ماها با رفتارمون یا قلممون بیشتر از سیاسیون ورزش رو قاطی سیاست میکنیم اینکه این نماینده و اون نماینده بدنبال استفاده ابزاری از ورزش مخصوصا فوتبال برای جمع آوری رای هستند امریست بدیعی ولی یادتون باشه که اتفاقا از این منظر ملوان خیلی هم به ضررشان کار نکرده سیاست در انزلی با هر جای دیگه فرق داره با نگاهی به گذشته انتخابات شما حداقل در سه دوره دیدید که با وجودی که حسن خسته بند هیچ پایگاهی در بین ملوانان نداشت و در مقابل تیم و هواداران قرار داشت ولی تونست وارد مجلس بشه
    • ملوان IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      البته باپول
  • محمد IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    با سلام بهمه ملوان دوستان‌و همشهریان عزیزان مازیار نوری پوررشید چه‌کم کسر از دیگران داشتند برای اینکه بومی بودند چرا ما‌غریب پرستیم اگر کمک بود چرا به بچهای خود مان نکردیم‌ فقط‌برای برای رای‌گیری دنبال‌شان بازبان دور بر تان جمع میکنید آقای دنیا مالی کجا از فوتبال سر در‌میاره، که تصمیم گیرنده است حرف زیاد است تا‌بود‌ همین‌بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی